حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ 2021

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در 14 سال گذشته سامسونگ رکورد پرفروش ترین تلویزیون را حذف کرده است و توانسته سالیانی متمادی این افتخار را حفظ کند. این شرکت کره ای امسال نیز در تلاش است تا فاصله خود را با رقبا حفظ کرده و فروش تلویزیون های کیولد و کریستالی خود را افزایش دهد. می خواهیم ببینیم پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ 2021 کدام ها خواهند بود. آیا نوآوری های این شرکت کره ای امسال نیز سامسونگ را پرفروش ترین تلویزیون خواهد کرد؟؟

سامسونگ در سال 2021 با وجود بحران بزرگی به نام کرونا توانست ایده هایی نوآورانه و جدید رو ارائه بدهد. در سال 2021 شاهد بروزرسانی فناوری های تصویری، سخت افزاری و نرم افزاری از سامسونگ بودیم و نسل جدید تلویزیون های این برند را دیدیم. سامسونگ در سال 2021 با بحث داغ حفاظت از محیط زیست وارد عرضه رقابت ها شد و توانست از زاویه ای دیگر بر بازار رقابت ها چیره بشه. تلویزیون های Neo QLED سامسونگ سطح بالاتر کیفیت را ارائه می دهند؛ به دنبال آن QLED ها امسال باریک تر، زیباتر و با کیفیت تر هستند و در طرف دیگر قضیه ریموت کنترل خورشیدی با طراحی شیک و عالی بدون نیاز به باتری کار می کند. در کل اگر به دنبال تلویزیون 2021 هستید که حسابی با مدل پارسال خود تفاوت داشته باشد؛ پیشنهاد می کنم حتماً خرید تلویزیون سامسونگ را در اولویت قرار دهید.

ابتکارات سامسونگ در سال 2021

تلویزیون های سامسونگ 2021 در چند سری مخلتف و با فناوری های متنوع تولید شده اند. جدیدترین مدل سامسونگ تلویزیون نئو کیولد می باشد که اولین سال تولید آن ها دقیقاً برابر 2021 است. کمی پایین تر از این مدل ها تلویزیون های کیولد قرار دارند که مشهورترین تلویزیون های سامسونگ هستند و در ردیف پایین تر مدل های LED/LCD هستند که به دلیل قیمت بصرفه طرفداران زیادی دارند. سامسونگ امسال تلویزیون های خود را با طراحی باریک تر و ریموت کنترل متفاوت تولید کرده است. در ادامه به بررسی کلی هر گروه از این محصولات می پردازیم.

سامسونگ در چه رده هایی تلویزیون می سازد؟

سامسونگ سعی دارد برای تمام جنبه های زندگی و در سب های مختلف تلویزیون تولید کند و در سال های اخیر معرفی نمایشگرهای متفاوتی دست زده است. سامسونگ قصد دارد عنوان بزرگ ترین غول تولید کننده تلویزیون را همچنان حفظ کند. حال می خواهیم دسته بندی های مختلف تلویزیون های سامسونگ را بشناسیم:

  • • تلویزیون های کیولد سامسونگ QLED

سامسونگ اولین برند تولید کننده تلویزیون کیولد در جهان است که به تازگی با استقبال خوبی که از این تلویزیون ها شده شیائومی، هایسنس و فیلیپس به تولید تلویزیون های کیولد روی آورده اند. این تلویزیون های امسال در دو سری 4K و 8K معرفی شدند. البته ناگفته نمانند نئوکیولد NEOQLED نسل جدید تلویزیون های کیولد است که می تواند رقیبی جدی برای اولد های ال جی باشد.

  • • تلویزیون های فریم The Frame

سامسونگ اخیری سری جدیدی از تلویزیون های را با عنوان تلویزیون های فریم روانه بازار کرده است که به سری تلویزیون های هنری سامسونگ معرف اند. این نمایشگرها که با الهام از قاب تصاویر هنری ساخته شده اند. شباهت بسیار بالایی با یک قاب تصویر بسیار زیبا دارند که می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود کند. اگر به دنبال تلویزیونی متفاوت هستید قطعا بهترین گزینه تلویزیون های سری فریم ساسمونگ است.

  • • تلویزیون های تراس The Terrace

سامسونگ پا فراتر گذاشته و با تولید تلویزیون های تراس که مخصوص محیط بیرون است، برای تمام جنبه های زندگی نمایشگر تولید کرده است. تلویزیون های terrace به خاطر تکنولوژی خاصی که درآنها به کار رفته است تصاویر را بسیار واضح در نور زیاد خورشید و در محیط بیرون نمایش می دهند و رفلکت نور بسیار پایینی دارند.

  • • تلویزیون های سروThe Sero

Sero نیز یکی از شاهکارهای جدید سامسونگ است که سرو صدای زیادی به پا کرد این نمایشگر با قابلیت چرخش 90 درجه همه را به وجد آورد. امروزه به دلیل استفاده روز افزون از شبکه های اجتماعی سامسونگ به فکر تلویزیونی عمودی با قابلیت استفاده راحت افتاد. تلویزیون های sero نمایشگری عالی برای گشت و گذار در اینستاگرام است.

  • • تلویزیون های کریستالی سامسونگ

نمایشگرهای uhd سامسونگ با عنوان نمایشگرهای کریستالی از 2020 وارد بازار شدند که با تمرکز ویژه بر طراحی و ارائه ی تصاویری فوق العاده به پرفروش ترین تلویزیون های فورکی بازار تبدیل شدند. هر ساله سامسونگ نمایشگرهای کریستالی خود را در سه سری وارد بازار می کند. 2021 این نمایشگرها با حروف اختصاری au وارد بازار شدند.

پرفروش ترین تلویزیون های QLED سامسونگ 2021

تلویزیون های QLED سامسونگ 2021  کیفیت عالی دارند و بیشتر در رقابت با OLED های ال جی هستند. این نمایشگرها به دلیل استفاده از لامپ های LED بسیار کوچک تمرکز تصویری عالی دارند. روشنایی این نمایشگرها چند برابر تلویزیون های معمولی است و کیفیت کوانتمی دارند. طراحی تلویزیون های کیولد باریک تر از مدل های دیگر است به همین دلیل شیک تر و دیزاینی عالی تر دارند. بیشتر کسانی که به دنبال خرید تلویزیون کیولد هستند چند ویژگی مشترک دارند. آن ها به دنبال عملکرد گیمینگ عالی با رفرش ریت بالا، کیفیت تصویر با روشنایی عالی و طراحی باریک و زیبا هستند، اگر شما هم از تلویزیون خود این انتظارات را دارید به جمع خریداران تلویزیون QLED بپیوندید.

مدلرفرش ریتقابلیت صوتی
تلویزیون سامسونگ Q60A60HzOTS Lite/ Q-Symphony Lite
تلویزیون سامسونگ Q70A120HzOTS Lite/ Q-Symphony Lite
تلویزیون سامسونگ Q80A120HzOTS / Q-Symphony

پرفروش ترین تلویزیون های LED/LCD سامسونگ 2021

گروه دیگری از تلویزیون های سامسونگ کریستالی هستند و در گروه LCD/LED قرار می گیرند. این نمایشگرها قیمت بسیار مناسب تری از کیولد ها دارند به همین دلیل هر ساله میزان زیادی از فروش به همین مدل تلویزیون های سامسونگ اختصاص داده می شود. مخاطب اصلی این گروه تلویزیون ها کسانی هستند که یک نمایشگر با کیفیت ساخت بالا می خواهند اما تمایل ندارند هزینه بسیار زیادی بابت خرید تلویزیون خود بپردازند. بیشتر این افراد به سمت خرید مدل های AU7000  و AU8000 سوق داده می شوند در در نهایت پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ 2021 به احتمال زیاد همان مدل سری 7 خواهد بود؛ چون همراه با امکانات مناسب قیمت بسیار ایده آلی هم دارد.

مدلرفرش ریتویژگی اصلی
تلویزیون سامسونگ AU700060Hzقیمت بصرفه
تلویزیون سامسونگ AU710060Hzدارای 3 HDMI
تلویزیون سامسونگ AU800060HzQ-Symphony
تلویزیون سامسونگ AU810060Hzدارای سایز بزرگ
تلویزیون سامسونگ AU9000100HzObject Tracking Sound

جمع بندی پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ 2021

شاید بتوان گفت شرکتی که در سال 2021 همه فناوری های خود را با موفقیت رونمایی کرد سامسونگ است. این برند تلویزیون هایی با کیفیت ساخت عالی ارائه داده است، در بسته بندی و تولید قطعات از هدر رفتن مواد اولیه جلوگیری کرده و در نهایت فناوری های تلویزیون های قبلی را بروز رسانی کرده است. در بین برندهای محبوب ال جی، سونی و سامسونگ به جرات می توان گفت سامسونگ بیشترین میزان فروش تلویزیون ها را در دست دارد. اگر خواهان خرید تلویزیون سامسونگ هستید مطمئناً سونی را به دلیل قیمت بالای آن رد می کنید و در طرف دیگر ال جی هم در مدل های همرده کمی از سامسونگ گرانتر است در این صورت تنها گزینه بصرفه و اقتصادی که کیفیت آن به نسبت قیمت بسیار متناسب است سامسونگ می باشد. برای مشاوره تخصصی خرید تلویزیون سامسونگ به وبسایت افرالند با نشانی afraland.com (افرالند) سر بزیند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات