حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شناسایی و بهینه سازی محتوا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه محتوای کم باز ده خود را بهینه سازی کنید .شما می توانید با یک سنجش و ارزیابی درست و همچنین تبدیل محتوا های نا درست و کم باز ده به یک محتوا های درست و یک طراحی سایتی جذاب و پر بازدید را به بهترین نحو انجام دهید .ابتدا پیش از هر چیزی بایستی به شناخت این نوع از محتوا ها پرداخت .

محتوای نا کار آمد یا کم بازده چیست ؟

محتوا ها یکی از اساس های اصلی سئو در طراحی انواع سایت های روشگاهی ، خدماتی ، علمی و … می باشند

منظور از محتوا های کم بازده در واقع صفحاتی می باشد که باز دید کافی و استقبال موففیت آمیزی نداشته اند .این محتوا های کم باز دید می توانند در واقع همان تبلیغات از نظر ما مزاحم باشند ، که شاید در باز ده زمانیی بسیار محبوب بوده و مورد استقبال قرار گرفته اند .

محتوا های کم باز ده و نا کار آمد به دلایل متفاوتی ، تبدیل به نا کار آمد و کم باز ده گشته اند . یکی از این دلایل که در واقع دلیل اصلی بروز این گونه محتوا ها می باشد ، عملکرد نا مناسب و نبود محتوای جذاب و

خوب است .همین دلیل که محتوای شما به حد کافی خوب نیست ، سبب دور افتادگی محتوای تولیدی شما خواهد شد .

برای اطلاع از تعرفه و ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی وارد لینک زیر شوید:

https://www.npco.net/طراحی-سایت-فروشگاهی.htm

نحوه بهبود ترافیک و باز ده یک سایت فروشگاهی

در مطلب پیش رو به چگونگی اداره یک سایت برای مثال یک سایت فروشگاهی خواهیم پرداخت .ابتدا برای طراحی سایت مورد نظر بایستی از متخصصین طراحی سایت فروشگاهی و همچنین متخصصین سئو بهره ببرید .

پس از شکل گیری سایت بایستی به دنبال راه هایی برای افزایش ترافیک و یا همان باز دید سایت تان باشید .

ابتدائی ترین و البته بهترین راه حلی که برای افزایش باز دید و ترافیک سایت تان به شما پیشنهاد خواهیم داد این است که

به بهینه سازی سایت و یا در واقع همان افزایش رتبه و یا امتیاز سایت تان بپردازید .با افزایش میزان جست و جوی سایت شما در مرور گر ها ، امتیاز و رتبه سایت تان نیز بالا تر می رود .با افزایش باز دید سایت تان بایستی کار آمدی و عملکرد مفید سایت برای تعداد بالایی باز دید کننده پاسخ گو باشد .

با افزایش باز دید و بهبود عملکرد سایت و همچنین بهینه سازی سایت فروشگاهی تان ، میزان خرید مشتری ها و کار بران نیز افزایش خواهد یافت .

بهترین راه حل برای دسترسی به چنین شرایط مطلوبی بهبود عملکرد سئو سایت و جذابیت محتوای تولیدی آن است. با شناخت اصول سئو سایت به خصوص سئو سایت فروشگاهی به بهبود عملکرد سایت تان کمک خواهید کرد .

کلمات کلیدی وقتی افراد مختلف در موتور های جست و جو گر به دنبال نتیجه ای همانند محتوای موجود سایت شما می گردند ، همگی شان به طور یکسان به جست و جو نمی پردازند و از کلمات گوناگون بهره می برند . پس محتوای تولید شده توسط سایت تان بایستی به گونه ای باشد که کلمات کلیدی مرتبط با موضوح مقاله تان در آن یافت شود و موتور جست و جو گر بتواند آن را تشخیص دهد .

یک مدیریت درست توسط مدیر سایت و بهینه سازی محتوای سئو سایت تنها با رعایت اصول نوشتاری و به کار گیری کلمات گیرا و مرتبط با موضوع می تواند به بهینه سازی و افزایش باز دید سایت تان کمک به سزایی کند . برای اجرای این امر در محتوای سئو سایت می توانید برای نویسند گان سئو سایت تان علاوه بر معین نمودن موضوع مقاله ، کلمات کلیدی جدا گانه ای را نیز مشخص نموده تا در بین محتوا ها به کار بگیرند .

این امر سایت و محتوای سئو شما را در نتایج جست و جوی بیش تری نمایش خواهد داد .

بکلینگ گذاری چه نقشی در بهینه سازی محتوای سایت دارد ؟

بکلینگ گذاری در واقع تبلیغ محتوای سایت شما در میان سایت های دیگر می باشد .یک مدیر سایت با قرار دهی لینک مرتبط با سایت خود در سایت های مختلف دیگر می تواند دسترسی راحتی برای کاربران اینترنتی به سایت خود ایجاد کند .با این امر باز دید و باز ده محتوای سایت شما افزایش یافته و بهینه سازی می گردد .

تاثیر عنوان محتوا در بهینه سازی

در نمایش محتوای شما به عنوان قسمت معرفی و نمایش کلی ، عنوان در نظر گرفته ای که برای محتوای تان نوشته اید نمایش داده خواهد شد . هنگامی که به عنوان ، عنوان مقاله یتان از مطلبی طولانی استفاده نمایید ، قسمتی از متن کوتاه و بریده خواهد شد تا در اندازه استاندار نشان داده شود و این گونه عنوان شما ناقص خواهد شد .پس سعی کنید برای بهینه سازی محتوا از عنوانی گیرا و البته به اندازه بهره ببرید .

البته لازم به ذکر است اندازه فونت شما هم تاثیر گذار است .نمایش محتوا در مرور گر هایی همانند گوگل به صورت پیکسلی بوده و اگر محتوای عنوان شما با فونت بزرگ تری باشد ، از میزان عنوان بیش تر کاسته خواهد شد .به عنوان توصیه به نویسند گان و تولید کنند گان محتوا می توانیم بگوییم تا حدود ۶۰ حرف در قسمت عنوان کافی خواهد بود .برای مشاهده نمونه کار های طراحی سایت وارد آدرس https://www.npco.net شوید .

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات