حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپاتیفای محبوب ترین سرویس استریم آنلاین موسیقی در سال ۲۰۱۹

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اینترنت، نرم افزار

سرویس های استریم آنلاین موسیقی تنها راه سروسامان دادن به پخش قانونی اثر هنرمندان است که بیشترین سهم درآمد آن‌ها را تامین می کند و در عین حال کاربران نیز از قیمت ها راضی اند. اگر اهل استفاده از چنین سرویس هایی باشد حتما نام Spotify را شنیده اید. بد نیست بدانید که اسپاتیفای محبوب ترین سرویس استریم آنلاین موسیقی در سال ۲۰۱۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اسپاتیفای

اسپاتیفای

اسپاتیفای

مشترکان سرویس‌های آنلاین موسیقی در سال ۲۰۱۹ حدودا ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده و به رقم ۳۵۹ میلیون نفر رسیده است. این یک رشد جانانه  برای هر بازاری به شمار می رود و با بهتر شدن سرعت اینترنت و افزایش سهم گوشی های هوشمند در کنار ابزارهای متصل به اینترنت دیگر همچون بلندگوهای هوشمند یا حتی ساعت های هوشمند این سهم بیشتر هم می شود.

بر اساس آمار و ارقام جدیدی که توسط موسسه تحقیقاتی Counterpoint منتشر شده، سرویس موزیک اسپاتیفای با رسیدن به عدد ۳۵ درصد و جذب مشترکان فعال و همیشگی، در جایگاه اول ایستاده و اپل موزیک با جذب ۱۹ درصد از مشترکین، مکان دوم را به خود اختصاص داده است.

سرویس‌های آمازون موزیک، تنسنت موزیک و یوتیوب موزیک به ترتیب با ۱۵، ۱۱ و ۷ درصد به عنوان دنبال کنندگان اپل موزیک به حساب می‌آیند و جایگاه‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. بد نیست بدانید که مجموع تعداد مشترکین این سرویس، از اعضای فعال سرویس موزیک اسپاتیفای کمتر است!

بیش از حدود ۸۰ درصد درآمد سرویس‌های موزیک از اشتراک کاربران حاصل می‌شود و مابقی آن نیز به تبلیغات و همکاری آنها با برندهای مختلف اختصاص یافته است.

موسسه تحقیقاتی Counterpoint معتقد است که تعداد مشترکین سرویس‌های آنلاین موزیک سالانه ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند و به این ترتیب در پایان سال 2020، تعداد مشترکین این خدمات به عدد ۴۵۰ میلیون خواهد رسید.

تابستان ۹۸ اپل در آمار و ارقامی که در اختیار رسانه‌های خبری قرار گرفت، تعداد مشترکان اپل موزیک را ۶۰ میلیون نفر اعلام کردند. بر اساس این آمار اپل موزیک در سال ۲۰۱۹ تعداد ۶۸ میلیون کاربر داشته است.

شما از سرویس های پخش آنلاین موسیقی استفاده می کنید؟ کدام یک و تجربه شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

چپیه و راستیه به نظر من توهین به شعور خربداره چپیه بخاطر قیمت بالا و راستیه بخاطر چیپست افتضاح و اندروید قدیمی نسبت به زمان عرضه

Amir galaxy

سامسونگ موزیک هم خوبه دوس دارم

AAAA_.reza._AAAA

تنسنت مگه موزیک پلیر هم داره؟

لامصب!

هادی

ساندکلود کو پس؟

Milad7

بهترین 😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)