حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سامسونگ گلکسی A12s فاش شد؛ احتمالا چیزی به زمان رونمایی نمانده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال کار بر روی نسخه جدیدی از Galaxy A12 است. انتظار می‌رود نسخه جدید این گوشی با نام گلکسی A12s به بازار عرضه شود. در آستانه معرفی رسمی این محصول قیمت این گوشی هوشمند فاش شد که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی آن فاصله نداریم.

سامسونگ گلکسی A12s چه قیمت و مشخصاتی خواهد داشت؟

گزارشات منتشر شده ادعا می‌کنند که گلکسی A12s سامسونگ در دو نسخه عرضه می‌شود. یک نسخه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و نسخه دیگر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. قیمت این مدل ها به ترتیب ۱۸۰ یورو و ۲۰۰ یورو خواهد بود. پیش بینی می شود که این گوشی هوشمند در سه رنگ سیاه ، سفید و آبی وارد بازار شود.

اطلاعات بیشتر نشان می‌دهند که Samsung Galaxy A12s  به تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده است و احتمالا با سیستم عامل اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که سایر مشخصات این گوشی مشابه با بردار کوچکتر خود، یعنی گلکسی A12 باشد.

سامسونگ گلکسی A12

گلکسی A12 دارای یک صفحه ۶.۵ اینچی PLS IPS است که وضوح HD+ (یعنی 1600×720 پیکسل) را ارائه می‌دهد. تراشه این تلفن هوشمند مدیاتک هلیو P35 است که حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. دوربین سلفی گلکسی A12 هشت مگاپیکسلی است. سیستم دوربین عقب آن نیز دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، یک دوربین اولترا واید با سنسور ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های ماکرو و تشخیص عمق است. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود و از شارژ ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A12 با تراشه اگزینوس ۸۵۰ ارایه خواهد شد

گلکسی A12s در بلوتوث SIG و کنسول Google Play مشاهده شده است. صفحه پشتیبانی آن نیز در یکی از وبسایت های منطقه ای سامسونگ به صورت زنده موجود است. از این رو انتظار می‌رود این محصول در ماه میلادی جاری معرفی شود.

نظر شما درباره گلکسی A12s سامسونگ چیست؟ آیا این محصول ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی