حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ فروش سامسونگ در هند، نصف فروش شیائومی‌ بوده است

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شیائومی

سامسونگ آرام آرام قدرت خود را در بازار تلفن های هوشمند هند از دست می دهد. سه سال پیش، سامسونگ رتبه اول خود را در بازار گوشی های هوشمند هند از دست داد و زمینه را برای رشد هر چه بیشتر شیائومی در این بازار فراهم کرد. طی چند فصل گذشته این دو شرکت به شدت درگیر رقابت با یکدیگر بوده اند. با این حال، اکنون فروش سامسونگ در هند از شیائومی کمتر شده است. و شیائومی برای چندمین سال متوالی در صدر جدول پرفروش ترین برندها در هند قرار گرفته است.

میزان فروش سامسونگ در هند رو به کاهش است؛ شیائومی همچنان در صدر

طبق آخرین آمار شرکت تحقیقاتیCanalys، سامسونگ در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ فقط ۵.۵ میلیون تلفن هوشمند را در هند به فروش رسانده است. فروش سامسونگ در هند تنها نزدیک به نیمی از میزان فروش شیائومی بوده است. سهم بازار سامسونگ طی سه ماهه گذشته تنها ۱۷ درصد بوده است. در حالی که شیائومی۹.۵ میلیون فروش داشته و نزدیک ۲۹ درصد از بازار هند را در اختیار دارد، به عبارت دیگر شیائومی پرفروش ترین برند در بازار هند است. با این حال رشد سالانه سامسونگ ۸۷ درصد و رشد سالانه شیائومی ۷۷ درصد بوده است.

بر اساس گزارش SamMobile، ویوو ۵.۴ میلیون تلفن هوشمند را در این کشور به فروش رسانده است و سهم بازار آن نزدیک به ۱۷ درصد است. این شرکت چینی رقابت تنگاتنگ و نزدیکی با سامسونگ دارد و بعید نیست که در آینده ای نزدیک بتواند جایگاه دوم پرفروش ترین برند های گوشی هوشمند را در هند کسب کند. ریلمی نیز به عنوان شرکت زیر مجموعه اوپو، ۴.۹ میلیون تلفن هوشمند را به فروش رسانده و رشد چشمگیر ۱۸۱ درصدی نسبت به سال گذشته را ثبت کرده است؛ و توانسته سهم بازار خود را به ۱۵٪ برساند. از طرفی دیگر اوپو موفق به فروش ۳.۸ میلیون گوشی هوشمند در هند شده است و ۱۲٪ از این بازار را در اختیار دارد.

فروش سامسونگ در هند

جدول پرفروش ترین برند ها در بازار هند

بازار گوشی های هوشمند هند به طور کلی رشد ۸۷ درصدی را در مقایسه با سه ماهه دوم ۲۰۲۰ تجربه کرده است. سال گذشته، این کشور در طی چارک اول و دوم محدودیت های سختگیرانه مربوط به COVID-19 را تجربه کرد و این امر به شدت بر فروش گوشی های هوشمند تأثیر گذاشت. البته بازار گوشی های هوشمند هنوز به طور کامل بهبود نیافته است و افزایش قیمت ها نیز کمکی نمی‌کند.

رکورد فروش شیائومی: شیائومی به برند اول بازار موبایل ١٢ کشور دنیا تبدیل شده است!

Canalys ادعا می‌کند که شرکت های تولید کننده تلفن های هوشمند در نیمه دوم سال جاری میلادی مقداری افزایش تقاضا را تجربه خواهند کرد. اما از آنجایی که موج سوم COVID-19 اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد، آن ها مجبور به سرمایه گذاری بیشتر در بخش های فروش آنلاین هستند. برای مثال، سامسونگ به خوبی این نیازمندی را درک کرده و تمرکز زیادی بر فروش آنلاین و عرضه محصولات انحصاری در آمازون و Flipkart داشته است.

نظر شما چیست؟ علت موفقیت های اخیر شیائومی در بازار گوشی های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

سلام دوستان ۳ روزه اینترنت شهر ما بخاطر اعتراضات قطع شده راهی برای دور زدنش نیست؟

Amir galaxy

منم دنبال راه حلم 🙂💔

m.b

فرستادم…تاریخچه رو پاک کردم… اگر اوکی شد همینجا بگو

m.b

برو پست ایلان ماسک…

Amir galaxy

مصطفی انجام دادم از برنامه میزنه بیرون

m.b

یعنی پیغام توقف میده؟
احتمالاً پس نسخه گوشی تو با من فرق داره…

m.b

شنیدم وای‌فای کار میکنه و داخلی نشده هنوز اگر تونستی یکی اطراف گیر بیار فیلترشکن وصل شو نسخه مناسب خودتو از گوگل‌پلی دانلود کن…

Amir galaxy

وصل شد ولی بشدت ضعیف بود دمت گرم همین پیاما تل‌گرامم اومد عالیه

m.b

آره گفتم سرعتش پایینه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی