حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ریمیک Dead Space و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

با معرفی و عرضه بازی به یاد ماندنی Dead Space، شاهد حضور یک عنوان خاص بودیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. نسخه اول این بازی در زمان عرضه تنها باعث محبوبیت بیش از پیش خود نشد. بلکه یک تجربه عمیق و ماندگار از مفهوم ترس را ایجاد کرد. از سویی گره زدن دو سبک ترس و بقا با سبک علمی تخیلی بیش از پیش این عنوان را محبوب دل همه ساخت. حالا پس از مدت‌ها، گویا نسخه ریمیک Dead Space در دست توسعه است. پس طولی نخواهد کشید که خاطرات‌مان با این عنوان زنده شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کابوس‌های ترسناک‌ Necromorph ها در نسخه ریمیک Dead Space بازخواهد گشت

بی شک اخبار مربوط به بازسازی و ریمیک شدن عنوان محبوب و دوست‌داشتنی Dead Space باعث خوشحالی طرفداران این بازی شده است. بازی فضای مرده به طور انحصاری برای کنسول‌های نسل جدید و PC در دست توسعه است. به عنوان یک نسخه ریمیک و بازسازی شده، از ابتدا تا انتهای آن شاهد تغییر و دگرگونی خواهیم بود. همچنین باید گفت که بازسازی این عنوان با استفاده از موتور بازی‌سازی Frostbite صورت خواهد گرفت.

بازیکنان می‌توانند انتظار افزایش سطح معلق بودن در فضا، درگیر شدن با وحشتی نفس‌گیر و همچنین بهبودها و پیشرفت‌های بسیار زیادی از نسخه ریمیک Dead Space نسبت به نسخه اصلی آن داشته باشند. کمپانی EA در این باره می‌گوید که این نسخه بازسازی شده، داستان، شخصیت‌ها و مکانیزم‌های گیم‌پلی را بهبود خواهد بخشید. اما مسئله مهم این است که باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت چگونه این امر را محقق خواهد کرد؟

ترسناک ترین بازی های تاریخ

نظر سازندگان در مورد این نسخه ریمیک Dead Space و نحوه بازسازی آن

فیلیپ دوکارم (Phillippe Ducharme)، تهیه کننده ارشد این عنوان می‌گوید که فرانچایز Dead Space حدود ۱۲ سال پیش در ژانر ترس و بقا تاثیر بسیار عمیقی گذاشت. من نیز در ابتدا به عنوان یک هوادار به استودیو Motive آمدم. برنامه من این بود تا به طور خاص روی این عنوان کار کنم.

وی در ادامه می‌گوید که پتانسیل بسیار زیاد کنسول‌های نسل جدید چیزی است که تیم ما بخاطر آن چه که بازسازی این عنوان می‌تواند ارائه دهد، واقعا هیجان زده است. ما یک تیم بسیار مشتاق و علاقه‌مند داریم. آن‌ها از کار کردن روی این عنوان به شدت لذت می‌برند.  به نوعی باید گفت که عاشق این بازی هستند. بازگشت به نسخه اصلی و داشتن فرصتی برای انجام این کار در کنسول‌های نسل جدید، همه اعضا تیم را هیجان زده کرده است.

وی همچنین فاش کرد که این بازی به کمک طرفداران و ایده‌ها و پیشنهادات آنان ساخته خواهد شد. او در این مورد می‌گوید: همانطور که به دنبال بازسازی این بازی هستیم، اکنون به طیف گسترده‌ای از طرفداران و عاشقان این مجموعه رسیده‌ایم. ما از همان ابتدا، از آن‌ها دعوت کردیم تا بازخوردهای خود را به ما ارائه دهند. هدف ما این است که بازیکنان از این بازی نهایت لذت را ببرند.

فضای مرده از نگاهی نزدیک

techradar می‌گوید که هشت سال از پیوستن ما به قهرمان اصلی داستان یعنی ایزک کلارک (Isaac Clarke) در دنیای Dead Space 3 می‌گذرذ. اما پس از آن که نسخه سوم بازی با انتقادات زیادی روبرو شد، فروش چندان موفقی نداشت. از سویی نیز Visceral Games که سازنده عناوین علمی تخیلی ترس و بقا است، فقط در نام زنده بود. حالا عملا این استودیو شکست خورده به حساب می‌آمد. بعدها EA نیز استودیو را منحل کرد و به نظر می‌رسید که قرار است آینده سری Dead Space در انیمیشن آن نیز به حالت تعلیق درآید.

با این حال، در یک اطلاعیه غافلگیرانه در رویداد EA Play Live، ناشر این عنوان اعلام کرد که Dead Space به زودی بازخواهد گشت و به نظر می‌رسد به همان اندازه که انتظار داشتیم، ترسناک به نظر می‌رسد.

علت این تصمیم و شروع به توسعه نسخه ریمیک Dead Space چیست؟ این مسئله احتمالا بخاطر موفقیت ریمیک بازی رزیدنت اویل ۲ شرکت کپکام است. این عنوان در تمام ابعاد توانست بسیار خوب و عالی عمل کند. اما آیا بازسازی عنوان Dead Space می‌تواند همان حس ترس و لرزی که گیمرها ۱۲ سال پیش آن را تجربه کردند، دوباره برای گیمرها به ارمغان آورد؟

به طور کلی گفته می‌شود که بازسازی این عنوان که یک بازی سوم شخص در سبک ترس و بقا است در سال ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد. همچنین پلتفرم‌های مقصد برای این بازی خاطره‌انگیز PC، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و سری اس خواهد بود.

 

10 بازی خاطره‌انگیز که باید تجربه کنید (قسمت اول)

10 بازی خاطره‌انگیز که باید تجربه کنید (قسمت دوم)

 

نسخه ریمیک Dead Space

تاریخ انتشار نسخه ریمیک Dead Space

انتظار می‌رود نسخه بازسازی و ریمیک شده در سال ۱۴۰۲ منتشر شود. گرچه این نیز فقط حدس و گمان است. شرکت EA Games بازسازی این عنوان را در جریان رویداد EA Play Live خود که در تاریخ 1 تیرماه سال جاری معرفی کرد. اما تاریخ انتشار دقیقی برای آن در نظر نگرفته است. حدس و گمان‌هایی مبنی بر عرضه بازی در سال ۱۴۰۲ وجود دارد. این خبر به این معنا است که بازی در حال توسعه است و قرار است به زودی آن را تجربه کنیم. معرفی و عرضه نسخه‌های جدیدی از این مجموعه پس از سال ۱۳۹۲ که نسخه سوم آن عرضه شد، متوقف شده است. همچنین توسعه دهنده اصلی آن یعنی استودیو Visceral Games نیز از آن زمان منحل شد.

چهارمین قسمت از این عنوان ترس و بقا نیز در تاریخی نامشخص برای پلتفرم‌های PC، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و سری اس عرضه خواهد شد. استودیو Motive نیز در حال توسعه آن می‌باشد.

 

تریلر و پیش‌نمایش نسخه ریمیک Dead Space

تریلر نسخه ریمیک و بازسازی عنوان Dead Space در اینجا قرار داده شده است و شما می‌توانید اکنون آن را مشاهده کنید. همچنان باید منتظر ماند تا در آینده تریلرهای بیشتری از این عنوان ترس و بقا منتشر شود. ویدیو قرار گرفته نیز پیش‌نمایش رسمی این عنوان می‌باشد.

 

 

گیم‌پلی و داستان Dead Space

به نظر می‌رسد که EA Game قصد دارد تا با عنوان Dead Space یک بازی محبوب و ترسناک سوم شخص را بازسازی کند. راهروهای باریک و کلاستروفوبیک ایستگاه فضایی در این عنوان پتانسیل حضور انواع دشمنان و موجودات ترسناک مانند نکرومورف‌ها را دارد. در نتیجه حس ترس و وحشتی در شما ایجاد خواهند کرد که سرتاسر وجودتان خواهد لرزید. بهترین روش برای متوقف کردن این موجودات شیطانی، قطع اعضای بدن آن‌ها با سلاح‌های پلاسمایی است. سلاح‌هایی همچون Plasma Cutter و انواع مختلف دیگر از سلاح‌ها که به شما کمک زیادی می‌کنند.

یکی دیگر از بهترین سلاح‌ها برای ایزک کلارک، خود محیط بازی است. سری فضای مرده یا دد اسپیس همواره بازیکنان را به شلیک بسوی مواد منفجره موجود در محیط، استفاده از airlock و سایر روش‌ها ترغیب می‌کند تا هیولاهای بازی را دسته جمعی از پا درآورید. خصوصا در این بازی که مهمات همواره کمیاب است. همچنین نباید فراموش کنید که سر هیولاهای افتاده بر روی زمین را باید با پای خود له کنید. وگرنه خطر آن‌ها از شما دور نخواهد شد.

نسخه ریمیک Dead Space

خطر اسپویل

اگر هنوز با سری Dead Space آشنایی کافی ندارید، داستان پیشفرض بازی که قبل از داستان اصلی آن شکل می‌گیرید، بسیار ساده است. بشریت تمام منابع طبیعی زمین را به اتمام رسانده است. حالا به فضا رفته تا منابع جدیدی برای چرخاندن چرخ جهان و ادامه حیات خود پیدا کند. محققان زمینی، یک ماده ناشناخته و مرموز را کشف می‌کنند و آن را Marker می‌نامند. این ماده یک منبع انرژی بی حد و حصر است که می‌تواند بحران زیست محیطی موجود در زمین را حل کند. اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و شما در محیط تاریک و سرد فضا باید با موجوداتی شرور و بیگانه بر سر جان خود مبارزه کنید.

در نسخه اول این بازی، ایزک کلارک بر روی فضاپیمای USG Ishimura فرود می‌آید و متوجه یک رخداد وحشتناک می‌شود. خدمه فضاپیما توسط یک عامل بیگانه سلاخی شده و نیکول، دوست و همکار ایزک نیز در جایی از این فضاپیما مستقر است. ایزک مجبور می‌شود تا با استفاده از مهارت‌ها و ابزارهای مهندسی خود، آنچه که در این فضاپیما اتفاق افتاده را کشف و بررسی کند. او در این راه با لحظه‌های ترس و دلهره آور بسیاری روبرو می‌شود. اکنون او در یک چالش بسیار سخت برای مرگ و زندگی گیر کرده است.

اضطراب در بازی های ویدیویی ، چگونه احساسات خود را کنترل کنیم

بهبودهای نسخه ریمیک DEAD SPACE

استودیو Motive در مصاحبه‌ای با IGN گفته است که نسخه ریمیک و بازسازی شده این عنوان، از ظرفیت بالای کنسول‌های نسل جدید و قدرت سخت‌افزاری PC ها به خوبی استفاده خواهد کرد. Campos-Oriola (کامپوس اوریولا) مدیر بخش خلاقیت و نوآوری این استودیو می‌گوید که ما همه چیز را در این عنوان بازسازی خواهیم کرد. مواردی همچون صدا، گیم‌پلی و هرچیزی را که به فکرتان برسد. ما قرار نیست چیزی را بهبود ببخشیم یا چند ضلعی‌هایی به جزئیات آن بیافزاییم. زیرا این باعث افزایش کیفیت در عناصر و بافت‌های مختلف نخواهد شد. ما همه عناصر موجود را از اول طراحی و بازسازی خواهیم کرد که شامل انیمیشن‌های بازی نیز خواهد شد.

همچنین بازسازی عنوان Dead Space از SSD کنسول‌های جدید برای ایجاد یک تجربه یکپارچه از اول تا آخر این بازی، استفاده خواهد کرد. همچنین وی در ادامه افزود، ما قصد داریم یک تجربه کاملا تعاملی ایجاد کنیم. می‌خواهیم حس غوطه‌ور شدن در بازی و معلق ماندن را فضا را عمیق‌تر از قبل کنیم. ما می‌خواهیم این حس را در سرتاسر بازی، از صفحه شروع تا صفحه پایان آن داشته باشید. ما نمی‌خواهیم هیچ چیزی شما را از تجربه این عنوان دور کند. به واسطه SSD قدرتمند کنسول‌ها، در بازی قرار نیست هیچ بارگیری و لودینگی را مشاهده کنید. پس هیچ لحظه‌ای در بازی وجود ندارد که به واسطه فواصل بین گیم پلی و کات‌سین‌ها، باعث افت تجربه مثبت شما شود. شما همه بازی را از اول تا آخر، به صورت یکپارچه تجربه خواهید کرد.

 

تمرکز بسیار زیاد استودیو Motive بر روی صداها

اما همه چیز به همین موارد ختم نمی‌شود. قدرت کنسول‌های نسل جدید چگونه باعث می‌شود تا نسخه ریمیک Dead Space، گیمرها را بیش از همیشه جذب بازی کند؟ همانند هر بازی ترسناک موفقی، صدا به میزان قابل توجهی تاثیرگذار است. در این عنوان بر روی صدا تمرکز ویژه‌ای شده است تا شاهد بهبود و پیشرفت در این بخش نیز باشیم. همچنین باید گفت که این عنوان از صدای سه بعدی پشتیبانی خواهد کرد.

دوکارم در بخش دیگری می‌افزاید: ما می‌خواستیم از صداهایی که شما در نسخه اصلی بازی آن‌ها را تجربه کرده‌اید استفاده کنیم. یعنی این صدها را بهبود ببخشیم تا حس عمیق‌تری از تجربه بازی کسب کنید. مانند صدای باز و بسته شدن درها، صدای نوار سلامتی، صدای موجودات و هر صدایی که فکرش را بکنید. اما ما اکنون در حال توسعه بازسازی این عنوان هستیم و همه صداها را بازآفرینی خواهیم کرد. اما مطمئن خواهیم شد که با نسخه اصلی بازی ارتباط نزدیک داشته باشد. هدف ما نیز این است که میراث نسخه اصلی را حفظ نمائیم.

وی همچنین درباره اینکه چگونه قابلیت صدای سه بعدی به آن‌ها در بازسازی صداهای بازی کمک خواهد کرد، موارد جالبی گفت. او می‌گوید صدای سه بعدی سبب ایجاد یک درک در شما خواهد شد. درکی که صدا از کجا می‌آید؟ صدای سه بعدی باعث انتشار و پخش مناسب صداها در محیط خواهد شد. به این صورت که متوجه خواهید شد صدا از دریچه بالای سر شما است یا از پشت سرتان؟ اینها همه مواردی هستند که ما قادر به گسترش و پیشرفت آن‌ها برای خلق یک تجربه عمیق هستیم.

 

بهبود مکانیزم تجزیه و تحلیل داده‌ها

از سوی دیگر، Dead Space جدید می‌تواند مکانیزم تجزیه و تحلیل تکامل یافته‌تری را برای شما به ارمغان آورد. این مورد که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی است. زیرا به شما اجازه خواهد داد تا مواردی همچون اعضای مختلف بدن نکرومورف‌ها که ایزک با آن روبرو شده است را تجزیه و تحلیل کنید. این ویژگی می‌تواند قابلیت‌های جدیدی پیدا کند تا کاربردی‌تر شده و چذابیت آن بیشتر شود.

کامپوس اوریولا در بخش دیگری می‌گوید، یک چیز برای ما بسیار مهم است که از ۱۲ سال پیش در سری قدیمی این عنوان وجود نداشته است. آن هم این است که بازیکن بتواند گزینه‌ها و روش‌های مختلفی برای پیشبرد بازی تجربه کند. همه این موارد و عناصر برای ما بسیار مهم هستند. زیرا می‌خواهیم به همه بازیکنان و کسانی که موفق به تجربه این بازی نشده‌اند، شانس جدیدی برای تجربه لذت‌بخش آن بدهیم. حتی برای کسانی که موقعیت آن را داشتند اما این عنوان را تجربه نکردند نیز همینطور. ما می‌خواهیم یک تجربه عالی برای آن‌ها هم رقم بزنیم.

آخرین اخبار و برداشت‌ها از بازسازی Dead Space

در این بخش آخرین اخبار و اطلاعات در دسترس، در مورد ریمیک بازی Dead Space در دسترس شما است.

بازسازی Dead Space با در نظر گرفتن بازخورد طرفداران توسعه خواهید یافت

استودیو Motive اقدامی کرده است که بی شک باعث خوشحالی طرفداران می‌شود. تیم استودیو Motive گفته است که جامعه گیمرها و طرفداران این بازی در توسعه این بازی نقشی فعال خواهد داشت. تهیه کننده ارشد این عنوان می‌گوید: ما نمی‌خواهیم خود را محدود کنیم و صرفاً یک بازی بر اساس ایده‌های خود بسازیم. بنابراین از همان ابتدا یک شورا تشکیل دادیم. این شورا شامل یک هیئت مدیره است تا به عنوان سخنگوی ما برای بازیکنان عمل کند. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که اگر تصمیمی بر ایجاد تغییراتی داشتیم، قادر به پاسخگویی نسبت به آن چه که در ذهن خود داشته‌ایم، باشیم. بازیکنان نیز بتواند بازخورد خود را ارائه دهند، مثلا اگر موافق تغییراتی نیستند از ما بپرسند که چه کاری انجام می‌دهیم یا به چه چیزی فکر می‌کنیم. همچنین انتقادات خود را نیز بتوانند به ما ابراز کنند.

به نظر می‌رسد این تیم قبلا نیز از چنین رویکرد مثبتی بهره‌مند شده است. یعنی یک جامعه و اجتماع از گیمرها ارتباط نزدیکی با سازندگان داشته‌اند و نظرات مثبت و منفی خود را به آن‌ها ابزار کرده‌اند. وی در ادامه و در رابطه با این مسئله می‌گوید، ما بازخوردهای بسیار مهمی از بازیکنان و گیمرها دریافت کرده‌ایم. سعی می‌کنیم در طی دو الی سه هفته با آن‌ها ملاقاتی داشته باشیم و محتواهای موجود را به آن‌ها نشان دهیم. همچنین به صورت دائمی با آن‌ها در ارتباط باشیم و به بحث و گفتگو در مورد بازی بپردازیم. آن‌ها نیز از همان ابتدا به مواردی که در حال تولید آن بودیم، دسترسی کامل داشتند.

پر هزینه ترین بازی های تاریخ

رویکرد تیم Motive در مقابل بازخوردهای طرفداران

وی همچنین گفت که داشتن بازخوردهای زودهنگام درباره این عنوان برای ما بسیار ارزشمند است. وی می‌گوید معمولا بازخورد طرفداران هنگام پایان مراحل توسعه یا بعد از انتشار بازی انجام می‌شود. اما با وجود گفتگوی دائمی بین سازندگان و گیمرها، بازی Dead Space بیش از پیش از این کار سود خواهد برد. عموما وقتی بازخوردی ارسال یا دریافت می‌شود، زمانی است که بازی تکمیل شده است. در این حال تیم سازنده با خود می‌گوید ای کاش این موارد را می‌دانستیم و می‌توانستیم آن را حل کنیم. Ducharme می‌گوید این مسئله اصلا برای ما خوب نیست. پس به همین دلیل، تصمیم به استفاده از ایده‌ها و نظرات طرفداران این عنوان گرفتیم.

در بخش دیگری، مجددا رومن کامپوس اوریولا، مدیر بخش خلاقیت و نوآوری این استودیو حرف جالبی می‌زند. وی می‌گوید همیشه این مسئله وجود دارد که از نشان دادن کار خود نگران و مضطرب باشید. اما همانطور که Phil می‌گوید، آن چه که واقعا جالب است، این است که چیزی را دو هفته بعد از انتشار بازی، با خواندن آن در Reddit کشف کنید. اما این همچنان برای تیم ما بسیار خوشحال کننده است. زیرا وقتی چیزی را نشان می‌دهید و در مورد کاری که انجام داده‌اید، بازخوردها و واکنش‌های مثبت دریافت می‌کنید. این مسئله به شما امیدواری و شوق بیشتری برای ادامه کار خواهد داد.

 

Dead Space جدید شامل خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد بود

احتمالا شما هم با واژه microtransactions آشنا هستید و البته دل خوشی از آن ندارید. در بعضی بازی‌های رایگان، آیتم‌ها یا قابلیت‌های پولی مختلفی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. این مسئله واقعا هم منطقی است، چون سازنده بازی باید درآمدی از آن هم داشته باشد.

اما اخیرا، متاسفانه دیده شد که برخی شرکت‌ها بر روی بازی‌های غیر رایگان و پولی خود که حتی ۶۰ دلار نیز قیمت دارند، چنین مواردی را اعمال کرده‌اند. انگار نه انگار که برای این بازی هزینه‌ای پرداخت کرده‌اید. زیرا داشتن این آیتم‌ها و قابلیت‌ها حق طبیعی خریدار است!

جنبه بحث برانگیز در مورد Dead Space 3 وجود چنین پرداخت‌های درون برنامه‌ای بود که باعث ناراحتی گیمرها شد. برخی معتقدند یکی از مواردی که باعث سقوط سری Dead Space شد وجود همین موارد است. حالا استودیو Motive که توسعه دهنده جدید این عنوان است، ابراز داشته که بازسازی این عنوان شامل خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد بود.

تهیه کننده ارشد Dead Space در مصاحبه خود با IGN گفت که ما برنامه‌ای برای خریدهای درون برنامه‌ای این بازی نداریم. می‌دانیم که چنین کاری واقعا اشتباه است، ما از اشتباه خود درس گرفته‌ایم و دیگر چنین کاری نخواهیم کرد. در آینده نیز هرگز برنامه یا تصمیمی برای افزودن این موارد به هر شکلی، نخواهیم داشت. دیدن عقب نشینی شرکت EA از موضع قبلی خود و حذف تراکنش‌های درون برنامه‌ای است بسیار دلگرم کننده است. چیزی که باعث شد عنوان Star Wars Battlefront 2 زیر تیغ منتقدان قرار گیرد. حتی تعداد بسیار زیادی از گیمرها اعتراض خود را به آن ابراز کردند.

اولین شایعات نسخه ریمیک Dead Space

اولین بار شایعات مربوط به بازسازی و ریمیک شدن این عنوان، اوایل سال جاری میلادی منتشر شد. وقتی شایعاتی مبنی بر اینکه استودیو Motive شرکت EA که از توسعه دهندگان عنوان Star Wars: Battlefront II است، روی عنوانی جدید کار می‌کنند، توجه بسیاری را به خود جلب کردند. انتشار این شایعات مدتی بعد درز اخباری از جف گراب (Jeff Grubb) بود. وی در آن خبر اظهار داشت که استودیو Motive قصد آغاز پروژه بازسازی یک عنوان قدیمی را دارد.

تجدید حیات سری Dead Space را باید به لطف بازسازی‌های مجموعه Resident Evil شرکت Capcom دانست. در این کار، هدف حفظ روح نسخه اصلی است. اما بهبود جزئیات گرافیک و پیشرفت گیم‌پلی آن، به اندازه یک بازی مدرن و جدید نیز مورد انتظار است. فرانچایز رزیدنت اویل صرفا بخاطر ریمیک‌ها و بازسازی‌های قوی و درخشان خود سر زبان‌ها نیوفتاده است. رزیدنت اویل ۷ و رزیدنت اویل Village توانستند روح تازه‌ای در سبک ترس و بقا بدمند. زیرا این عنوان در نسخه ۵ و ۶ خود، مدت‌ها دچار سرگردانی شده بود. این مشکلات باعث دور شدن این عنوان از هویت خود شده بود. اما به لطف دو عنوان اخیری که منتشر شده است، این مشکلات حل شدند.

شرکت EA Games نیز با توجه به موفقیت عنوان Star Wars: Jedi Fallen Order قصد دارد به عناوین تک نفره و داستانی توجه بیشتری داشته باشد. همچنین می‌خواهد با اعتماد به نفس تازه‌ای که کسب کرده است، به بازسازی و ریمیک کردن عناوین محبوب قدیمی خود نیز بپردازد.

رکوردهای بازی PUBG Mobile که شاید هرگز شکسته نشوند!

سوابق استودیو Motive برای نسخه ریمیک Dead Space

در مورد استودیو Motive و سوابق آن نیز چیزهای جالبی وجود دارد. این استودیو در کنار توسعه دهنده اصلی عنوان Dead Space یعنی استودیو Visceral Games مشغول کار بر روی یک عنوان از بازی Star Wars بوده است. گرچه تیم Visceral Games اکنون دیگر وجود ندارد و استودیو آن‌ها منحل شد. اما همچنان تیم استودیو Motive پابرجاست. بی شک این تیم از استودیو همکار خود، تجارب بسیار زیادی در مورد Dead Space کسب کرده است. این استودیو اکنون فقط بر روی دو عنوان فعالیت کرده است. یکی Star Wars: Battlefront II و دیگری نیز شبیه‌ساز پرواز فوق‌العاده زیبای جنگ ستارگان یعنی Star Wars: Squadrons.

هردوی این عناوین به عنوان بازی‌های مولتی پلیر (multi-player) عرضه شده‌اند. اما دارای بخش سینگل پلیر و کمپین داستانی فوق‌العاده‌ای نیز هستند که مبارزات بسیار زیبایی را به تصویر می‌کشند. بنابراین می‌توان اطمینان داشت که استودیو Motive به خوبی از پس وظیفه خود برخواهد آمد. آن‌ها قادر هستند یک عنوان ترس و بقای علمی تخیلی زیبا را خلق کنند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که آینده این بازی چه می‌شود؟ آیا این استودیو می‌تواند یک داستان عالی برای Dead Space روایت کند یا خیر؟

 

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید که ریمیک Dead Space قادر است لذت ترس و وحشت نسخه‌های اصلی را برای بازیکنان به ارمغان آورد؟ به نظر شما استودیو Motive می‌تواند انتظارات گیمرها را برآورده سازد؟ اصلی‌ترین و مهم‌ترین نقطه قوت این مجموعه چه چیزی است؟ EA Game چگونه می‌تواند با حفظ روح نسخه اصلی این عنوان محبوب، یک شاهکار جدید بسازد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان