حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک مربی NBA به‌علت داشتن گوشی اندرویدی یکی از بازیکنان، کل تیم را مجازات کرد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون

گمان نمی‌کنم نیاز به یادآوری این واقعیت باشد که ایالات متحده، بازار اصلی اپل محسوب می‌شود و در آنجا تعداد زیادی از طرفداران این برند وجود دارند که با میل و رغبت دستگاه‌های خود را خریداری می‌کنند. برخی حتی این شرکت را فرقه‌ای کرده و محصولات آن را می‌پرستند. درمیان طرفداران متعصب اپل، مربی سابق NBA تیم بسکتبال دالاس ماوریکس، Jason Kidd، است که همانطور که معلوم شده کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی را تحمل نکرده و تمامی اعضای تیم را به‌علت دارا بودن گوشی اندرویدی یکی از بازیکنان مجازات کرده است.

جریمه تمامی اعضای یک تیم NBA توسط مربی به‌دلیل استفاده یکی از بازیکنان از گوشی اندرویدی

داستان به سال 2014 برمی‌گردد، زمانی‌که تمامی اعضای یک تیم از این واقعیت که یکی از بازیکنان باشگاه، Thon Maker با پست بازیکن میانی، دارای تلفن هوشمند اندرویدی بود، رنج می‌بردند. برای چت بین بازیکنان باشگاه، از سرویس iMessage استفاده می‌شد که این واقعیت را آشکار کرد که یکی از بسکتبالیست‌ها از تلفن هوشمند شرکت رقیب استفاده می‌کند. با استفاده از گوشی اندرویدی به‌جای آیفون، شکافی در میان چت‌های گروهی تیم ایجاد شده بود.

در قسمتی از این داستان آمده است: “از آنجا که Thon Maker از یک گوشی آیفون استفاده نمی‌کرد، برنامه چت گروهی اعضای تیم با آیفون را به‌هم می‌ریخت. Kidd در ادامه از این موضوع ناراحت شده و تیم را مجبور به دویدن کرد چراکه وی احساس می‌کرد نداشتن آیفون توسط Maker، نمونه‌ای از عدم اتحاد تیم است.”

جریمه به‌علت دارا بودن گوشی اندرویدی یکی از بازیکنان توسط مربی NBA

جریمه به‌علت دارا بودن گوشی اندرویدی یکی از بازیکنان توسط مربی NBA

Kidd در فصل 18-2014 یک مربی بسیار سخت‌گیر بود که یک تاکتیک مربیگری جالب را به ارمغان آورد که سایر اعضای تیم را به دلیل اشتباه یکی از بازیکن مجازات می‌کرد. در صورت بروز اشتباه از یک بازیکن در حین تمرین، وی تمامی بازیکنان دیگر را وادار به دویدن با سرعت بالا می‌کرد؛ درحالی‌که بازیکنی که خود مرتکب خطا شده بود، مجبور بود از حاشیه زمین مجازات هم‌تیمی‌های خود را تماشا کند.

این تاکتیک، مجازات فیزیکی را به تیم القا می‌کند تا بازیکنان را تشویق به اتحاد با یکدیگر کند؛ درحالی‌که از تنبیه روانی برای سایر بازیکنان به‌منظور ترویج تمرکز فوری استفاده می‌شد.

نظر شما راجع‌به تنبیه کل اعضای یک تیم به‌دلیل استفاده یکی از بازیکنان از گوشی اندرویدی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی