حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماره مدل خانواده گلکسی S22 سامسونگ لو رفت: تعویض G با S

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اوایل سال میلادی جاری بود که سامسونگ از خانواده  Galaxy S21 رونمایی کرد. حدس زده می شود که خانواده گلکسی S22 در ابتدای سال آینده میلادی معرفی شود. در یک گزارش جدید می بینیم شماره مدل خانواده گلکسی S22 سامسونگ لو رفته است. اینجا شاهد تعویض G با S هستیم.

شماره مدل خانواده گلکسی S22

طبق گفته Sammobile محصولات خانواده گلکسی اس ۲۲ دارای شماره مدل های زیر هستند:

  1. ۱- گلکسی اس ۲۲ با مدل عددی SM-S901x
  2. ۲- گلکسی اس ۲۲ پلاس با مدل عددی SM-S906x
  3. ۳- گلکسی اس ۲۲ اولترا با مدل عددی SM-S908x

برای یادآوری، سری S21 دارای شماره مدل هایی مانند SM-G991x ، SM-G996x و SM-G998x بود. این شرکت کره ای از سال 2014 یعنی Galaxy S5 برای گوشی های پرچمدار سری S خود از SM-G900x استفاده کرده است. همانطور که مشاهده می شود، به نظر می رسد این شرکت کره ای تصمیم گرفته است که از گلکسی S22 به بعد به جای G از S استفاده کند.

Galaxy S22 Ultra - Concept

Galaxy S22 Ultra – Concept

ماه گذشته گزارش شد که گلکسی S22 ممکن است با یک صفحه نمایش 6.06 اینچی یا 6.1 اینچی، گلکسی S22 پلاس با یک صفحه نمایش 6.55 اینچی یا 6.66 اینچی و گلکسی S22 اولترا با یک صفحه نمایش 6.8 اینچی یا 6.81 اینچی ارایه شود. همچنین گلکسی S22 و مدل پلاس ممکن است از قاب پشتی پلاستیکی برخوردار باشند، که نشان می دهد S22 Ultra می تواند با یک شیشه به عقب عرضه شود.

سامسونگ ممکن است خنک کننده Vapor Chamber را برای سری S22 مجدداً استفاده کند. همچنین انتظار می رود پرچمداران بعدی سری S با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات وارد بازار شوند. S22 Ultra ممکن است با یک سیستم دوربین پنج گانه 200 مگاپیکسلی با برند Olympus همراه باشد. حدس زده می شود که دوربین سه گانه S22 ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق فرض 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر باشد.

گفته می شود سامسونگ در حال آزمایش تراشه Exynos با پردازنده گرافیکی AMD است. احتمالاً سری S22 می تواند اولین گوشی های سامسونگ باشد که از Exynos جدید مجهز به تراشه گرافیکی AMD بهره می برد.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده گلکسی S22 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واپت چمبر چجوریه، چطور خنک میکنه گوشیو؟؟ بعدش اینکه پشت گوشی پلاستیکی واسه چی، برای اینکه قیمتها پایینتر بیادش حتما؟ البته خب این سریع خداروشکرفست شارژهای خوبی داره، والبته دوربین های خوب، مورد بعدی که ایندفعه مثل اینکه نسخه های اگزینوس خیلی قویتر هستن حتی در بعضی موارد از اسنپ هم قویترن، اگه اینطور باشه عالیه

ali_s

اس که خیلی بهتر و قشنگ تره 😐
کلاسش هم بالا تره

ali_s

ا نخونده نظر دادم فقط اولشو خوندم

ali_s

فک کردم میخواد اسم سری اسو تغییر بده😐😂

Auroro

بله بله اینک تغییر بسیار بزرگی رو از سامسونگ شاهدیم

Golden Manfioda

سامسونگ اگه بخواد تو پرچمداراش از فریم پشت پلاستیکی استفاده کنه پس در میان رده هاش و اقتصادی هاش از چه فریمی استفاده می کنه ؟

ولی S22 از جهت تراشه پردازنده ، دوربین و نمایشگر یکی از بهترین گوشی 2022 خواهد شد .
به نظر من !!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)