حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ Honor با برند Hunter ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

لپتاپ های گیمینگ آنر با برند هانتر معرفی می شوند. گفته می شود که این برند در ادامه فعالیت موبایلی و جدا از هواوی، می خواهد این برند را به دنیای موبایل های خود بیاورد. جدیدترین گزارش می گوید که گوشی گیمینگ Honor با برند Hunter ارایه می شود.

گوشی گیمینگ Honor

گوشی های گیمینگ یک عنوان زیبا برای پرچمداران اقتصادی است که به جای تمرکز روی دوربین، روی تراشه و سیستم خنک کننده متمرکز هستند. خوشبختانه دکمه های اضافی و ویژگی های دیگر مثل بلندگوی استریو قوی یا شخصی سازی با LED هم اینجا وجود دارد.

برندهایی مثل سامسونگ و البته هواوی که در بازار موبایل قوی هستند (یا حداقل هواوی زمانی حضور پرشورتری داشت) سمت گوشی های گیمینگ نرفته اند. با این حال می بینیم که دیگر برندهای چینی که به دنبال آوازه هستند، این دستگاه ها را تولید می کنند.

به نظر می رسد آنر می خواهد وارد این زمینه شود. طبق توییتی از RODENT950 که زمینه خوبی در ارایه اطلاعات هواوی و آنر دارد، گفته می شود که این برند می خواهد سال آینده برند گیمینگ خود را که فعلا در لپتاپ ها فعال است به موبایل بیاورد.

گوشی گیمینگ Honor با برند Hunter

گوشی گیمینگ Honor با برند Hunter

هنوز مشخص نیست که باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم. حتی اینکه آیا همین لوگو که روی لپتاپ های این شرکت است به موبایل های آن می آید یا نه. اما شنیدن چنین خبری نشان می دهد که برند های بیشتری به مفعوم “گوشی گیمینگ” فکر می کنند. این می تواند برای کاربران با بودجه کم اما تمرکز بالا روی بازی، ارزشمند باشد.

لپتاپ گیمینگ آنر Hunter V700 رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ فکر می کنید Honor می تواند در بحث گوشی های گیمینگ موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

سلام قبلا خبری از گوشی گیمینگ سامسونگ دادید تا الان اطلاعاتی رندری عکسی چیزی ازش ندارید ؟

ali karimi

سلام، آفرین به آنر دیگه رسما میخواد بترکونه، عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)