حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست ویدیو (Video Test) در نرم افزار SpeedTest به شما کیفیت پخش ویدیو اینترنت تان را نشان می دهد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اینترنت، تست

تا به حال به این فکر کرده اید که اعداد سرعت اینترنت شاید برای افراد کمی ملموس باشد؟ در حقیقت می تواند خیلی بهتر باشد اگر به صورت کیفی داده ها رو توصیف کنیم. خب خبر خوب این است که تست ویدیو (Video Test) در نرم افزار SpeedTest به شما کیفیت پخش ویدیو اینترنت تان را نشان می دهد.

تست ویدیو SpeedTest

بدون شک Speedtest متداول ترین برنامه تست سرعت اینترنت برای اکثر کاربران و به خصوص کاربران موبایل است. این سرویس می تواند سرعت دانلود و آپلود اتصال اینترنت را به همراه سایر معیارها مانند ping ، jitter ، اپراتور یا ISP ، آدرس IP و مکان کاربر را نشان دهد. به تازگی این برنامه توانایی بررسی اینترنت شما برای پخش ویدئو را دارد.

دلیل قطع شدن اینترنت و آنتن گوشی بعد از قطعی برق

 

نسخه 4.6.1 نرم افزار Speedtest نشان می دهد که اینترنت شما چه وضوح تصویری را می تواند بدون مکث در تلفن هوشمند یا تبلت ارایه کند. گفته می شود که این قابلیت فعلا روی گوشی های گلکسی سامسونگ در دسترس است. تب جدید “ویدیو” در داخل نرم افزار، قبل از اینکه به شما نشان دهد بالاترین وضوح فیلمی را که می توانید بدون مکث پخش کنید، چقدر است؛ چندین وضوح و بیت-ریت مختلف را پخش می کند.

تست ویدیو SpeedTest

تست ویدیو SpeedTest

 

تست ویدیو SpeedTest

تست ویدیو SpeedTest

این ویژگی جدید می تواند برای شما بسیار مفید باشد. مثلا برای زمانی که به اینترنت جدیدی متصل شده اید و می خواهید ویدیوها را در Netflix و YouTube پخش کنید. اگرچه از طریق تست سرعت معمول می توانید از توانایی پخش ویدئو اینترنت خود مطلع شوید، اما این ویژگی جدید حتی کار را آسان تر می کند.

بیشتر سرویس های پخش ویدئو ، از جمله Disney + ، Netflix ، Prime Video و YouTube ، اکنون محتوای ویدئویی خود را با وضوح 4K و HDR ارائه می دهند. با متداول شدن شبکه های 5G ، پخش فیلم های 4K در حین حرکت آسان تر می شود. اگرچه در شبکه های 4G انتظار پخش آنلاین فیلم های 4K بدون بافر را ندارید.

نظر شما درباره این ویژگی SpeedTest چیست؟ اگر گوشی سامسونگ دارید و این قابلیت را دیدید، درباره توانایی اینترنت خود در کامنت ها به ما اطلاع بدهید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

تست کردم ایرانسل رو زد 720 p
☹️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)