حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیه لینی کاپیتان تیم ملی ایتالیا از مجموعه NFT خود رونمایی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

کیه لینی (Chiellini) کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا و اسطوره یوونتوس، امروز از مجموعه NFT خود رونمایی کرد. این مجموعه از توکن هایی تشکیل شده است که روح گلادیاتوری او را در طول دوران حرفه ای فوتبالش بازگو می کند.

مجموعه توکن های NFT کیه لینی ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا

مجموعه NFT های این بازیکن فوتبال در وب سایت Blockasset.co در دسترس است. این وب سایت یک پلت فرم NFT تایید شده است که با استفاده از بلاکچین سولانا فاصله بین بین طرفداران و ورزشکاران را از طریق توکن های NFT و تجربه های دنیای واقعی پر می کند. دارندگان این ان اف تی ها این شانس را دارند که خود کیه لینی را از نزدیک ملاقات کنند و یکی از پیراهن هایی که او در یورو ۲۰۲۱ پوشیده است را جایزه بگیرند.

توکن NFT

توکن NFT

مجموعه NFT کیه لینی شامل چه چیزهایی است؟

خبر انتشار مجموعه NFT کیه لینی، این سوال را در ذهن طرفداران و خوانندگان به وجود می آورد که دقیقا چه چیزی در این مجموعه است؟ در ابتدا مجموعه این NFT شامل اثر The Leader که در آن شما می توانید شاهد تکل زدن کاپیتان ایتالیا بر روی یک گلادیاتور در سایه بنای کولوسئوم (Colosseum) باشید. علاوه بر این، این مجموعه شامل The Gladiator است که در آن مدافع کهنه کار با لباس نظامی روم باستان (garb) دیده می شود.

توکن NFT چیست؟ هرآنچه باید درباره توکن های غیرقابل تعویض بدانید

 

به نقل از btcmanager، همان طور که پیش از این نیز اشاره شد، دارندگان این مجموعه فرصتی برای دیدار با کیه لینی، دریافت پیراهن پوشیده شده در یورو و بردن دو بلیط برای یک بازی یوونتوس یا ایتالیا را نیز دارند. این مجموعه NFT طیف گسترده ای از چیزهای جذاب برای استفاده پروپا قرص ترین طرفداران این بازیکن ارائه می دهد.

بعد از نفر اولی که این مجموعه را خریداری می کند، خریداران دیگر نیز می توانند شرایط دسترسی به پرسش و پاسخ با Chiellini را داشته باشند که در آن طرفداران قادر خواهند بود تا از مدافع ایتالیایی سوال بپرسند و همچنین از او یک عکس امضا شده دریافت کنند.

به زودی NFT خواننده Katy Perry روانه بازار می شود

 

قابل توجه است که یک عکس امضا شده و پیراهن نیز در دسترس خریداران رده سوم است. به همین ترتیب سرمایه گذاران رده چهارم برای انجام یک گفتگوی پنج دقیقه ای از طریق تماس تصویری با مدافع ایتالیایی یا برنده شدن یک جفت کفش امضا شده وارد قرعه کشی خواهند شد.

نظر شما درباره مجموعه NFT کیه لینی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی