حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روز جهانی اموجی مبارک 😅 آپدیت ١,٠٠٠ اموجی توسط گوگل به مناسبت این روز

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، آپدیت، اخبار، گوگل

اموجی‌ها، بخش مهمی از دسترسی‌های ما در فضای مجازی هستند. از آن جایی که در پیام‌های متنی، نمی‌توان لحن را به طور مناسبی بیان کرد، اموجی‌ها بهترین راه حل این موضوع هستند. می‌توان گفت که اموجی‌ها، به بخش جدایی ناپذیری از چت‌های ما در فضای مجازی تبدیل شده‌اند. به همین صورت، باید بگوییم که امروز روز جهانی اموجی است. به همین دلیل، این روز را به شما تبریک می‌گوییم! 🥳 اما جدا از این‌ها، گوگل نیز لیست اموجی‌های خود را به روز کرده است. به همین دلیل است که ظاهر حدود ١,٠٠٠ اموجی گوگل تغییر یافته است.

روز جهانی اموجی؛ بهانه‌ای برای آپدیت خیل عظیمی از اموجی‌های گوگل

ما پیش از این، شاهد اقدامات گوگل برای به روزرسانی اموجی‌ها بوده‌ایم. آخرین سری اموجی‌های به روز شده گوگل، حدود ٧ ماه پیش پا به عرصه وجود گذاشتند. ما پیش از این، شاهد چنین حرکاتی از سوی گوگل، اپل یا سامسونگ بوده‌ایم.

 

اموجی های جدید اندروید به زودی و بدون نیاز به آپدیت سیستم عامل ارایه خواهند شد

 

در نهایت، باید به شما اطلاع دهیم که امروز روز جهانی اموجی است. روزی که می‌توانید از اموجی‌ها قدردانی کنید! 😜 به نقل از Android authority، معمولاً ما علاقه مند به تجربه فناوری‌ها یا بخش‌های جدیدی بر روی گوشی هوشمند خود هستیم. اموجی‌های جدید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با این حال، برخی از مشکلات، عرضه اموجی‌های جدید گوگل را به تعویق انداخت. به همین دلیل است که به جای عرضه این اموجی‌ها در ماه مارس، آن‌ها را تا سپتامبر امسال نیز مشاهده نخواهیم کرد. بدیهی است که همه گیری ویروس Covid-19 در این موضوع بیشترین تأثیر را داشته است. اما در مورد روز جهانی اموجی چطور؟ آیا در این روز نباید شاهد اموجی‌های تازه‌ای باشیم؟ 🤔

خب، گوگل فکر اینجا را هم کرده است! 😉 گوگل به مناسبت روز جهانی اموجی، حدوداً ١,٠٠٠ عدد از اموجی‌های خود را به روزرسانی کرده است. به طور دقیق، این مقدار ٩٩٢ عدد می‌باشد. این مقدار، تقریباً ٢٨ درصد از کل اموجی‌های گوگل را در بر می‌گیرد. این به روزرسانی اموجی‌ها، بیشتر ظاهر آن‌ها را زیباتر کرده است و حالا استفاده از آن‌ها جالب‌تر می‌شود. شما می‌توانید در ویدئوی زیر، نگاهی به تغییرات اموجی وسایل نقلیه 🚗 🚕 🚛 داشته باشید:

همان طور که مشاهده کردید، این اموجی‌ها تغییرات انقلابی نداشته‌اند و تنها کمی تغییر یافته‌اند. با این حال، این حرکت نیز تحسین برانگیز است. این موارد، شامل اموجی‌های بسیاری می‌شود. از جمله غذاها یا لباس! 🍚 اما در کل، این اموجی‌ها اکنون دارای جزئیات جذابی هستند. به طور مثال، اموجی 😷 را در نظر بگیرید. اکنون این اموجی، غمگین به نظر می‌رسد. گویا فرد، از مریضی ناراحت است. اما نسخه به روز شده این اموجی، دیگر ناراحت نیست. زیرا تمام افراد، چه شاد و چه ناراحت می‌بایست از ماسک استفاده کنند:

به نظر می‌رسد که تغییر برخی اموجی‌ها، از جزئیات نیز فراتر رفته است. مثلاً، اموجی پای کدو تنبل کنونی را در نظر بگیرید 🥧 این اموجی، در نسخه جدید شبیه به هر نوع شیرینی پای است. این موضوع، می‌تواند به درک بهتر کاربر از این اموجی کمک شایانی بکند:

گوگل این روز جهانی را تنها با عرضه اموجی‌های به روزرسانی شده جشن نگرفته است. بلکه تغییر بزرگ دیگر وجود دارد.

عرضه سریع‌تر اموجی‌ها در راه است

همان طور که انتظار می‌رود، اندروید ١٢ با رونمایی نهایی در ماه‌های آینده، این اموجی‌ها را دارا خواهد بود. به طور معمول، شما باید برای تجربه اموجی‌های جدید، نسخه سیستم عامل خود را به روزرسانی کنید. مانند آنچه که پیش‌تر در مورد برخی از اموجی‌ها، مانند 🥲 دیده بودیم. اما خوشبختانه برخی از برنامه‌ها، با آخرین نسخه‌های اندروید به روز می‌شوند. بنابراین، مانند واتس اپ می‌توانید در صورت برخورداری از نسخه‌های قدیمی‌تر، اموجی‌های جدید را تجربه کنید. البته شاید با شکل و شمایلی عجیب! 🙄 در نهایت، اگر بخواهید اموجی‌های اندروید ١٢ را به صورت پیش فرض تجربه کنید، چاره‌ای جز به روزرسانی نسخه اندروید خود نخواهید داشت.

خب، در این روز جهانی اموجی‌ها بگویید که اموجی محبوب شما چیست؟ چه نظری در مورد ظاهر اموجی‌های تازه گوگل دارید؟ آخرین اموجی که استفاده کرده‌اید را در همین مطلب کامنت کنید. 🙃

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️