حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صرافی کوینکس، بدون تحریم ترید کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیتی است که این روزها بسیار رایج شده و برای‌همین روزبه‌روز افراد بیشتری مایلند در مورد نحوه ورود به این بازار بدانند. یکی از چالش‌های بزرگ در این زمینه پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال مناسب می باشد. برای‌همین قصد داریم شما را با یکی از مناسب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال به‌نام صرافی کوینکس آشنا کنیم.

چیزی که باعث می شود کوینکس یک صرافی مناسب در نظر گرفته شود، ساده بودن روند کاری آن است. به گونه‌ای که از طریقه ثبت‌نام گرفته تا نحوه خرید، فروش، برداشت و واریز وجه در آن نسبت به دیگر صرافی ها  بسیار ساده‌تر و راحتتر می باشد. به‌همین‌ دلیل ما با بررسی اطلاعات کلی این صرافی به شما کمک می کنیم تا در آینده انتخاب‌های مناسبی داشته باشید.

بیت پارس، سفیر رسمی صرافی کوینکس

آشنایی با صرافی کوینکس

کوینکس شرکتی است که در اواخر سال 2017 به‌وسیله یانگ‌هایپو تاسیس شد و همانند شرکت‌های بایننس و بیت فاینکس در هنگ‌کنگ به ثبت رسیده است. به‌عبارتی کوینکس یک صرافی رمزارز بین المللی است که اعضای آن از ماهرترین متخصصین در زمینه مالی می باشند. خدمات تجاری کوینکس در دسترس 100 کشور قرار گرفته و با داشتن بیش از 500 بازار فعال و بدست آوردن رتبه 102 دنیا اینطور برآورد می شود که به‌زودی شاهد یک رقابت جدی میان کوینکس و بایننس خواهیم بود.

آموزش ثبت نام در سایت صرافی کوینکس

برای ثبت‌نام در صرافی کوینکس پس از ورود به وبسایت آن ابتدا باید برروی گزینه Sign Up کلیک کنید تا به صفحه ثبت‌نام هدایت شوید. بعد از باز شدن صفحه ثبت‌نام کاری که باید انجام دهید، وارد کردن آدرس ایمیل و دریافت کد تایید آن از طریق گزینه Get Code می باشد. پس از انجام این مرحله باید با شرایط سرویس صرافی کوینکس موافقت کرده و درنهایت برروی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید.

سطح امنیتی حساب کاربری خود را افزایش دهید

به‌طور کلی سطح امنیت صرافی کوینکس در مقایسه با دیگر صرافی ها بالا بوده و به آن نمره امنیتی F را اختصاص داده اند. با اینحال شما هم می توانید با انجام اقداماتی میزان امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید. ازجمله این اقدامات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • افزودن شماره‌تلفن به حساب کاربری
  • • بکارگیری رمز قوی که دربرگیرنده اعداد، حروف کوچک و بزرگ و انواع سیمبل‌ها می باشد.
  • • فعال کردن Google Authenticator

نحوه فعال کردن Google Authenticator

برای فعال کردن Google Authenticator هم باید همان مراحلی که در اضافه کردن شماره‌تلفن به حساب کاربری گفته شد را انجام دهید فقط با این تفاوت که در فعال کردن Google Authenticator باید برروی گزینه احراز هویت گوگل نیز کلیک نمایید.

مراحل افزودن شماره‌تلفن به حساب کاربری

پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت رسمی کوینکس، برروی گزینه Account کلیک کنید. حالا باید به‌ترتیب روی گزینه‌های Security و Bind کلیک کنید تا بتوانید شماره‌تلفن خود را وارد نمایید. فراموش نکنید که با انتخاب گزینه Get Code یک کد تایید اعتبار 6 رقمی برایتان ارسال می شود که آن را باید بعد از ثبت شماره‌تلفن خود وارد کرده و درنهایت برروی گزینه Submit کلیک کنید. در صورتی که این مراحل را به درستی پشت‌سر گذاشته باشید، حالا شماره‌تلفن شما به حساب کاربریتان متصل شده است.

مزایای صرافی کوینکس

  • ساده بودن روند احراز هویت ایرانیان در این صرافی
  • با استفاده از کارت های اعتباری مانند مسترکارت و ویزاکارت امکان خرید در این صرافی فراهم می شود.
  • امکان برداشت روزانه 10000 دلار بدون آنکه شخص احراز هویت کرده باشد و درصورت احراز هویت می توان در روز تا سقف 1000000 دلار برداشت کرد.
  • از آنجایی که کوینکس برند فرعی ViaBTC می باشد، می توان از استخر استخراج آن استفاده کرد.
  • در صورت خرید و ذخیره توکن CET می توانید از 40% تخفیف در کمیسیون‌های مبادلات بهره ببرید.

اگر قصد دارید وارد دنیای ارزدیجیتال شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که مجله تخصصی بیت پارس را دنبال کنید.

بیت پارس به‌روزترین اخبار را در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین در اختیارتان قرار داده و شما را به بهترین شکل با کریپتوکارنسی آشنا می کند. همچنین مقالات مربوط به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال قبل از اینکه برای مطالعه در دسترس قرار بگیرند، ابتدا توسط تیم تحلیل بیت پارس مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن برروی سایت بارگذاری می شوند.

منبع:

https://bitpars.com/

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات