حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی S22 سامسونگ با دوربین ٢٠٠ مگاپیکسلی، دی یا بهمن معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ هر ساله از سری جدید گوشی‌های Galaxy S خود رونمایی می‌کند. این سری، معمولاً متشکل از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در نیمه اول هر سال میلادی است. اما این بار، سامسونگ می‌خواهد از سری گلکسی S22 خود رونمایی کند. اکنون، شایعاتی مبنی بر رونمایی سری گلکسی S22 سامسونگ با دوربین ٢٠٠ مگاپیکسلی منتشر شده است. این امر، در دی یا بهمن ماه صورت خواهد گرفت.

سری گلکسی S22 سامسونگ با دوربین ٢٠٠ مگاپیکسلی، حوالی دی یا بهمن ماه رونمایی خواهد شد

سری گلکسی S22 سامسونگ، هنوز توسط این کمپانی رسماً تأیید نشده است. اما شایعات فراوانی از این سری وجود دارد. به طور مثال، پیش از این با طرح مفهومی گلکسی اس ٢٢ اولترا دیداری داشتیم. در یکی دیگر از شایعات، در مورد استفاده از بدنه پلاستیکی در دو عضو ارزان‌تر این سری خوانده بودیم.

 

طرح مفهومی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را ببینید: دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی Olympus به همراه S Pen و فن خنک کننده

 

اما این بار، نوبت به پرداختن به یک شایعه جذاب رسیده است. بنابر گفته‌های Sammobile، در حال حاضر سامسونگ تمام تمرکز خود را بر روی مراسم Unpacked بعدی خود گذاشته است. ما پیش از این، در ترنجی درباره جزئیات مراسم Unpacked بعدی سامسونگ صحبت کرده بودیم. گفته می‌شود که سامسونگ در تاریخ ١١ آگست (۲٠ مرداد) از گوشی‌های منعطف جدید خود رونمایی می‌کند. اما پس از آن، توجهات به سری بعدی پرچمداران این کمپانی معطوف خواهد شد. با توجه به این که فعلاً خبری از گوشی‌های سری Galaxy Note نیست، باید منتظر رونمایی از سری گلکسی S22 سامسونگ باشیم.

 

تاریخ برگزاری مراسم Unpacked با رونمایی از گوشی‌های منعطف مشخص شد: ٢٠ مرداد ١۴٠٠

 

متأسفانه در حال حاضر، اخبار ضد و نقیضی از افشاگران منتشر می‌شود. به همین دلیل است که برخی از آن‌ها، می‌گویند که سامسونگ از دوربین ٢٠٠ مگاپیکسلی در سری گلکسی S22 استفاده نخواهد کرد. اما ظاهراً سامسونگ تصمیم جدی برای همکاری با کمپانی Olympus و استفاده از دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی در پرچمدار جدید خود دارد.

دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی و پشتیبانی از قلم استایلس S-Pen مانند نسل قبل در این سری پیش بینی می‌شود

با استناد به منابع مختلف و اطلاعات لو رفته اخیر، یک نشریه کره‌ای ادعا می‌کند که از تاریخ رونمایی سری Galaxy S22 خبردار است. بر اساس این ادعا، سامسونگ در ماه ژانویه سال ٢٠٢٢ (حوالی دی تا بهمن ماه سال جاری شمسی) از سری پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کند. این ادعا، کاملاً منطقی است. چرا که این اتفاق، برای سری Galaxy S21 نیز رخ داده بود. بنابراین، دور از انتظار نیست.

یک ادعای دیگر در مورد این سری وجود دارد. ظاهراً گلکسی S22 اولترا، دارای دوربین اصلی پنج گانه خواهد بود. سنسور اصلی این دوربین، وضوح ٢٠٠ مگاپیکسلی دارد. ظاهراً لنزهای این سیستم دوربین، توسط Olympus ساخته می‌شود. کمپانی Olympus، یک کمپانی ژاپنی است. کیفیت بالای لنزهای این کمپانی، شهرت جهانی دارد. این اولین باری است که یک کمپانی تولید کننده گوشی‌های هوشمند، قصد همکاری با این کمپانی ژاپنی را دارد. بنابراین، انتظار می‌رود که کیفیت دوربین گوشی‌های سامسونگ، بهتر از قبل باشد.

اما موضوع قابل توجه، این است که آیا واقعاً سامسونگ نیاز به همکاری با Olympus را دارد؟ هرچه که باشد، سامسونگ پیش از این دوربین‌های بدون آینه خود را تولید می‌کرد. در کنار آن، این کمپانی خود طراح و سازنده حسگرهای تصویر است. به همین صورت، سامسونگ یکی از پیشگامان اصلی بخش دوربین در گوشی‌های هوشمند است. در کل، به نظر می‌رسد که این همکاری با Olympus، یک ترفند بازاریابی باشد تا فناوری مفید! این اولین بار نیست که در مورد استفاده از سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی در گلکسی اس ٢٢ اولترا شنیده بودیم. برخی اخبار، این موضوع را تأیید و برخی دیگر نیز، آن را رد می‌کنند.

تاریخ رونمایی احتمالی سری گلکسی S22 سامسونگ

به هر حال، گلکسی S21 اولترا از سنسور اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این سنسور، ISOCELL HM3 نام دارد. شاید سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی مورد اشاره، نسل بعدی این سنسور باشد. در انتها، گفته می‌شود که Galaxy S22 Ultra از قلم S-Pen پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع، در گلکسی S21 Ultra نیز به وقوع پیوست.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 سامسونگ چیست؟ آیا واقعاً وجود یک سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی در گوشی هوشمند ضروری است؟ نظر شما در مورد رویکرد سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️