حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارسال عکس باکیفیت در واتس اپ به زودی ممکن خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

به اشتراک گذاری تصاویر در اکثر پیام رسان تقریباً همیشه به معنای از بین بردن کیفیت آن است. تا زمانی که آن تصویر را به عنوان File به اشتراک نگذارید، فرد دریافت کننده تصویر خطر از دست دادن کیفیت را دارد. به نظر می رسد که واتس اپ می تواند به زودی به این مسئله بپردازد که به کاربران اجازه می دهد تصمیم بگیرند که آیا برنامه باید تصاویر را فشرده نماید یا با حداکثر کیفیت ارسال کند. در آینده نه چندان دور ارسال عکس با کیفیت در واتس اپ به زودی ممکن خواهد شد.

ارسال عکس باکیفیت در واتس اپ

به گزارش WABetaInfo، واتس اپ در حال افزودن تنظیمات کیفیت ارسال عکس در نسخه آزمایشی آینده سیستم عامل اندروید است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تصاویر را در حالت بهترین کیفیت یا با حالت صرفه جویی در اینترنت ارسال کنند. مورد دوم فشرده سازی را برای صرفه جویی در مصرف اینترنت یا کاهش زمان ارسال در اینترنت ضعیف تضمین می کند. با این حال، انتخاب گزینه “بهترین کیفیت” یا “Best Quality” اطمینان حاصل می کند که تصاویر ارسالی تمام کیفیت و داده های خود را حفظ می کنند.

ارسال عکس باکیفیت در واتس اپ

ارسال عکس باکیفیت در واتس اپ

این یک تغییر کوچک اما دوست داشتنی برای این نرم افزار پیام رسان است. در حال حاضر، اگر کاربران نمی خواهند تصاویرشان فشرده شده و کیفیت آن کاهش یابد، لازم است آنها را به عنوان Document ارسال کنند. با استفاده از گزینه Best Quality، کاربران می توانند این مرحله را دور بزنن. در این حالت، همه عکس ها – حتی هنگام ارسال از گالری WhatsApp – به صورت فشرده ارسال نمی شوند. هنوز مشخص نیست که آیا کاربران می توانند به ازای هر تصویر این تنظیم را تغییر دهند یا نه. همچنین WhatsApp به طور کامل توضیح نمی دهد که گزینه “خودکار (توصیه می شود)” چه تغییراتی را روی تصویر انجام می دهد.

WABetaInfo خاطرنشان می کند که این ویژگی در حال توسعه است و در نسخه بتا آینده ظاهر خواهد شد. WhatsApp همچنین روی تنظیمات مشابه برای ویدیو کار می کند، بنابراین انتظار داشته باشید که این دو به طور همزمان اولین ارایه را داشته باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ویژگی جدید Whatsapp چقدر برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)