حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی میت پد ۱۱ با اسنپدراگن ۸۶۵ و HarmonyOS 2.0 رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، هواوی

ماه گذشته دیدیم که تبلت MatePad 11 هواوی با تراشه‌ +Snapdragon 865 رونمایی شد. آن مشخصات طبق اطلاعات یک سایت آلمانی ارایه شده که احتمالا برای همان بازار است. امروز و در چین تبلت هواوی میت پد ۱۱ با اسنپدراگن ۸۶۵ و HarmonyOS 2.0 رسما معرفی شده است.

تبلت هواوی Matepad 11

هواوی این تبلت را به نمایشگر LCD در اندازه ۱۰.۹۵ اینچی مجهز کرده است که دارای رزولوشن 2560 در 1600 و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. صفحه نمایش دارای حاشیه هایی با اندازه متوسط ​​و ضخامت برابر از هر طرف است. دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی روی یکی از حاشیه ها قرار گرفته است.

تبلت هواوی میت پد ۱۱

تبلت هواوی میت پد ۱۱

در فلب این دستگاه یک پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ وجود دارد و با ۶ گیگابایت رم همراه می شود. خریداران علاقه مند می توانند آن را در حافظه های ذخیره سازی 64 ، 128 یا 256 گیگابایتی تحویل بگیرند. یک اسلات کارت MicroSD وجود دارد که به کاربران امکان می دهد تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی اضافی اضافه کنند. ما متعجب هستیم که Huawei به جای کارت حافظه اختصاصی نانو، از کارت MicroSD پشتیبانی کرده است. خب البته برای کاربر نهایی این بهتر است.

هوای MatePad 11 دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. یک فلاش LED وجود دارد و دوربین می تواند عکس های تایم لمپس را ثبت کند. چهار میکروفون روی دستگاه و همچنین چهار بلندگو تنظیم شده توسط هارمان کاردون وجود دارد. بنابراین نه تنها هنگام تماشای فیلم تجربه فوق العاده ای کسب می کنید، بلکه میکروفون های حذف کننده نویز باعث از بین رفتن صدای پس زمینه مانند صدای تایپ شما، کلیک ماوس یا شخصی که هنگام مکالمه می شود نیز می شوند.

تبلت هواوی Matepad 11

تبلت هواوی Matepad 11

این تبلت با M-Pencil نسل دوم سازگار بوده و همچنین با صفحه کلید مغناطیسی می تواند جفت شود که به شما امکان می دهد از آن به عنوان یک کامپیوتر کوچک استفاده کنید. کاربران می توانند از دو نمونه یک برنامه در کنار هم استفاده کنند. MatePad 11 همچنین می تواند به یک کامپیوتر سازگار متصل شود و به عنوان یک تبلت طراحی دیجیتال عمل کند. در حقیقت از پشتیبانی قلم پنل آن استفاده می شود تا به عنوان یک پد طراحی ارایه شود.

از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.1 و OTG با پشتیبانی از شارژ معکوس اشاره کرد. یک باتری 7250 میلی آمپری در زیر کاپوت وجود دارد که از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می کند.

سیستم عامل هارمونی هواوی رسما معرفی شد: یکی برای همه، همه برای یکی

قیمت میت پد ۱۱ هواوی

هواوی MatePad 11 برای مدل های زیر قیمت های مذکور را دارد:

  1. ۱- مدل ۶۴ گیگابایتی حدود ۳۸۱ دلار
  2. ۲- مدل ۱۲۸ گیگابایتی حدود ۴۳۲ دلار
  3. ۳- مدل ۲۵۶ گیگابایتی حدود ۵۰۹ دلار

نظر شما درباره تبلت جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
DOCTOR STRANGE

سلام آقای عطا‌یی در متن به جای کلمه قلب از کلمه فلب استفاده کردید

ali karimi

سلام تبلت خیلی خوبی زده اونم با اسنپ 865پلاس،از یک لحاظ برای هواوی خوب شده میتونه از چیپهای اسنپ شرکت کوالکوم استفاده کنه ولی خب نمیتونه از نسخه های 5جیش استفاده کنه که این تا حدودی بد شده، چون دیگه الان دوره زمونه داره 5جی پیشرفت میکنه، حتی توی همین ایران خودمونم 5جی هستش ولی تو یه جاهای بخصوص، مثل اماکن تاریخی و مهم، دانشگاه چندجای دیگه، همین مشخص میکنه که خیلی زود 5جی به ایرانم میاد، درهرصورت امیدوارم هواوی بازم به قدرت سابق خودش برگرده، البته 100درصد همینطور میشه در آینده ای نه چندان دور، هواوی یه کمپانی معمولی نیست که از دور خارج بشه، خیلی بزرگ و ثروتمند هستش ودولت چین وبخصوص مردمش پشتش هستن، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)