حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر لو رفته BMW سری ۲ کوپه ۲۰۲۲ را ببینید

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

کوپه اسپورت و جمع و جور جدید BMW بار دیگر لو رفته است. این بار فقط چند روز قبل از اولین نمایش جهانی اتفاق می افتد. تصاویر لو رفته BMW سری ۲ کوپه ۲۰۲۲ را می توانید اینجا ببینید. خودرویی با طراحی جسور و زیبا که می تواند سری ۲ را جذاب تر کند.

تصاویر BMW سری ۲ کوپه ۲۰۲۲

مراسم معرفی 2022 BMW 2 Series Coupe برای پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است. تصویری که اکانت wilcoblok در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، آنچه را که به نظر می رسد تصویری از یک ویدیوی رسمی BMW سری ۲ جدید است، نشان می دهد.

تصور می شود خودرویی که در تصویر با رنگ بنفش دیده می شود، مدل M240i بالا رده باشد.

2022 BMW 2 Series Coupe

2022 BMW 2 Series Coupe

2022 BMW 2 Series Coupe

2022 BMW 2 Series Coupe

همانطور که قبل تر در عکس های جاسوسی متعدد و مجموعه ای از تصاویر دیگر مشخص شد، BMW سری 2 جدید از جلوپنجره بزرگی که برای خانواده جدید سری 4 و M3 / M4 استفاده می شود، دوری می کند. در عوض دارای یک جفت ورودی مشبک بزرگ کلیه شکل را در کناره های سپر می بینیم.

جلو پنجره مشبک که امضای طراحی BMW است با چراغ های اصلی متفاوتی ارایه می شود. این چراغ ها با LED داخلی تزئین شده است که به “چشم فرشته” (به جای طراحی دو چشم در سایر مدلهای BMW مشاهده می شود) شناخته است. این چراغ ها در بالای ورودی هوای مثلثی در دو طرف جلوپنجره مرکزی قرار دارند.

2022 BMW 2 Series Coupe

2022 BMW 2 Series Coupe

احتمالا 2022 BMW 2 Series Coupe مجهز به موتور ۳ لیتری توربوشارژ شش خطی بنزینی است که توان پیشرانه 275 اسب بخار و 500 نیوتن متر در مدل های اروپایی را دارا خواهد بود. اگرچه انتظار می رود که اتومبیل های استرالیایی خروجی بیشتری (285 اسب بخار / 500 نیوتن متر) داشته باشند.

قدرت به صورت استاندارد از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و یک سیستم محرک چهار چرخ xDrive مبتنی بر عقب، به هر چهار چرخ ارسال می شود. هنوز مشخص نیست که آیا مدل های چهار چرخ متحرک یا شش سرعته دستی برای بازارهای خارج از اروپا ارائه می شود یا نه.

انواع چهار سیلندر 220i ، 220d ، 225i و 230i بنزینی و دیزلی قرار است در بازارهای خارج عرضه شود که بیشتر آنها احتمالاً فقط از چرخ های عقب استفاده می کنند. انتظار داریم استرالیا مانند گذشته با مدل های 220i ، 230i و M240i ادامه دهد.

2022 BMW 2 Series Coupe

2022 BMW 2 Series Coupe

2022 BMW 2 Series Coupe

2022 BMW 2 Series Coupe

نظر شما درباره کوپه جدید سری ۲ بی ام و چیست؟ معرفی این خودرو ۲ روز دیگر انجام خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

جولوش از شاهین کپی کردن 😂

ali karimi

سلام، واقعا اینا خدای ماشین هستن، البته بجز بوگاتی، هنسی، بعضی جدلهای فراری، کویینخزگ، وچندتا مدل دیگه که یادم رفت اونا دیگه سوپرلوکس هستن، واقعا المان تو خودروسازی یکه، بنز، بی ام و، پورشه، آئودی، فولکس واگن که خودش کلی زیر مجموعه داره مثل بوگاتی، ما کجاییم اونا کجان، حالا نمیگیم بیان بوگاتی بسازن ولی درحد همین چینی ها باشبن که لامصب ها، خدایا مارا نجات بده از این ماشینها، موفق باشید

صدرا مخملی

فعلا که بعضیا معتقدن خودرو های داخلی کیفیت بالاتری نسبت به خودروهای چینی دارن 🤣🥱

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)