حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی برنامه sepehr360 یکی از بهترین ها برای نمایش بلیت‌ هواپیما – بلیت‌های چارتری و سیستمی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

برنامه سپهر 360

همان طور که می‌دانید خرید بلیت هواپیمایی یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران بوده و هست، چراکه اکثر مسافرها نمی‌دانند چه بلیتی برای آن‌ها مناسب است، اما شما می‌توانید به کمک برنامه سپهر 360 بلیط مناسب خود را انتخاب کنید.

این اپلیکیشن با در نظر گرفتن چالش‌های انتخاب بلیط، به کاربران ارائه شده است. سپهر 360، یکی از نمایش دهندگان بلیت هواپیمایی سیستمی و چارتری است که از سال 1393 در این حوزه مشغول به فعالیت است و دو هدف را دنبال می‌کند:

  1. 1- نمایش فهرست جامعی از پروازهای سیستمی و چارتری
    2- ایجاد پلتفرمی برای ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی است

از این رو، دیگر لازم نیست تامین کنندگان خدمات پروازی، هزینه‌ای در زمینه بازاریابی و تبلیغات انجام دهند.

سایت های سرویس دهنده بلیط های چارتری

امروزه تعداد سایت‌های ارائه دهنده بلیت‌های چارتری و سیستمی به کاربران به دلیل رشد صنعت گردشگری، افزایش یافته و به همین دلیل پیدا کردن مراکز نمایش دهنده بلیت‌های هواپیمایی سخت‌تر شده است. در این اپلیکیشن، اطلاعات پروازی بیش از 300 ایرلاین و آژانس هواپیمایی جمع آوری شده و به صورت  منظم در اختیار شما کاربران قرار گرفته‌ تا از این طریق شما ‌بتوانید با مقایسه کردن قیمت‌های مختلف پروازها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ویژگی مهم  sepehr360

یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه، امکان مشاهده امتیازات کمپانی‌هایی است که خدمات پروازی ارائه می‌دهند، با وجود این ویژگی، می‌توانید براساس ستاره کیفیت کمپانی‌ها، که کاربران ثبت کرده‌اند، تصمیم بهتری بگیرید. در سپهر 360 برای آیفون، بعد از دیدن و مقایسه قیمت‌ها، می‌توانید وارد سایت فروشنده شوید و به طور مستقیم بلیت مورد نظر خود را خریداری کنید.

در برنامه سپهر 360 این امکان را دارید تا بدون ثبت نام به تمامی اطلاعات آن دسترسی داشته باشید و پروازهای داخلی و خارجی را مشاهده کنید، همچنین شما مسافران می‌توانید به قسمت “بازدیدهای من” بروید و اطلاعات قبلی خود را از مسیر پروازها گرفته، تا آدرس سایت فروشنده بلیت مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه، نبود واسطه‌ است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به نمایندگان فروش ایرلاین متصل شوید و خرید کنید. با وجود اینکه این شرکت، نقشی در فروش ندارد، همیشه در تلاش است تا ارزان‌ترین بلیت را به کاربران خود ارائه دهد و درنهایت شما با مقایسه کمپانی‌های مختلف با یکدیگر، به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین بلیط را خریداری کنید و از سفر خود لذت ببرید.

فهرست پروازهای داخلی

در این برنامه، فهرست کامل و جامعی از پروازهای داخلی نمایش داده می‌شود و باعث شده تا کاربران زمان کمتری برای جستجو و پیدا کردن مورد مناسب بگذارند و این بسیار باعث صرفه جویی در زمان شما می‌شود. علاوه بر آن، این اپلیکیشن تلاش می‌کند که پروازهای خارجی بیشتری را پوشش دهد تا مخاطبان بتوانند به راحتی ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی مورد نظر خود را پیدا کنند. از مهم‌ترین پروازهای خارجی در سپهر 360، تهران – نجف، تهران – استانبول و تهران – تفلیس را می‌توان نام برد.

دیگر امکانات سپهر 360

از دیگر امکانات مهم این برنامه، اطلاعات تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی است که از ماهان گرفته تا کیش ایر، همه و همه به صورت کاملا شفاف در اختیارتان قرار گرفته است. علاوه بر آن، در این اپلیکیشن می‌توانید با استفاده از فیلترها، سریع‌تر و بهتر به نتیجه برسید و شرکت هواپیمایی خود را پیدا کنید.

دانلود سپهر 360

شما برای دانلود سپهر 360 نسخه آیفون می‌توانید به اپ استور آی‌اپس مراجعه کنید و اگر هم از کاربران اندروید هستید به صورت مستقیم از سایت سپهر 360 برنامه آن را دانلود کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات