حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته هدیه همراه اول به مناسبت عید قربان و غدیر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

امروز برای شما در ترنجی نوشتیم که هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد. همراه اول نیز پیشنهادات مشابهی را برای این اعیاد ارایه کرده است. در ادامه با هم بسته هدیه همراه اول به مناسبت عید قربان و غدیر را مرور خواهیم کرد.

بسته هدیه همراه اول به مناسبت عید قربان و غدیر

همراه اول

همراه اول

در طرح عید قربان تا عید غدیر همراه اول، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور اول تلفن همراه و همچنین مشترکان انارستان می توانند در بازه زمانی ۳۰ تیرماه تا ۷ مردادماه از بسته های ویژه بهره مند شوند.

بسته ویژه طراحی شده برای مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول ترکیبی از «3 گیگابایت اینترنت و 180 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» است که اعتبار آن به مدت 3 روز بوده و با تخفیفی ویژه به قیمت 10 هزار تومان عرضه می شود.

مشترکان متقاضی می توانند برای فعالسازی این بسته ویژه ترکیبی که امکان استفاده همزمان آن با بسته ترکیبی دیگری نیست، از طریق شماره گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» یا مراجعه به اپلیکیشن جدید «همراه من» اقدام کنند.

همچنین علاقه مندان به استفاده مجدد از شرایط تخفیف ویژه این بسته که امکان فعالسازی همزمان آن با سایر بسته های مکالمه و اینترنت وجود دارد، می توانند در بازه زمانی اجرای این طرح به شرط اتمام بسته، هر تعداد بسته که تمایل دارند را خریداری کنند.

بسته ویژه تدارک دیده شده برای مشترکان «انارستان» نیز شامل «اینترنت 7 گیگابایت 7 روزه» با قیمت 7 هزار تومان است؛ امکان فعالسازی این بسته از طریق کد دستوری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» یا مراجعه به اپلیکیشن جدید «همراه من» وجود دارد.

امکان فعالسازی مجدد این بسته برای مشترکان انارستان نیز طبق شرایط مذکور برای مشترکان دائمی و اعتباری وجود دارد.

نظر شما درباره طرح ویژه همراه اول برای اعیاد غدیر و قربان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)