حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیفا ۲۲ نسخه PC ویژگی گرافیکی ویژه PS5 و XSX را ندارد: غیبت فناوری HyperMotion

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

به تازگی از فیفا ۲۲ رونمایی شده و طرفداران این بازی خوش سابقه بی صبرانه منتظر شیرجه زدن در آن هستند. نکته مهم در مورد هر بازی جدید FIFA، تغییرات فناوری و نحوه تأثیر آن بر حرکت و واکنش بازیکنان و هوش مصنوعی در یک مسابقه است. اگر روی کامپیوتر می خواهید FIFA 22 بازی کنید ولی خبر خوبی برای شما نداریم. فیفا ۲۲ نسخه PC ویژگی گرافیکی ویژه PS5 و XSX را ندارد. این به معنی غیبت فناوری HyperMotion است.

فیفا ۲۲ نسخه PC

اگر به یاد داشته باشید کیفیت FIFA 21 در PC پایین تر از پلی استیشن ۵ و Xbox Series S و X بود. دلیل اینطور عنوان شد که زیرا EA می خواهد مانع افزایش حداقل مشخصات مورد نیاز بازی روی کامپیوترهای شخصی شود.

امسال شاهد هیاهوی فراگیر FIFA پیرامون فناوری HyperMotion هستیم که به هواداران “واقع بینانه ترین، واکنش پذیرترین و روانترین” تجربه فوتبال را می دهد. با کنسول های نسل بعدی، EA Sports این فرصت را دارد که واقعاً مرزها را به پیش براند و انواع فن آوری های پیشرفته و جدید را تجربه کند.

فناوری HyperMotion

فناوری HyperMotion

از نظر ظاهری، به نظر می رسد این همان چیزی است که استودیو دنبال آن است. با این حال، به نظر می رسد که بازیکنان PC از همه خوبی های نسل بعدی FIFA 22 لذت نخواهند برد.

نسخه PC بازی FIFA 22 به جای رقابت با نسل بعدی PS5 یا Xbox Series X / S باید با PS4 و Xbox One رقابت کند. ویژگی اصلی که در نسخه PC از دست رفته است، فناوری HyperMotion خواهد بود که از یادگیری ماشین و ضبط حرکت برای تولید انیمیشن های واقعی در آنِ واحد استفاده می کند.

بازی FIFA 22 کامپیوتر از فناوری HyperMotion محروم است

اگرچه در نگاه اول ضربه خیلی بزرگی به نظر نمی رسد، اما جالب است که ببینید فناوری HyperMotion چه تاثیری روی گیم پلی بازی روی کنسول های نسل بعدی دارد. این یکی از موارد نادر است که نسخه PC یک بازی بیشتر از کنسول های جدید با کنسول های نسل قبلی اشتراک دارد.

چرا کیفیت FIFA 21 در PC پایین تر از پلی استیشن ۵ و Xbox Series S و X خواهد بود؟

با این حال، این برای FIFA چیز جدیدی نیست. این مجموعه دنبال دار فوتبالی EA همین روال را مدت هاست دنبال می کند، به طوری که بازی در کامپیوترهای سطح پایین نیز بدون مشکل زیاد اجرا می شود. این مورد درباره ارایه قبلی نیز وجود داشت. EA عنوان کرده است که آنها پس از ارزیابی دقیق از نوع سخت افزاری که در سیستم اکثر بازیکنان FIFA روی کامپیوتر شخصی دارند، به این تصمیم رسیده است.

نظر شما چیست؟ اهل FIFA هستید یا PES؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)