حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام از طریق واتس اپ ممکن می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام، یکی از پر طرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در سطح جهان است. بسیاری از افراد مناطق مختلف، مدتی از وقت روزانه خود را در این زیر مجموعه فیسبوک می‌گذارند. اما امنیت، یکی از مواضع مهم در اینستاگرام است. در برخی اخبار، احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام از طریق واتس اپ به گوش می‌رسد. در ادامه، این موضوع را بیشتر باز خواهیم کرد.

احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام از طریق واتس اپ

اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی گسترده و پر طرفدار است. در کشور خودمان، بسیاری از افراد، از طریق اینستاگرام به فعالیت‌های مختلفی می‌پردازند. از جمله این فعالیت‌ها، می‌توان به فروش محصولات یا خدمات اشاره کرد.

احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام از طریق واتس اپ

اما امنیت در اینستاگرام، در بین مهم‌ترین موضوعات است. بسیاری از افراد، برای بیشتر شدن هرچه بیشتر امنیت حساب کاربری خود، احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال سازی می‌کنند. اما در برخی مواقع، ممکن است این احراز هویت دو مرحله‌ای، آسان نباشد. به گزارش 9to5mac، احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام از طریق واتس اپ به زودی ممکن خواهد شد! اما این موضوع در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

احراز هویت دو مرحله ای جدید اینستاگرام

همان طور که اشاره کردیم، اینستاگرام برنامه‌های جدیدی برای احراز هویت دو مرحله‌ای دارد. به گفته یک افشاگر و آنالیزور اپ، درخواست احراز مرحله دو مرحله‌ای اینستاگرام فعلاً از روش‌هایی مانند کد‌های بکاپ یا دیگر موارد مشابه این موضوع ممکن است. با این که این مورد همچنان در دست توسعه است، افشاگر معروف روش کارکرد آن را تشریح کرد. روش کارکرد این احراز هویت، به شکلی است که‌ کاربران می‌بایست یک پیام را در حساب واتس اپ خود تأیید کنند تا هویت آن‌ها در اینستاگرام احراز شود. مانند ویژگی فعلی احراز هویت دو مرحله‌ای، فعال سازی این قابلیت نیز اختیاری است. اما فعال سازی احراز هویت دو مرحله‌ای، امنیت حساب کاربری را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

با این قابلیت، کاربر می‌تواند همزمان یک حساب کاربری واتس اپ را برای احراز هویت دو مرحله‌ای در چند حساب اینستاگرام ثبت کند. از آن جایی که این قابلیت در دست توسعه است و نهایی نشده است، تاریخ انتشار آن همچنان مشخص نیست. قابلیت دیگری که قرار است به زودی به اینستاگرام وب اضافه شود، ویژگی ارسال عکس و فیلم است. قابلیت Post Creator نیز به زودی به نسخه وب اینستاگرام خواهد آمد. رابط کاربری نسخه وب نیز دچار تغییراتی خواهد شد و بعد از این تغییرات، کاربران می‌توانند از فیلترهای جدید نیز استفاده کنند.

نظر شما در مورد احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام از طریق واتس اپ چیست؟ آیا این روش می‌تواند احراز هویت در اینستاگرام را ساده‌تر کند؟ فکر می‌کنید که اینستاگرام چه برنامه دیگری برای آینده خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️