حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P50 پرو نسخه 5G با پردازنده Kirin 9000 در راه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

یازدهمین نسل از پرچمداران سری P هواوی، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان و تاخیر طولانی مدت نسبت به سال‌های گذشته، دو روز پیش به صورت رسمی معرفی شدند. اگر نگاهی به مشخصات و به خصوص پردازنده آن ها داشته باشید، متوجه می شوید که علیرغم استفاده از تراشه‌های Snapdragon 888 و Kirin 9000 اما هیچ کدام از این دو مدل از شبکه 5G پشتیبانی نمی کنند. خیلی از طرفداران این شرکت با معرفی این دو مدل به واقع ناامید شدند! اما امروز خبر خوبی برای کاربران و طرفداران این شرکت منتشر شده است. طبق اطلاعات لو رفته توسط یک منبع خبری، هواوی P50 پرو نسخه 5G نیز در آینده ای نزدیک روانه بازار خواهد شد.

هواوی P50 پرو نسخه 5G با پردازنده Kirin 9000

طبق اطلاعاتی که Digital Chat Station در اکانت Weibo خود منتشر کرده است، مدل هواوی پی ۵۰ پرو نسخه 5G با پردازنده Kirin 9000 نیز توسط این شرکت به بازار ارائه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه این مدل به بازار منتشر نشده است اما با توجه به این که مدل 4 جی اواسط مهرماه روانه بازار می شود، باید انتظار نسخه 5 جی این گوشی را تا اواخر سال میلادی 2021 داشته باشیم. این منبع خبری همچنین عنوان کرد که گوشی هواوی P50 Pro Plus نیز در راه است و هواوی قصد دارد این مدل را نیز در آینده ای نزدیک معرفی و عرضه کند.

نسخه 5G هواوی P50 Pro

نسخه 5G هواوی P50 Pro

به نقل از gizmochina، هواوی P50 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED و رزولوشن 2700 در 1228 و تراکم پیکسلی حدود 450ppi است. صفحه نمایش دارای رفرش ریت 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز است و از HDR نیز به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کنند. پنل صفحه‌نمایش این گوشی تمام‌صفحه بوده و تنها شاهد یک سوراخ نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی دستگاه هستیم که همین مورد، بزرگترین تغییر را نسبت به نسل پیشین و سوراخ دوتایی آن نشان می‌دهد.

هواوی پی ۵۰ و پی ۵۰ پرو رسما معرفی شدند: پرچمدارانی با دوربین قدرتمند اما تماماً 4G

 

هواوی این گوشی را در نسخه های Kirin 9000 و Snapdragon 888 معرفی کرد و با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است. همچنین پشتیبانی از اسلات کارت حافظه نیز در این مدل وجود دارد. سیستم‌عامل سری هواوی پی ۵۰، 2.0 HarmonyOS بوده که این مورد نیز باتوجه به سرمایه‌گذاری شرکت چینی بر روی آن دور از انتظار نبود.

نظر شما درباره هواوی P50 پرو نسخه 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی