حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

با وجود اینکه سایپا با افزایش قیمت کارخانه محصولات خود، قیمت را به قیمت بازار رسانده، همچنان قیمت محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار تفاوت قابل توجهی دارد. امروز لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰ رسما منتشر شده است. این قیمت ها برای تعهدات قبلی این شرکت اعتبار دارد.

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

در جدول زیر می توانید قیمت اکثر محصولات ایران خودرو را برای مرداد ۱۴۰۰ ببینید. همانطور که گفتیم این قیمت ها با قیمت بازار متفاوت است. برخی از محصولات در بازار تا ۲ برابر عدد ذکر در این جدول خرید و فروش می شوند. برخی از آن ها اما مانند هایما S7 تفاوت خیلی قیمت کمتری دارند.

گروه صنعتی ایران خودرو باتوجه به آمار تولیدی محصولات خود، قیمت مردادماه کلیه محصولات خود را اعلام کرده است. اعلام قیمت کارخانه ای برای تولیدات ایران خودرو به معنی افزایش قیمت نبوده و صرفا در راستای اطلاع رسانی عموم صورت گرفته است و تغییرات قیمتی در بازنگری های فصلی حاصل شده و توسط شورای رقابت اعلام خواهد شد که احتمالا در اواسط مردادماه شاهد بازبینی و بروزرسانی قیمت ها باتوجه به تورم بخشی اعلام شده از سوی بانک مرکزی خواهیم بود.

نظر شما درباره این قیمت برای معوقات و تعهدات محصولات ایران خودرو چیست؟ این شرکت با ارایه طرح های فروش متفاوت تلاش دارد تا تولیدات خود را ارایه کند. عموما اما شاهد ظرفیت های نامناسب و عدم شفافیت شرایط در هنگام ثبت نام قرعه کشی هستیم. شما در پیش فروش های قبلی ایران خودرو ثبت نام کرده اید؟ برای مرداد ۱۴۰۰ محصولی برای دریافت کردن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

واقعا خیلی جالبه دارن یه مشت لگن با تکنولوژی دهه هشتاد ‌ونود میلادی با کیفیت بسیار پایین تر میسازن .پول جلو جلو از مردم میگیرن ملیون ها سفارش میگیرن شرایط که بنز ارزوش هست رو دارن اما از ضرر پنجاه هزار میلیارد تومانی خبر میده ایران خودرو 😑میشه هر ایرانی یک ملیون تومان .تراژدی هست .جمع کنید این کارخونه ها رو بوی خیانت و رانتش دنیا رو گرفته …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)