حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش شیائومی در روسیه از سامسونگ پیشی گرفته است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شیائومی

شرکت های چینی و به خصوص شیائومی در تلاش برای رسیدن به صدر جدول فروش گوشی های هوشمند هستند. کمپانی های چینی در این زمینه موفقیت های زیادی کسب کرده اند، تا آنجا که میزان فروش سامسونگ در هند به اندازه نیمی از فروش شیائومی رسیده است. اکنون گزارش های فروش به ما نشان می‌دهند که فروش شیائومی در روسیه نیز روز به روز در حال افزایش است و این شرکت موفق شده که با شکست سامسونگ به صدر جدول پرفروش ترین برند ها در این کشور برسد.

فروش شیائومی در روسیه این شرکت را به رهبر این بازار در ژوئن ۲۰۲۱ تبدیل کرده است

شیائومی از چند سال گذشته حضور خود را در خارج از چین افزایش داده است. این شرکت با حفظ موقعیت خود در هند، به دنبال کسب مقام اول در سایر بازار ها است. طبق آخرین اطلاعات، این شرکت بیشترین تعداد گوشی های هوشمند را در ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) در روسیه به فروش رسانده است.

طبق اطلاعات فروشگاه های زنجیره ای MTS روسیه، شیائومی رتبه نخست فروش گوشی های هوشمند در این کشور را کسب کرده است. سهم این شرکت از بازار روسیه ۳۱.۲ درصد و سهم سامسونگ ۲۹.۸ درصد است.

فروش شیائومی در روسیه

اپل و ریلمی نیز با سهم ۱۴.۵٪ و ۴.۶٪ به ترتیب مقام سوم و چهارم این لیست را کسب کرده اند. این همه اجرا نیست زیرا مقام پنجم توسط برند فرعی شیائومی یعنی POCO با ۳.۸ درصد تصاحب شده است. البته جای تعجب نیست که اپل با محصولات گران قیمت خود جایگاه اول فروش از نظر درآمد را داشته باشد.

بر اساس گزارش GizmoChina، یک مقام از M.Video-Eldorado (از زنجیره خرده فروشی ها) نیز تایید می‌کند که فروش شیائومی در روسیه به بیشترین میزان خود رسیده و از سامسونگ پیشی گرفته است. با این حال اما سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ و همچنین سه ماهه دوم، بر این بازار مسلط بوده است.

رکورد فروش شیائومی: شیائومی به برند اول بازار موبایل ١٢ کشور دنیا تبدیل شده است!

به گفته این مقام مسئول، شیائومی نه تنها دامنه محصول متعادل و  فروش خوبی دارد بلکه در بازار روسیه نیز بسیار محبوب شده است. با این اوصاف، پنج کمپانی برتر فروش گوشی های هوشمند در روسیه به غیر از شیائومی و سامسونگ، اپل، ریلمی و آنر بودند. M.Video-Eldorado بازار گوشی های هوشمند روسیه را از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۱ (از دی ۱۳۹۹ تا تیر ماه ۱۴۰۰) حدود ۳۰۰ میلیارد روبل تخمین زده است که ۳۰٪ بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

به نظر شما دلیل موفقیت های روز افزون شیائومی در زمینه فروش گوشی های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی