حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چطور بفهمم اینستاگرام من تا کنون هک شده است یا نه؟ راه رسمی Instagram

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

دوست دارید بدانید اینستاگرام شما تا کنون هک شده است یا نه؟ خب اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد. بیاید از طریق راه رسمی Instagram ببینیم که چطور بفهمم اینستاگرام من تا کنون هک شده است یا نه.

اینستاگرام من تا کنون هک شده است؟

اینستاگرام امروز برای همه افرادی که قبلاً هک شده اند، یک بررسی امنیتی جدید معرفی کرده است. افرادی که قبلاً حسابهایشان به خطر افتاده است، وقتی وارد سیستم می شوند درخواستی را می بینند که از آنها می پرسند آیا می خواهند یک بررسی امنیتی را شروع کنند.

این ویژگی کاربران را به ۳ کار زیر تشوبق می کند:

  1. ۱- تأیید حساب های دیگر که اطلاعات ورود به سیستم را به اشتراک می گذارند
  2. ۲- بررسی فعالیت ورود به سیستم
  3. ۳- به روز نگه داشتن اطلاعات تماس بازیابی اکانت
اینستاگرام

اینستاگرام

اینستاگرام همچنین قصد دارد علاوه بر گزینه های فعلی شماره تلفن و برنامه های احراز هویت، از احراز هویت ۲ مرحله ای اینستاگرام با WhatsApp پشتیبانی کند.

احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام از طریق واتس اپ ممکن می‌شود

اینستاگرام می گوید که حساب هایی که در دایرکت کاربران ادعا می کنند اینستاگرام هستند تا رمز کاربران را بگیرند را بررسی خواهد کرد. اینستاگرام فقط ایمیل ارسال می کند و می توانید با مشاهده برگه “ایمیل از اینستاگرام” در تنظیمات، بررسی کنید که آیا ایمیل معتبر است.

ویژگی امنیتی کارآمد جدید در وسط موج اخیر ایمیل های تنظیم مجدد رمز عبور ارایه شده است. ایمیل ها به طور قانونی از اینستاگرام گرفته شده اند و احتمالاً از ربات هایی است که سعی می کنند به یک باره به یک حساب دسترسی پیدا کنند. اگر همزمان چندین مورد از آنها را بگیرید آزار دهنده هستند، اما به این معنی نیست که حساب شما هک شده است.

نظر شما درباره ویژگی های امنیتی جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)