حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می گوید این تبلت Mi Pad 5 نیست

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

مدت زیادی است که تبلت شیائومی می پد ۵ در کارخانه شایعات است! پس از انتظار تعداد زیادی رندر غیر رسمی که بر مبنای طراحی Mi 11 بود، به نظر می رسد Xiaomi به ستوه آمده است! این شرکت رسما بازخورد نشان داده و می گوید شیائومی می گوید این تبلت Mi Pad 5 نیست.

تبلت Mi Pad 5 شیائومی

بد نیست بدانید که شیائومی از سال ۲۰۱۸ که Mi Pad 4 را عرضه کرد، دیگر تبلتی تولید نکرده است. شیائومی می پد ۵ می تواند یک ورود تازه برای این چینی خوش آوازه در دنیای موبایل و لوازم جانبی باشد.

با تقاضای زیاد برای دستگاه های با نمایشگر بزرگ اکنون بازار تبلت ها سودآور است. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان در حال بازگشت یا ورود به بازار تبلت ها هستند. مثلا ما شایعاتی درباره تبلت Realme و تبلت وان پلاس را داریم که به زودی محقق خواهند شد.

رندر می پد ۵

رندر می پد ۵

رندرهای زیادی از Xiaomi Mi Pad 5 ارائه شده است و همه آنها طراحی مشابهی را نشان می دهند. طبق تصور طراحان این رندرها، تبلت مذکور دقیقاً از طراحی ماژول دوربین عقب مانند Xiaomi Mi 11 استفاده خواهد کرد.

امروز وانگ هوا، مدیر کل روابط عمومی شیائومی به یکی از آخرین رندرهای منتسب شده به شیائومی می پد ۵ پاسخ داد. پیام او این بود:

“استاندارد خانهِ من، شیائومی؛ اینگونه رشد نمی کند”.

این نشان می دهد که رندر مذکور ارتباطی به تبلت آتی شیائویم ندارد. شاید هم آنقدر دور از ذهن و خجالت آور است که مدیر روابط عمومی شیائومی بازخورد نشان داده باشد.

به هر حال باید صبر کرد و دید که شیائومی برای تبلت جدید خود چه راهبردی را اتخاذ خواهد کرد. شما فکر می کنید این بازار برای شیائومی برکت خواهد داشت؟

تبلت شیائومی می پد 4 (Mi Pad 4) رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mydroid

آقای عطایی عزیز خسته نباشید. اشتباه بسیار عجیبی در ابتدای متن کرده است لطفاً اصلاح بفرمایید: «….به نظر می رسد Xiaomi به سطوح آمده است…» یعنی مثلا ستونی زیردریایی بوده اومده به سطح آب؟؟؟ در حالی که منظورتون ستوه بوده که یعنی ذله شده از این اخبار. البته تقصیر شما نیست ها، دیگه وقتی تو کشور ما مافنگی ها میشن رییس فرهنگستان زبان فارسی، این هم میشه آخر و عاقبت مون…

david2arc

به سطوح آمدن؟ یا به ستوه آمدن؟

مگه دلفینه که برای تنفس به سطوح بیاد😂😂

m.b

اومده نفس بگیره دوباره بره زیر آب…😂🤦‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)