حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ گیمینگ آنر Hunter V700 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | لپ‌تاپ گیمینگ

به دلیل تحریم های آمریکا و مواضع ضد چین هند، هواوی ممکن است روزهای سختی را پشت سر بگذارد. اما، این مانع از این نشده است که برند فرعی شرکت Honor اولین لپ تاپ مخصوص بازی آن با نام Honor Hunter را در بازارهای چین راه اندازی کند. لپتاپ گیمینگ آنر Hunter V700 رسما معرفی شد و طراحی و مشخصات خاصش می تواند جذاب باشد.

لپتاپ گیمینگ آنر Hunter V700

لپتاپ گیمینگ آنر Hunter V700

لپتاپ گیمینگ آنر Hunter V700

این لپ تاپ دارای رنگ بندی و طراحی خاص است که به موجب آن صفحه پایین کمی باز می شود تا جریان هوا بیشتر شود، چیزی که گیمرهای تخصصی از آن استقبال گرم می کنند. در گوشه های عقب یک نوار نور واقع شده است که به نور RGB صفحه کلید می افزاید تا ظاهری کاملا مبهم ایجاد کند.

با این حال، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از شرکت در مورد ارایه Honor Hunter در بازارهای خارج از چین ارائه نشده است. در بیانیه رسمی آنر در مورد اعلام ارایه جزئیات بیشتری در مورد این جبهه ذکر نشده است.

لپتاپ گیمینگ Honor Hunter V700 ابعادی برابر با 369.7x253x19.9 میلی متر و وزن 2.45 کیلوگرم دارد که می تواند کمی در سمت سنگین تر ظاهر شود. این محصول با یک صفحه نمایش 16.1 اینچی Full HD IPS با رفرش ریت 144 هرتز ، 72 درصد NTSC و 100 درصد پوشش sRGB ارائه می شود. دارای 300 نیت اوج روشنایی و 81.1 درصد نسبت صفحه به بدنه با نسبت استاندارد 16: 9 است.

این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Core i7-10750H نسل ۱۰ اینتل و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 با 6 گیگابایت حافظه VRAM تغذیه می کند. از نظر رم ، این لپ تاپ مخصوص بازی با 16 گیگابایت رم DDR4 همراه با کلاک 2،666 مگاهرتز همراه است و می تواند تا 1 ترابایت SSD مجهز شود.

در جلوی سیستم صوتی، Honor Hunter V700 با دو بلندگو همراه است در حالی که باتری چشم نواز است. باتری 56 وات ساعتی از شارژ سریع پشتیبانی می کند و ادعا می کند که فقط در عرض نیم ساعت از صفر به 60 درصد می رسد.

گزینه های اتصالات لپ تاپ جدید، به کاربران از دو باند Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.1 ، هدفون 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون ، دو پورت USB 3.0 ، یک پورت USB 2.0 ، یک پورت USB Type-C ، یک پورت HDMI و یک پورت اترنت گیگابیتی را می دهد. همچنین یک وب کم با کیفیت 720p برای تماس های ویدیویی و یک اسکنر اثر انگشت برای ورود به سیستم وجود دارد.

قیمت و در دسترس بودن لپتاپ گیمینگ آنر Hunter V700

لپتاپ گیمینگ Honor Hunter V700 در سه مشخصات و تنها در یک گزینه تک رنگ ارائه می شود. مدل Core i5 + GeForce GTX 1660 Ti با 16 گیگابایت رم به علاوه 512 گیگابایت فضا با قیمت ۱۱۱۰ دلار ارائه می شود.

دو مدل دیگر با Core 7 با GeForce RTX 2060 همراه هستند، هر دو دارای 16 گیگابایت رم و تنها تفاوت در فضای ذخیره سازی است، یکی با 512 مگابایت و دیگری با 1 ترابایت. قیمت این مدل ها به ترتیب ۱۳۳۱ و ۱۴۸۰ دلار است.

نظر شما درباره لپتاپ گیمینگ جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

طراحیش خیلی جالبه به نظرم… قیمتا اما معمولی و گرون هستن…

Mahdi

جالبه ، ویندوزه؟ چون تحریمه

AŁɪ

ای جان هواوی وارد لپتاپ های گیمینگ شد 😍
طراحی زیبا با سخت افزار قدرتمند مخلوط شدن👌😍

Taha

خیلی خوبه خداییش😍

pooria

به نظر من دیگه rtx 2060 با ورود به نسل جدید دیگه کفایت نمیکنه (حداقل واسه گیم) و بهتره یکم صبر کنید تا سری rtx 3000m معرفی بشن تو این مدت اگه نخرید میتونید سرمایه گذاری کنید یا حداقل دلاری چیزی بخرید که پولتون افت نکنه چون خرید rtx 2000 با ورود rtx 3000 صرفه ی اقتصادی نداره و اونم با این شکاف عملکردی الان هم اگه بخواید از امازون با این سایت های واسط تهییه کنید خیلی ارزون تر در میاد منتها 2،3 ماه طول میکشه بیاد

ممد بمولا

چرا RTX3070 نذاشته؟ :-/

AŁɪ

محدودیت های کمبود فضا .
سری جدید rtx به شدت افزایش حجم داشتن .

AŁɪ

البته تفاوت زیادی دارن کارت های گرافیک لپتاپ و پیسی که این مورد نقض میشه ‌.

AŁɪ

مگه برای لپتاپ هم معرفی شده هنوز؟

Milad7

در کل بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)