حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری Realme GT Master مشخص شد: ۳۰ تیر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

پس از مدت ها شایعه، برند نوظهور Realme امروز اعلام کرد که سری GT Master را در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۰ و ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه ظهر معرفی خواهد کرد. سری Realme GT Master می توانند با ویژگی های خاص که عمدتا بر ارتقا کیفیت و تجربه بازی تاثیر دارد، ارایه شوند.

تاریخ معرفی سری Realme GT Master

این شرکت هنوز چیزی در مورد نسخه جدید Master Edition افشا نکرده، اما از آنجایی که گفته است از سری جدیدی رونمایی می کند، انتظار داریم چهارشنبه هفته آینده شاهد عرضه چندین گوشی هوشمند باشیم.

رندر گوشی Realme GT Master Edition را به همراه مشخصات احتمالی آن ببینید

برند Realme به ما نمی گوید که سری GT چند گوشی هوشمند را شامل می شود، اما یک منبع قابل اتکا می گوید که این مجموعه از دو تلفن هوشمند تشکیل خواهد شد:

  1. ۱- GT Master Edition
  2. ۲- GT Master Exploration Edition

و در حالی که منتظریم Realme جزئیات بیشتری را درباره GT Master Series به اشتراک بگذارد، یک سند فاش شده طراحی و مشخصات GT Master Edition را مشخص کرده است. این سبب می شود که قدرت تصور زیادی را برای شما باقی نگذارد.

سری Realme GT Master

سری Realme GT Master

نسخه GT Master Edition باید یک صفحه نمایش 6.43 اینچی ساخت سامسونگ داشته باشد. این پنل AMOLED دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز با تاچ سمپل ریت ۳۶۰ هرتز و پشتیبانی از لرزش ۴ بعدی ساخته شده است. این گوشی در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی یک سوراخ در پنل نمایشگر دارد و در پشت، شما یک دوربین سه گانه متشکل از دوربین های اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض را خواهید داشت.

این طراحی با آنچه رندرهای اخیراً درز کرده به ما نشان می دهد مطابقت دارد و همچنین این سند به ما می گوید که این گوشی هوشمند سه انتخاب رنگ دارد.

گوشی GT Master Edition دارای تراشه Snapdragon 778G است. این نشان می دهد Realme RMX3366 که با اسنپدراگون 870 در Geekbench و TENAA دیده می شود می تواند نسخه GT Master Exploration Edition باشد.

نسخه GT Master با رابط کاربری Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ عرضه می کند و دارای دو گزینه حافظه است:

  1. ۱- 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی
  2. ۲- 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی

اگرچه با ویژگی Dynamic RAM Expansion (DRE) همراه خواهد بود که با استفاده از 5 گیگابایت حافظه داخلی گوشی، در کل 13 گیگابایت رم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ریلمی GT Master Edition و مشخصات فنی این گوشی لو رفتند

این تلفن هوشمند از NFC بهره می برد و همچنین با حالت GT ارائه می شود که در GT 5G مجهز به Snapdragon 888 مشاهده کردیم. انرژی کامل این بسته، یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ 65 وات است که در عرض 12 دقیقه از صفر به 50 درصد رسیده و در 32 دقیقه کاملاً شارژ می شود.

نظر شما درباره گوشی های جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)