حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ سلیقه موسیقیایی خود در Spotify را ببینید: Spotify Palette

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نرم افزار

تا به حال به این فکر کرده اید که رنگ سلیقه موسیقیایی شما چه رنگی است؟ اگر از اسپاتیفای استفاده می کنید، می توانید این موضوع را چک کنید. بله به راحتی می توانید رنگ سلیقه موسیقیایی خود در Spotify را ببینید. مثلا رنگ سلیقه موسیقیایی من همین است که در تصویر بالا می بینید!

رنگ سلیقه موسیقیایی من در Spotify

مردم دوست دارند سلیقه موسیقی خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. در حالی که اپل موزیک با ویژگی های اشتراکی خود، مانند لیست پخش Replay ، هنوز مسیری طولانی در پیش دارد اما Spotify گزینه های مختلفی را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا بتوانند آنچه را که در حال حاضر گوش می دهند نشان دهند.

تاثیر موسیقی بر احساسات ما چگونه است؟

حتی با این وجود هم چنین امکاناتی باعث نمی شود که افراد دیگر سرویسی ایجاد نکنند تا به شما کمک کنند تا سلیقه موسیقیایی خود را به روشی قابل درک تر، به اشتراک بگذارد. به عنوان مثال Spotify Palette براساس آنچه که گوش می دهید، یک پالت رنگ ایجاد می کند.

حب، ابتدا باید بگویم برای اینکه رنگ سلیقه موسیقیایی خود را ببینید، مراحل زیر را طی کنید:

۱- وارد لینک زیر (Spotify Palette) شوید:

🌐🌐 ورود به Spotify Palette 🌐🌐

۲- حالا باید وارد اکانت اسپاتیفای خود شوید.

۳- صفحه بعدی، به شما تصویری مانند تصویر زیر را نشان خواهد داد. این رنگ سلیقه موسیقیایی من است!

Spotify Palette

Spotify Palette

روی هر کدام از این رنگ ها که بزنید، کد رنگ آن هم به شما نمایش داده می شود که اگر بخواهید مثلا آن را چاپ کنید یا هر چیز دیگر؛ رنگ دقیق آن را داشته باشید. اینجا مثلا به من نشان می دهد که رنگ نارنجی نشان از “حرکت” دارد. همچنین ریز امتیازاتی از قبیل قابل رقص بودن (شما بخوانید قری بودن!)، انرژی و مثبت بودن هم دارد.

خب، شاید از خود بپرسید که این رنگ ها بر اساس کدام آهنگ ها به سلیقه من نسبت داده شده است. به راحتی می توانید روی گزینه سه خط که گوشه پایین سمت راست تصویر است بزنید، و گزینه ای که آیکون موسیقی دارد را بزنید.

با این کار، صفحه زیر برای شما باز می شود که رنگ موسیقی های شما را مشخص می کند. می توانید با تپ کردن روی هر کدام، در اسپاتیفای به آن ها گوش کنید.

همچنین در نهایت تصاویر مشابه سلیقه موسیقیایی خود را هم می توانید ببینید:

کاربر اسپاتیفای هستید؟ رنگ سلیقه موسیقیایی شما چه رنگی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)