حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرابی نمایشگر گلکسی S20 سامسونگ تنها پس از ۱ سال

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تست، سامسونگ، مشکلات

مشکلات مختلفی در موبایل ها وجود دارد که لزوما به تمام دستگاه های ساخته شده از آن مدل یا آن برند عمومیت ندارد. امروز گزارشی از سوی یک کاربر درباره خرابی نمایشگر گلکسی S20 سامسونگ تنها پس از ۱ سال ارایه شده است.

خرابی نمایشگر گلکسی S20

صفحه نمایش احتمالا بخشی از گوشی های هوشمند است که بیشترین تماس با ما را دارد زیرا همیشه در معرض دنیای خارج قرار دارد و همیشه از آن استفاده می شود. اینکه این نمایشگرها سرانجام شکسته خواهند شد، احتمالا آینده اجتناب ناپذیری است که بسیاری از دارندگان از آن وحشت دارند، اما احتمالاً تعداد کمی انتظار دارند که این اتفاق در مدت کمی بیش از یک سال رخ دهد. این وضعیت نسبتا نامساعدی است که تعداد فزاینده ای از دارندگان گوشی های سری Galaxy S20 در آن قرار گرفته اند و صفحه های پرچمدار این برند بدون دلیل قابل توجیهی، مشکلات جدی را نشان می دهد.

مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۰

مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۰

مشکلات نمایش در تلفن های هوشمند غیر معمول نیست و Oneplus شاید یکی از مشهورترین ها در این زمینه باشد. با این حال، حتی سامسونگ با Galaxy S20 FE سال گذشته قربانی چنین مشکلاتی شد. با این وجود، این اشکالات صفحه لمسی پس از به روزرسانی های مکرر نرم افزار ، سرانجام برطرف شد. با این حال احتمالاً هیچ آپدیت نرم افزاری این نمایشگر خراب Galaxy S20 را برطرف نخواهد کرد.

رفع مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی S20 اولترا با آپدیت نرم افزاری به زودی

اولین علائم این مشکل حوالی اردیبهشت ماه ظاهر شد، زمانی که یک کاربر Galaxy S20 Ultra 5G مشکل خود را در YouTube منتشر کرد. این ویدئو تکه هایی از رنگ سبز را نشان می داد که با زمینه سفید کاملاً مشخص است. با این حال، در ماه های اخیر صفحه شروع به سوسو زدن کرده و گوشی شروع به نشان دادن علائم مشکل می کند.

 

 

این مورد توجه کاربران قرار گرفت، اما تعداد فزاینده ای از دارندگان ناامید Galaxy S20 تلاش می کنند تا از مشکلات تا حدودی مشابه شکایت کنند. اگرچه گزارش های خرابی متفاوت است، به نظر می رسد مشکلات رایج شامل خطوط افقی و رنگهای سبز هستند. همه دارندگان آسیب دیده اصرار دارند که گوشی آن ها نه خراشیده شده و نه زمین خورده است.

مشکل شکستن شیشه دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا گزارش شد

به نظر می رسد این مشکلات مربوط به گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا است و گلکسی اس ۲۰ مدل پایه کمتر مشکل دارد. متأسفانه هنوز هیچ کس توضیحی ارائه نکرده است. حتی بدتر از آن، به نظر می رسد تنها راه حل تعویض صفحه نمایش است که هزینه جانبی قابل توجهی برای کاربر دارد. سامسونگ هنوز به این شکایات پاسخ نداده است.

شما یا دوستانتان گلکسی اس ۲۰ دارید؟ مشکل مشابهی تجربه کرده اید؟ در صورت تجربه مشکل مشابه، لطفا با تصویر قابل استناد به ما گزارش بدهید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب اگه بخوایم یکم صادق باشیم خب این خاصیت پنل های اولده که اگه دمای گوشی خیلی داغ باشه و مکرر این روند ادامه پیدا کنه یا حتی کاربر روشنایی رو همیشه تا آخر نگه داره همین اتفاق میفته. ولی در مورد Ips ها این جور اتفاقات خیلی خیلی کمتر رخ میده.

tochalist

دلیل کوچ من از اولد با آی پی اس اصلا همین بود…
Burn in
خیلی رو مخه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)