حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تماس تصویری گروهی WhatsApp با رابط کاربری جدید ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، پیام رسان

و‌اتس اپ محبوبیت بسیار زیادی در سطح جهان دارد. اما متأسفانه قابلیت‌های این پیام رسان، به اندازه کافی زیاد نیستند. با این وجود، واتس اپ در هفته‌های گذشته در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی است. به همین ترتیب، کاربران می‌توانند استفاده گسترده‌تری از این پیام رسان داشته باشند. قابلیت تماس تصویری گروهی WhatsApp با رابط کاربری جدید جدیدترین قابلیت این پیام رسان محبوب است.

قابلیت تماس تصویری گروهی WhatsApp

واتس اپ به تازگی قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود گذاشته است. هر چند که بسیاری از آن‌ها را پیش‌تر در پیام رسانی مانند تلگرام نیز دیده بودیم. یکی از این موارد، قابلیت ارسال ویدئو با کیفیت‌های متفاوت است.

 

ارسال ویدیو با کیفیت متفاوت در Whatsapp محقق می شود

 

اما این بار، قابلیت جدیدی در دسترس کاربران WhatsApp قرار گرفته است. بر اساس گفته‌های XDA Developers، موتور واتس اپ به تازگی روشن شده است. طی چند هفته گذشته، این پیام رسان متعلق به فیسبوک، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. البته، این قابلیت‌ها، همان‌هایی هستند که کاربران سال‌هاست منتظر آن هستند! این موارد، شامل اجازه دادن به کاربران برای استفاده همزمان از چند دستگاه با یک حساب واتس اپ، امکان ارسال عکس و فیلم بدون فشرده سازی سنگین و مورادی از این قبیل می‌باشد. اما این امکانات جدید، فقط به این چند مورد خلاصه نمی‌شوند.

اخیراً مطلع شده‌ایم که واتس اپ در حال اضافه کردن یک رابط کاربری تازه سازی شده برای برای تماس‌های صوتی و تصویری است. همچنین کاربران به تازگی توانایی ورود به تماس‌های گروهی از دست رفته را پیدا کرده‌اند. پیش از این، چنین قابلیتی تنها در اختیار کاربران نسخه بتای Whatsapp بود. اما سرانجام، این دو قابلیت تازه به دست کاربران نسخه نهایی واتس اپ رسیده است.

واتس اپ روز دوشنبه، در یک پست رسمی اعلام کرد که قابلیت تماس تصویری گروهی WhatsApp با ظاهری جدید اضافه شده است. همچنین این ویژگی، به کاربر اجازه می‌دهد تا به تماس‌های از دست رفته گروهی ورود کند. اگر یک تماس تصویری یا صوتی گروهی را از دست داده‌اید، جای نگرانی نیست! تنها کافی است تا روی بنر نمایش داده شده کلیک کنید. این بنر، در صفحه تماس‌ها نمایش داده خواهد شد. پس از آن، شما به تماس تصویری گروهی WhatsApp که از دست رفته است، هدایت خواهید شد. البته مسلماً این موضوع، تا زمانی که تماس بسته نشده است امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تماس تصویری را ترک کنند و مجدداً به آن بازگردند. مانند آنچه که پیش‌تر در Google Meet یا Zoom نیز دیده بودیم.

رابط کابری جدید تماس‌های گروهی در واتس اپ

مقایسه رابط کاربری جدید بخش تماس‌های واتس اپ: سمت راست رابط کاربری جدید، سمت چپ رابط کاربری قدیمی

در همین حین، رابط کاربری تماس‌های ورودی نیز طراحی جدیدی را به خود گرفته است. همان طور که مشخص است، آیکون‌های قرمز و سبز رابط کاربری قدیمی تغییر یافته‌اند. اکنون با یک لمس، می‌تواند وارد تماس شوید یا آن را رد کنید. همچنین در رابط کاربری جدید تماس تصویری گروهی WhatsApp، می‌توان افراد حاضر در تماس را مشاهده کرد. این موضوع، قابلیت جذابی است که به تازگی به واتس اپ پیوسته است. تماس‌های گروهی WhatsApp با رابط کاربری جدید هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. هر دوی این قابلیت‌ها، هم اکنون در نسخه بتای واتس اپ موجود هستند. اما به زودی، شاهد اضافه شدن آن‌ها به نسخه عمومی خواهیم بود.

نظر شما در مورد تماس گروهی در واتس اپ چیست؟ رابط کاربری جدید این بخش را می‌پسندید؟ کدام قابلیت جدید واتس اپ برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️