حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO نمایشگر ROG Phone 5 توسط DxOMARK مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ایسوس، تست، نمایشگر

ایسوس، گوشی‌های گیمینگ خود را تحت سری ROG Phone روانه بازار می‌کند. این دستگاه‌ها، معمولاً تمرکز ویژه‌ای بر روی تجربه گیمینگ دارند. بنابراین، سری ROG Phone معمولاً جزو برترین گوشی‌های گیمینگ هستند. اخیراً DxOMARK گوشی ROG Phone 5 را تحت بررسی قرار داده است. در نتیجه، امتیاز DxO نمایشگر ROG Phone 5 اعلام شده است و ما قصد داریم نگاهی به این امتیاز داشته باشیم.

ایسوس ROG Phone 5

گوشی Asus ROG Phone 5 مدتی پیش توسط این کمپانی به طور رسمی معرفی شد. از مشخصات برجسته این گوشی گیمینگ، می‌توان به بهره گیری از تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 888 و اسپیکر استریوی دوتایی قدرتمند اشاره کرد.

 

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 به همراه مدل پرو و مدل محدود Ultimate Edition رسما معرفی شد

 

حال، DxOMARK در جدیدترین بررسی خود به سراغ این گوشی گیمینگ رفته است. ROG Phone 5 یک دستگاه متمرکز بر تجربه گیمینگ است. اما آیا عملکرد نمایشگر این گوشی، شایسته یک گیمر حرفه‌ای است؟ خب، پیش از این که جواب این سؤال را بگیریم باید نگاهی به مشخصات مرتبط این دستگاه داشته باشیم:

– پنل از نوع AMOLED E4 سامسونگ

– قطر ۶.٧٨ اینچی نمایشگر

– وضوح +Full HD

– رفرش ریت ١۴۴ هرتزی

امتیاز DxO نمایشگر ROG Phone 5

امتیاز DxO نمایشگر ROG Phone 5

این شما و این هم از امتیاز DxO نمایشگر ROG Phone 5! گوشی گیمینگ پرچمدار ایسوس، موفق به کسب نمره ٨٢ در بخش نمایشگر شده است. این امتیاز، برای یک گوشی گیمینگ کاملاً مناسب است. بنابراین می‌توانید تا حد زیادی بر روی عملکرد نمایشگر این گوشی حساب باز کنید. به طور دقیق‌تر، در بین گوشی‌های گیمینگ ROG Phone 5 بیشترین امتیاز نمایشگر را کسب کرده است. اما در این رده قیمتی ROG Phone 5 رتبه چهارم را کسب کرده است. این گوشی، رتبه بیست و دوم کل را نیز از آن خود کرده است. امتیاز ٨٢، این گوشی را از Zenfone 8 برتر می‌سازد. اما از سوی دیگر، این امتیاز کم‌تر از امتیاز نمایشگر شیائومی Mi 11 می‌باشد. عکس زیر، مقایسه‌‌ای از تصاویر نمایش داده شده بر روی ROG Phone 5، آیکو ٧ لجند، ROG Phone 3 و گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس می‌باشد:

به ترتیب از سمت چپ: مقایسه تصویر نمایش داده شده بر روی ROG Phone 5 و ROG Phone 3 و آیکو ۷ لجند و گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس

به ترتیب از سمت چپ: مقایسه تصویر نمایش داده شده بر روی ROG Phone 5 و ROG Phone 3 و آیکو ۷ لجند و گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس

نقاط ضعف و نقاط قوت نمایشگر ROG Phone 5

بر اساس اظهارات DxOMARK، این گوشی در بخش نمایشگر دارای نقاط قوتی همچون خوانایی مناسب محتوا در نور کم، روشنایی مناسب در اکثر سناریوها و روان بودن تجربه کاربری می‌باشد. اما در مقابل، برخی از مشکلات در دقت رنگ تصاویر و کنترل روشنایی، نقاط ضعف بخش نمایشگر ROG Phone 5 محسوب می‌شوند.

آیا با امتیاز DxO نمایشگر ROG Phone 5 موافق هستید؟ از نظر شما ROG Phone 5 چطور است؟ کدام ویژگی آن مورد پسند شما می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه
ولی رنگ سفیدش چه قدر خوشگله😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️