حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همه چیز در مورد خرید اکانت کلش آف کلنز

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

صنعت بازی و گیم امروزه به یکی از بزرگ‌ترین صنایع دنیا تبدیل شده است. چندین سال است که در میان بازی‌های پرطرفدار و مطرح، نام کلش آف کلنز (clash of clans) به چشم می‌خورد. بسیاری از گیمرهای دنیا با کلش آف کلنز به خوبی آشنا هستند به حدی که برخی بیشتر تمرکزشان بر روی این بازی است و میان انتظار برای باز شدن مپ‌های این بازی و اقدام برای اتک، به بازی‌های دیگر می‌پردازند.

شرکت سازنده این بازی یعنی شرکت سوپرسل، مدعی است که درآمد این بازی روزانه ۲.۵ میلیون دلار است. با توجه به بازی کنندگان میلیونی این بازی، نه تنها شرکت سازنده، بلکه بازیکنان زیادی نیز از روش‌های مختلفی به کسب درآمد از این بازی پرداخته‌اند؛ به عنوان مثال برخی با آنلاین نگه داشتن بازی در اکانت دیگران و دست‌یابی به فرصت برای اتک زدن، کسب درآمد می‌کنند و گفته می‌شود در کشورهای پیشرفته درآمد این کار تا ۲ هزار دلار در ماه هم می‌رسد! برخی نیز با بالا بردن لول اکانت‌ها و سپس فروش آن، به درآمد خوبی می‌رسند. هر عرضه‌ای، تقاضایی دارد. صد در صد در این میان، تعداد کسانی که تصمیم می‌گیرند برای این بازی پول خرج کنند و تصمیم به خرید اکانت کلش بگیرند کم نیست. در این مطلب قرار است توضیحاتی در مورد خرید اکانت کلش آف کلنز داده و در آخر سایتی مناسب جهت انجام این کار به شما معرفی کنیم.

به طور معمول و به خصوص در کشور ما، بیشتر افراد بازی کردن و گیمر بودن را تنها صرف سرگرمی، خوشگذرانی و همچنین هدر دادن پول و وقت می‌دانند. در پس پرده خرج‌هایی که یک شخص برای یک بازی ممکن است انجام دهد، باید بداند در آینده احتمال برگشتن آن نیز وجود دارد. به عنوان مثال برخی با ضبط ویدئو از بازی کردنشان و آپلود آن در یوتیوب، با بازدید بالا به کسب درآمد می‌رسند یا برخی با ارتقا و فروش اکانت می‌توانند به پول بسیاری از این راه برسند. صنعت گیم چیزی بسیار فراتر از تصورات معمول است. پس اگر در خرید اکانت کلش آف کلنز شک دارید این نکات را حتماً به خاطر بسپارید.

در ادامه نکاتی کلیدی و مهم در مورد خرید اکانت کلش آورده شده است که هر شخصی که قصد خرید دارد برای جلوگیری از هرگونه ضرر احتمالی، بهتر است آنها را در نظر بگیرد.

  • • جستجو کنید

خرید اکانت مسئله‌ای مهم است به خصوص که قیمت اکانت‌ها هم مبلغ کمی نیست. برای خرید اکانت، به یک اکانت به خصوص بسنده نکنید؛ در سایت‌های خرید اکانت کلش تا حد ممکن بگردید؛ قیمت‌ها و ویژگی‌های اکانت‌های مختلف را زیر ذره بین گذاشته و مدام مقایسه کنید تا بتوانید سودمندترین تصمیم را بگیرید. اگر یه رنج خاص قیمت مدنظر دارید در همان رنج به دنبال بالاترین لول باشید. این درست است که فروشندگان برای ارتقای اکانت خود هم وقت و هم هزینه زیادی را صرف کرده‌اند اما در مواردی خاص به دلایل شخصی مثل مشکل مالی، به منظور سریع‌تر فروش رفتن اکانت، تصمیم به کاهش قیمت آن می‌گیرند. اگر همیشه هوشیار و در حال جستجو باشید ممکن است خریدار خوش شانس چنین اکانت‌هایی شما باشید.

  • • به جزئیات دقت کنید

قیمت پائین اکانتی نباید سبب شود چشم بسته آن را بخرید؛ به هر حال شما قرار است پس از خرید با آن بازی کنید و بیشتر آن را ارتقا دهید. شروع کردن با یک اکانت قوی سبب می‌شوند بتوانید بهتر از پتانسیل‌های خود استفاده کنید و بهترین خود را به نمایش بگذارید چرا که در این بازی شکست عواقب بسیاری دارد. در ادامه نکات تأثیرگذار بر لول آورده شده است.

  1. ۱- لول تاون هال
  2. ۲- لول نیروهای دهکده و سرباز خانه
  3. ۳- تعداد کارگرهای دهکده
  4. ۴- تعداد جم‌های اکانت

  • • به اکانت‌های لول پایین‌تر فرصت بدهید

یک کلش بازی حرفه‌ای، خوب می‌داند که در این بازی فقط لول مطرح نیست. گاهی ممکن است یک اکانت که لول پایین‌تری دارد پتانسیل بیشتری برای رسیدن به جایگاهی مد نظر داشته باشد. پس هنگام خرید اکانت کلش، تنها عدد لول را مد نظر قرار ندهید.

  • • پس از خرید اکانت، اطلاعات آن را تغییر دهید

شما با گرفتن آیدی، رمز عبور و موارد لازم، وارد اکانتی که خریداری کرده‌اید می‌شوید. پس از خرید اکانت کلش به جای بازی کردن و لذت بردن، اولین اقدامی که باید انجام دهید تعویض اطلاعات اکانت است تا فروشنده دیگر نتواند به آن وارد شود و یا به افراد دیگر نیز آن را بفروشد. هنگامی که اکانت را خریداری کردید و اطلاعات آن را به کلی تغییر دادید می‌توانید با خیالی راحت به بازی کردن در آن بپردازید.

  • • پیشگیری بهتر از درمان است!

اولین چیزی که در این خصوص باید از انجام آن خودداری کنید خرید از منابع بی ربط است. به هیچ عنوان سراغ آگهی‌های فروش اکانت در شبکه‌های اجتماعی نروید. این آگهی‌ها اغلب فیک هستند و تنها سبب از دست رفتن سرمایه شما می‌شوند.

برای همین است که خرید از سایت‌های خرید و فروش اکانت کلش همیشه بهترین گزینه است؛ اما برای افراد کار بلد ساخت یک سایت فیک و آگهی‌های فیک‌تر چندان کار سختی نیست. نکته‌ای که خریداران اکانت‌ها از چنین دست سایت‌هایی باید به خاطر داشته باشند معتبر بودن سایت است در غیر این صورت ممکن است هم سرمایه‌تان را از دست بدهید و هم هیچ اکانتی دریافت نکنید. درست است که می‌توان شکایت کرد ولی خب عقل شرط می‌کند که قبل از خرید اکانت کلش از معتبر بودن سایت و همچنین واقعی بودن کاربران آن اطمینان کسب کنید.

اگر به دنبال سایتی معتبر جهت خرید و فروش اکانت کلش هستید، با گیم فور اور آشنا شوید

سایت گیم فور اور با دارا بودن 10 هزار کاربر فعال و 5 میلیارد تومان جا به جایی مبالغ معاملات خرید و فروش، یکی از معتبرین سایت‌های عرضه خرید و فروش اکانت گیم محسوب می‌شود. امکانات این سایت شامل خرید و فروش و تخمین قیمت اکانت‌های کلش آف کلنز، کلن، کلش رویال و برول استارز می‌شود. پشتیبانی قوی و حرفه‌ای این سایت شما را در این امور به خوبی راهنمایی می‌کنند و تیم متخصص این سایت از هرگونه تخلف به خوبی جلوگیری می‌کنند. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید، فروش و تخمین قیمت اکانت‌های گفته شده به سایت گیم فور اور به نشانی اینترنتی http://gameforever.net  مراجعه کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات