حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت‌ های آینده شیائومی ممکن است با یک صفحه کلید جانبی عرضه شوند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، شیائومی، لوازم جانبی

تبلت‌ های آینده شیائومی ممکن است با یک صفحه کلید جانبی عرضه شوند. شرکت چینی شیائومی را باید یکی از موفق‌ترین شرکت‌های حوزه موبایل دانست که با انواع محصولات خود، طیف گسترده‌ای از خریداران را به جذب برند خود کرده است. در آخرین خبرهای شنیده شده، به نظر می‎‌رسد این شرکت قصد دارد تا به عنوان لوازم جانبی، تبلت‌های بعدی خود را با یک صفحه کلید همراه سازد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تبلت‌ های آینده شیائومی با کیبورد جانبی

به نقل از xda-developers، کمتر از چند ماه پیش بود که اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تلاش شرکت شیائومی برای طراحی و عرضه سه عدد تبلت پیشرفته اندرویدی، منتشر شد. در همان زمان چندین دستگاه‌ با کدهایی همچون nabu یا enuma و elish، در چندین برنامه مرتبط به MIUI 12.5 رویت شد. همچنین دیده شد که هر سه کد مذکور اشاره‌ای به کلمه isPad داشتند. همچنین برخی از برنامه‌های آن ویژگی‌هایی مرتبط با تبلت‌ها را داشتند. به همین دلیل تا حد زیادی ما را از تبلت بودن این دستگاه‌ها مطمئن می‌ساختند.

سه عدد تبلت شیائومی با تراشه سری ۸۰۰ کوالکام در راه است

علاوه بر موارد مذکور، صفحه تنظیمات جدیدی در نسخه آلفای برنامه MIUI Home نیز قابل مشاهده بود. شرکت شیائومی هنوز جزئیاتی در مورد این تبلت‌های جدید منتشر نکرده است. اما تصاویری از لوازم جانبی آن که شبیه مجیک کیبورد اپل هستند، لو رفته است. تصاویر زیر از لیست صدور مجوز در وب سایت اداره ملی مالکیت معنوی کشور چین (CNIPA) تهیه شده است. این تصاویر یکی از مهم‌ترین لوازم تبلت‌های آینده شیائومی، یعنی صفحه کلیدهای جانبی آن را به نمایش می‌گذارند.

ویژگی‌های این صفحه کلید از نزدیک

همان طور که مشاهده می‌کنید، این صفحه کلید شباهت زیادی به مجیک کیبورد اپل دارند. لولای این محصول ظاهری مشابه Magic Keyboard اپل دارد. همچنین بریدگی مربعی شکلی در قسمت بالای ماژول دوربین نیز به چشم می‌خورد. نکته مهم این تصاویر، آن است که لولای این محصول، طراحی شناور ندارد و فقط در دو زاویه قابل تنظیم است.

همچنین این محصول جانبی فاقد ترک پد است. این صفحه کلید کمی باریک‌تر از نمونه‌های اپل است و همچنین دارای یک برش مخصوص برای نگه‌داشتن قلم نیز هستند. نکته دیگر این صفحه کلید، آن است که به صورت بی‌سیم به تبلت متصل نخواهد شد. در عوض کانکتور اختصاصی درست در بالای بریدگی قلم تعبیه شده است. به طور کلی هنوز نمی‌توان گفت که کدام یک از این سه تبلت، از صفحه کلید جانبی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات تبلت شیائومی Mi Pad 5 لو رفت

انتظار می‌رود که شیائومی تا اواخر امسال از سری تبلت‌های جدید خود در چین رونمایی کند. بنابر اخبار و شایعات منتشر شده، این تبلت‌ها دارای یک صفحه نمایش IPS با نسبت تصویر 16:10 هستند و همچنین از نرخ نوسازی تصویر تا ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کنند. قلب تپنده این دستگاه یک چیپست اسنپدراگون از سری ۸۰۰ خواهد بود. یک باتری ۸۷۲۰ میلی آمپری نیز وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

 

نظر شما چیست؟ آیا تبلت‌های شیائومی می‌توانند در بازار رقابت موفقیت جدیدی برای این شرکت کسب کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان