حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه با جادوی سئو، فروش سایت را 10 برابر کنیم ؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر با مشاغل اینترنتی آشنایی داشته باشید و یا اگر در این حوزه فعالیت می‌کنید، حتماً خدمات سئو سایت برایتان مفهومی آشنا خواهد بود. این خدمات در واقع مجموعه فعالیت‌ها و تکنیک‌هایی است که از زمان طراحی سایت تا برندسازی با سایت‌های فروشگاهی و خدماتی همراه است. اما این که چگونه می‌توان با خدمات سئو سایت فروش سایت را تا ۱۰ برابر افزایش داد مسئله‌ای تعمل برانگیز و مهیج است. این امکان وجود ندارد مگر این که جادویی اتفاق بیفتند. تمام کسب و کارهای اینترنتی با هدف فروش فوق‌العاده و رسیدن به درآمدزایی بسیار بالا ریسک طراحی سایت و ورود به این عرصه را به جان می‌ خرند. البته رسیدن به این هدف غیرممکن نیست بلکه با آگاهی و اطلاعات کافی می‌توان به موفقیت‌های  بزرگ رسید.

اگر نسبت به خدمات سئو سایت و استراتژی‌ها و قوانین سئو علم و آگاهی کامل داشته باشید می‌توانید از آن یک جادوگر بسازید که سایت شما را به پرفروش ترین سایت اینترنتی در بین رقبا تبدیل کند. خدمات سئو در واقع استراتژی‌های هدفمندی هستند که ماندگاری طولانی مدتی دارند و مانند سایر روش‌های تبلیغاتی بی‌هدف و کوتاه مدت نیستند. این خدمات سایت شما را برای همیشه نه تنها در صفحه اول بلکه در رتبه اول نگه می‌دارند و کمتر پیش می‌آید سایتی توان رقابت با شما را پیدا کند. بنابراین بعد از مدتی وب سایت شما به صورت تصاعدی رشد خواهد کرد و فروش آن نیز بر همین اصل رشد می‌کند. در ادامه خدمات سئوجادویی را بیان می‌کنیم.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو در دسته بندی‌های مبتدی و حرفه‌ای جای می‌گیرد. خدمات سئو مبتدی مربوط به راه اندازی و طراحی سایت و قدم‌های آغازین است. قطعاً خدمات سئو جادویی مربوط به سئو حرفه‌ای است که باعث پیشرفت و دیده شدن سایت شما می‌شود و طیف گسترده ای از فعالیت‌ها را شامل می‌شود. برای این که بتوانید فروش خود را تا ۱۰ برابر افزایش دهید و به درآمدزایی شگفت آوری برسید باید تمام خدمات سئو سایت را پیاده سازی و اجرا کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. این خدمات در سه گروه سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال قرار می‌گیرند که در زیر هر کدام را شرح می‌دهیم.

سئو داخلی: این دسته از خدمات سئو سایت به تمام فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که در داخل سایت صورت می‌گیرد و به افزایش رتبه و دیده شدن در نتایج جست و جو کمک بسیاری می‌کند. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود.

  • • هدف گذاری کلمات کلیدی ارزشمند: باید سعی کنید با روش‌های مناسب کلمات کلیدی که رقابت بر سر آن‌ها بالا است را از بین سایت‌های رقبا استخراج کنید و بر اساس آن محتوی تولید کنید. این کلمات در واقع عبارت‌های پر سرچ توسط کاربران هستند. چگالی کلمات کلیدی و چگونگی پخش آن بین کل متن نیز بسیار مهم است. تولید محتوی اصلی‌ترین بخش صفحه وب را تشکیل می‌دهد و باید مفید، یونیک و جامع باشد.
  • • لینک‌های داخلی و تعامل با کاربران، آدرس‌های url، بهینه سازی تصاویر از خدمات سئو داخلی محسوب می‌شوند که همگی از نظر موتورهای جست و جو حائز اهمیت اند.

سئوخارجی:  این بخش از خدمات سئو سایت بیرون از فضای سایت انجام می‌شود و نمی‌توان نسبت به تأثیر آن در بهینه سازی و افزایش فروش مطمئن بود اما به هر حال این خدمات جزئی از قوانین موتورهای جست و جو هستند و باید برای رسیدن به درآمدهای بالا حتما اعمال شوند. خدمات سئو خارجی شامل دریافت بک لینک‌های طبیعی، تعامل با کاربران در شبکه‌های اجتماعی، مدیریت وبلاگ و غیره می‌شود. به این صورت که دریافت بک لینک از سایت‌های معتبر و بزرگ، تبلیغ، بازاریابی و ارتباط با کاربران در شبکه‌های مجازی و مدیریت ابزار قدرتمندی مانند وبلاگ سینگنال‌های مثبتی را به سمت سایت شما هدایت می‌کند که در نهایت منجر به افزایش ترافیک و افزایش فروش سایت می‌شوند.

سئو تکنیکال: سئو تکنیکال به بخشی از خدمات سئو سایت گفته می‌شود که در واقع به بهینه سازی ساختار سایت منجر می‌شود. این خدمات شامل افزایش سرعت سایت، گواهی‌نامه ssl و رسپانسیو بودن سایت می‌شود. در ادامه به اختصار این خدمات را شرح می‌دهیم.

  • • سرعت سایت: سایت‌هایی که در گوگل با سرعت بالایی لود می‌شوند از نظر کاربران ارزشمندتر هستند.
  • • رسپانسیو بودن به این معنی است که صفحه وب شما می‌تواند بر روی تمام پلتفرم‌ها از جمله دسکتاپ و صفحه موبایل به خوبی به نمایش درآید.
  • • گواهی نامه ssl: اگر سایت شما به پروتکل‌های امنیتی مجهز نباشد، ممکن است اطلاعات کاربران در مسیر رسیدن به صفحه سایت شما توسط هکرها دزدیده شود. در این صورت اعتماد کاربران نسبت به شما سلب می‌شود. از این پس باید برای سایت خود امنیت بالایی ایجاد کنید.

نکته پایانی: اگر به جادوی خدمات سئو سایت اعتقاد داشته باشید و تمام تکنیک‌ها را به خوبی پیاده سازی کنید، در واقع اگر از مسیر قانونی موتور جست و جو وارد شوید و روش‌های غیرمتعارف و حبابی که موتور جست و جو را دور می‌زنند، دور بریزید، می‌توانید به راحتی با افزایش بازدید ترافیک سایت خود را افزایش داده و به فروش ۱۰ برابری برسید. موتور جستجو به خوبی بر فعالیت شما بر روی سایتتان نظارت دارد و از آنجا که شما خدماتی در خور نیاز مشتری ارائه می‌دهید وب سایت شما را پسندیده  و به رتبه‌های عالی می‌رساند. به این ترتیب مشتریان فعلی شما به مشتریان دائمی و طرفداران شما تبدیل می‌شوند و هر روز منتظر محصولات جدید شما خواهند ماند.

از طرفی این مشتریان می‌توانند به دلیل رضایتی از شما دارند، برای برند شما بازاریابی و تبلیغ کرده و مشتریان بیشتری را به سمت سایت فروشگاهی شما سوق دهند. در این زمان خدمات سئو سایت یک منزله یک جادو تلقی می‌شود.

برای انجام خدمات سئو سایت به کدام شرکت رجوع کنیم؟

انتخاب یک شرکت سئو کار برای انجام خدمات سئو سایت خود یک روش برای رسیدن به موفقیت محسوب می‌شود چون این شرکت‌ها قبل از هر چیزی باید بر روی علم و دانش خود نسبت به  روش‌های بهینه سازی سایت تسلط کافی داشته باشند تا مشتری بتواند به آن‌ها اعتماد کند و هزینه هایی که پرداخت می‌کند، در ازای سئوکلاه سیاه نباشد. در این راستا به شما پیشنهاد می‌دهیم برای انجام خدمات سئو سایت شرکت سئو شو را انتخاب کنید. این شرکت معتبر و به نام با دارا بودن تیمی مجرب و حرفه‌ای  بهترین خدمات را با قیمت مناسب به شما ارائه داده و به خوبی از سایت شما پشتیبانی می‌کند. لینک http://seosho.com پل ارتباطی شما با سایت سئو شو می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات