حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال خرید RiskIQ توسط مایکروسافت و به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار : سرویس امنیتی ابری

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

می دانیم که با سردمداری ساتیا نادلا، بخش مهمی از درآمد مایکروسافت به بخش رایانش ابری مربوط می شود. به نظر می رسد که این شرکت ردموندی می خواهد در این زمینه زیرساخت های خود را تقویت کند. به تازگی گزارشی درباره احتمال خرید RiskIQ توسط مایکروسافت و به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار می شنویم. سرویسی که در زمینه امنیت ابری فعالیت دارد.

خرید RiskIQ توسط مایکروسافت

خرید RiskIQ توسط مایکروسافت

خرید RiskIQ توسط مایکروسافت

امروز بلومبرگ گزارش داد که مایکروسافت قصد دارد RiskIQ را با عددی بیشتر از ۵۰۰ میلیون دلار و به صورت نقدی خریداری کند. RiskIQ استارتاپ مستقر در سانفرانسیسکو است که توسط Summit Partners ، Battery Ventures ، Georgia Partners ، MassMutual Ventures و National Grid Partners پشتیبانی می شود. RiskIQ یک شرکت امنیت سایبری است که اطلاعات امنیتی مرتبط و قابل عملیاتی را برای جلوگیری از حمله های سایبری سطح سازمان ها ارائه می دهد.

پلت فرم SaaS امنیتی RiskIQ از گراف جهانی اطلاعات اینترنتی استفاده می کند که میلیاردها رابطه بین اجزای اینترنت متعلق به هر سازمان، تجارت ها و تهدید ها را ترسیم می کند.

منظور SaaS همان اجاره نرم افزار است. این اصطلاح برای خدمات رایانش ابری استفاده می شود. این شرکت در زمینه SaaS امنیتی فعال است. لیست مشتریان فعلی RiskIQ شامل Facebook ، BMW ، Box ، American Express و چندین سازمان برجسته در سراسر جهان است.

این می تواند به مایکروسافت کمک کند تا زمینه ای که به ۲ تریلیون دلاری شدن آن کمک شایانی کرده است را قوی تر کند. تقریبا ۲ هفته پیش بود که درباره ۲ تریلیون دلاری شدن مایکروسافت برای شما در ترنجی نوشتیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مایکروسافت در مسیر صحیحی قدم گذاشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)