حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین صرافی برای خرید دوج کوین؛ نام های امن در بازار ارزهای دیجیتال را بشناسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بازار ارزهای دیجیتال محدود به جغرافیا نیست. کافی است اراده کنید تا از فردی در هزاران کیلومتر دورتر، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید و بهای آن را نیز بپردازید. با این حال امن ترین راه برای خرید ارز دیجیتال در ایران، اعتماد کردن به صرافی های آنلاین است. این صرافی ها علاوه بر اینکه ریسک تحریم را ندارند، در دسترس و ساده هستند و می توانید با خیال آسوده به آن ها اطمینان کنید.

سرمایه گذاری بر انواع ارزهای دیجیتال نیز به آگاهی خاص خود نیاز دارند. اگر تا حدود یک سال قبل قصد خرید دوج کوین در بازار ارز دیجیتال را داشتید، حتما سابقه داران این حوزه به شما درباره ی خرید این رمز ارز نه چندان قدیمی هشدار می دادند و شما را از خرید منصرف می کردند. حالا با گذشت زمان و با توسعه پیدا کردن دنیای ارزهای دیجیتال، دوج کوین هم به لیست رمز ارزهای محبوب و البته ارزشمند راه پیدا کرده و توانسته از ۶ ماه گذشته، رتبه ی خود را در لیست ارزش کوین ها بهبود بخشد. در حال حاضر این رمز ارز جایگاه هفتم را دارد.

خرید دوج کوین اگرچه در ماه های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اما همه ی صرافی ها در لیست کوین های موجود خود آن را به مشتریان ارائه نمی کنند. به همین دلیل باید به دنبال یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال باشید که هم امنیت بالایی داشته باشد و هم در لیست کوین های آن، دوج کوین را نیز بتوان به سادگی خریداری کرد.

در ادامه ی این مطلب با لیست بهترین صرافی برای خرید دوج کوین آشنا شوید. آگاهی از این لیست به شما در انتخاب دقیق تر کمک خواهد کرد.

فینیکس؛ حرفه ای ترین و بهترین صرافی برای خرید دوج کوین

اگر تنها چند مقاله درباره ی نحوه ی انتخاب صرافی ارز دیجیتال را مطالعه کرده باشید، می دانید که امنیت و پیشینه از مهم ترین معیارهای یک صرافی رمز ارز معتبر است. فینیکس از آن دسته صرافی های معتبر ارز دیجیتال است که اگرچه قدمت زیادی نسبت به پرچمداران این حوزه ندارد، یکی از پلتفرم های معاملاتی امن و معتبر رمز ارزها به شمار می رود و می تواند به سادگی وارد رقابت با صرافی های مشهور ایرانی شود. مشتریان این صرافی، امنیت بالا، پلتفرم حرفه ای برای خرید و فروش و پشتیبانی فوق العاده در هر ساعت از شبانه روز را از مزیت های فینیکس می‌شمارند.

اما یکی از ویژگی هایی که فینیکس را در زمان محدود به محبوبیت بالا رساند، ‌به روز بودن بازارهای معاملاتی آن بود. در جدیدترین اقدام نیز این صرافی رمز ارز دوج کوین را به لیست خرید و فروش خود اضافه کرده تا کاربرانی که قصد خرید این کوین را دارند، بتوانند به راحتی کیف پول رمز ارز خود را در یک پلتفرم مدیریت کنند. کارمزدهای منطقی و به صرفه از مهم ترین دلایلی است که می توان آن را در شمار بهترین صرافی برای خرید دوج کوین نیز به حساب آورد.

اگر قصد خرید دوج کوین و سرمایه گذاری روی آن را دارید، صرافی ارز دیجیتال فینیکس می تواند یک انتخاب حرفه ای و به صرفه با کارمزد کم برای شما باشد. حساب کاربری شما در فینیکس هم در اپلیکیشن و هم از طریق سایت قابل مدیریت خواهد بود. از طرف دیگر فینیکس بخشی با عنوان راهنما دارد که برای متقاضیان تازه وارد خرید دوج کوین، مسیر قدم به قدم خرید و مدیریت حساب را به شکلی ساده بیان می کند. برای معامله دوج کوین با بهترین قیمت در خرید و فروش دوج کوین میتوانید به سایت فینیکس مراجعه کنید.

والکس؛ بازاری با امن برای معاملات دوج کوین

اگر سابقه ی حضور در بازار ارزهای دیجتال را از چند سال گذشته داشته باشید، والکس را به عنوان یک تجربه ی آسان و خوب می شناسید. این صرافی ارز دیجیتال از ابتدا بر پایه ی تامین امنیت کاربران ایرانی با دقت بالا شکل گرفت و در این مسیر نیز به طور کامل موفق عمل کرد.

صرافی والکس در ابتدای کار خود مانند دیگر بازارهای ارز دیجیتال بر کوین های مهم تمرکز داشت. با این حال بعد از گذشت زمان کوتاهی علاوه بر امکان خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و تتر ارزهایی مانند ریپل واستلار به لیست کوین های این صرافی اضافه شده.

اما اگر قصد خرید دوج کوین از صرافی آنلاین ایرانی را دارید نیز می توانید از حالا به بعد روی والکس حساب کنید. صرافی والکس به تازگی دوج کوین را به لیست بازارهای معاملاتی خود اضافه کرده است. محبوبیت دوج کوین و ایجاد فضایی کاربردی و کامل برای کاربران، از مهم ترین دلایل اضافه کردن این کوین به لیست بازار ارزهای دیجیتال والکس بود.

یکی از ویژگی های مثبت والکس این است که هنگام ورود به صفحه ی خرید ارز دیجیتال، می توانید به صورت لحظه ای تغییر قیمت های بازار را در جدول ارائه شده در همان صفحه مشاهده کنید و روند نزولی یا صعودی آن ها را در لحظه ببینید. این جدول به شما کمک می کند تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

نوبیتکس؛ خرید بدون واسطه 

یکی از آشنا ترین نام ها در حوزه ی معاملات ارز دیجیتال، نوبیتکس است. نوبیتکس یکی از اولین صرافی های ایرانی ارز دیجیتال بود. با گذشت زمان لیست این صرافی برای ارائه ی سایر کوین ها نیز کامل شد. در حال حاضر می توان نوبیتکس را از صرافی های محبوب با رتبه ی برتر در ایران دانست.

این صرافی در حال حاضر یکی از بهترین صرافی ها برای خرید دوج کوین است. با مراجعه به صفحه ی دوج کوین در این سایت می توانید قیمت لحظه ای این کوین را ببینید. همچنین در صفحه ی دوج کوین اطلاعات مختصری درباره ی این رمز ارز ارائه شده تا افرادی که برای اولین بار قصد خرید دوج کوین را دارند اطلاعات اولیه ای درباره ی آن به دست آورند.

بخشی از صفحه متعلق به ماشین حساب تبدیل تومان به میزان قابل خرید دوج کوین است که کار را برای شما ساده تر کرده است. تنها با ورود مبلغ به تومان و البته بعد از ایجاد حساب کاربری، می توانید میزان دوج کوین مورد نظر خود را از این صرافی بخرید.

توجه کنید که قبل از خرید، اطلاعات کافی مانند تنظیمات حساب و کیف پول و میزان کارمزد را به دقت از اطلاعات سایت یا از طریق پشتیبانی کسب کنید تا معامله ای امن و راحت از بهترین صرافی برای خرید دوج کوین داشته باشید.

ارزجو؛ سامانه قدیمی خرید و فروش ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال ارزجو از سال ۹۶ در حال ارائه ی خدمات به مشتریان بازار ارزهای دیجیتال است و به همین دلیل می توان آن را از قدیمی ترین ها در این حوزه نیز دانست. در این بازار می توانید از بیت کوین و اتریوم تا بایننس کوین و سایر توکن ها را با قیمت های روز خریداری کنید. خرید و فروش دوج کوین نیز یکی از معاملاتی است که امکان آن در صرافی ارزجو برای شما فراهم است.

ارائه ی اطلاعات دقیق از قیمت دوج و نمودار قیمتی آن، ارائه ی تعاریف اولیه از دوج کوین و اهداف آن و توضیح نحوه ی خرید آن به صورت کامل از صرافی باعث شده تا فرآیند انجام معاملات دوج کوین برای مشتریان مسیری ساده و بی دغدغه باشد. بنابراین اگر قصد ورود به معاملات دوج کوین و سرمایه گذاری روی آن را دارید،‌ صرافی آنلاین ارزجو می تواند خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهد.

معامله دوج کوین در بهترین پلتفرم؛ حرفه‌ای عمل کنید

برای خرید و فروش همه ی ارزهای دیجیتال، امنیت به عنوان معیاری اساسی و مهم شمرده می شود. البته که این عامل در اولویت همه خریداران و معامله گران بازار است اما باید علاوه بر آن به ویژگی های دیگری نیز توجه کنید. برای مثال هنگام خرید و فروش دوج کوین باید میزان کارمزد هر پلتفرم را به خوبی بررسی کنید و ارزش آن را به خوبی بسنجید.

همچنین باید به صرافی اعتماد کنید که قیمت ها را به صورت آنی به مشتریان گزارش می کند. با توجه به این موارد می توانید اطمینان پیدا کنید که یک پلتفرم کامل و صرافی مورد اعتمادی را برای خرید و فروش دوج کوین انتخاب کرده اید. فراموش نکنید که اهمیت خرید دوج کوین و سرمایه گذاری روی آن از دیگر کوین ها مانند بیت کوین کم تر نیست. در نتیجه باید به خوبی برای آن وقت بگذارید و آگاهی لازم در زمینه ی معاملات ارز دیجیتال را کسب کنید. با این روش های تیزبینانه می توانید در بازار رمز ارزها موفق تر و آگاهانه تر سرمایه گذاری کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات