حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Dizo Star 500 و Dizo Star 300 رونمایی شدند: زیر مجموعه جدید ریلمی اینجاست!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ریلمی

اوپو، زیر مجموعه‌ای از هلدینگ BBK است. ریلمی نیز خود زیر مجموعه‌ای از اوپو هست. حال، پس از زمزمه‌های رونمایی از گوشی‌های زیر مجموعه ریلمی با برند Dizo، شاهد رونمایی دو گوشی جدید از این برند هستیم. در ادامه، به جزئیات دو گوشی Dizo Star 500 و Dizo Star 300 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مشخصات فنی و قیمت گوشی Dizo Star 500

خب، همان طور که گفتیم، ریلمی اخیراً یک زیر مجموعه جدید را تأسیس کرده است. این کمپانی، پیش‌تر حرکتی مشابه را با تأسیس زیر برند Narzo انجام داده بود. اما غالباً محصولات این زیر برند، کاملاً وابسته به ریلمی بودند. در هر صورت، به گزارش EqualLeaks، زیر مجموعه جدید ریلمی با نام Dizo پا به عرصه وجود نهاده است. این کمپانی نوپا، در اولین اقدام خود، از دو گوشی جدید رونمایی کرده است. البته که این گوشی‌ها، هوشمند نیستند و صرفاً فیچرفون هستند. با این وجود، فیچرفون‌های جذابی را شاهد هستیم. اولین آن‌ها، گوشی Dizo Star 500 می‌باشد. اما این گوشی، چه چیزی در چنته دارد؟

مشخصات گوشی Dizo Star 500

مشخصات ریلمی Dizo Star 500

در ابتدا، این گوشی کوچک، از نمایشگری تقریباً ٢.٨ اینچی بهره مند شده است. وضوح این نمایشگر، QVGA است. Star 500، از اینترنت 2G پشتیبانی می‌کند و فاقد امکان استفاده از ارتباطات 3G است. باتری این دستگاه تازه وارد، ظرفیت ١,٩٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین تکی در این دستگاه وجود دارد که وضوح آن، VGA یا ٠.٣ مگاپیکسل می‌باشد. قابلیت استفاده از بلوتوث، پخش کننده موسیقی و رادیوی FM در این فیچرفون موجود است. دیزو Star 500، از ۵ زبان زنده دنیا پشتيبانی می‌کند. ٣٢ مگابایت حافظه رم و حافظه داخلی برای گوشی Dizo Star 500 در نظر گرفته شده است. در مقابل، شما می‌توانید از کارت حافظه جانبی تا سقف ۶۴ گیگابایت در این گوشی استفاده کنید. فلش LED در قاب پشتی گوشی جدید Dizo وجود دارد.

خوشبختانه، جک ٣.۵ میلی متری هدفون در آن تعبیه شده است. وزن ١٠٨ گرمی و ضخامت ١٢ میلی متری، از دیگر مشخصات Dizo Star 500 است. طراحی این محصول نیز جذابیت‌های خاص خودش را دارد. در قاب پشتی، لوگوی بزرگ DIZO و ماژول دوربین دایره‌ای دیده می‌شود که آن را تا حدودی خاص می‌کند. قیمت این گوشی از Dizo که در هند عرضه شده است، برابر با ١,٧٩٩ روپیه (معادل ٢۴ دلار آمریکا) می‌باشد.

مشخصات فنی و قیمت Dizo Star 300

مشخصات ریلمی Dizo Star 300

مشخصات ریلمی Dizo Star 300

خب، از مشخصات فنی و قیمت Dizo Star 500 صحبت کردیم. اما بگذارید به سراغ برادر کوچک‌تر و ارزان‌تر Star 500، یعنی Dizo Star 300 برویم. در قاب پشتی این دستگاه، طراحی شبیه Poco M3 را می‌توان مشاهده کرد! در ابتدای کار، این گوشی نمایشگر کوچک‌تری نسبت به Star 500 دارد. قطر نمایشگر Dizo Star 300، برابر با ١.٧٧ اینچ و وضوح آن، QVGA است. ارتباطات‌ 2G، حافظه داخلی و رم، وجود فلش LED و برخی دیگر از موارد موجود در این گوشی، مانند گوشی Dizo Star 500 است. اما در این بین، تفاوت‌های جالبی را شاهد هستیم. به عنوان مثال، ظرفیت باتری این گوشی اکنون به ٢,۵۵٠ میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. چنین ظرفیت باتری برای یک فیچرفون، نسبتاً زیاد است. در ادامه، این گوشی به جای ۵ زبان، از ٨ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند! به همین دلیل، ممکن است شاهد عرضه گسترده‌تر Dizo Star 300 باشیم. وزن و ضخامت Dizo Star 300، به ترتیب ١٠۵ گرم و ١٣.۴ میلی متر است. اما قیمت این محصول چگونه است؟ بر اساس اعلام رسمی ریلمی، قیمت این گوشی نیز در هند برابر با ١,٢٩٩ روپیه (معادل ١٧ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد ریلمی و زیر مجموعه جدید آن، یعنی Dizo چیست؟ آیا این دو فیچرفون جدید را می‌پسندید؟ گوشی Dizo Star 500 برای شما جذاب‌تر است یا Dizo Star 300؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دیزو ۳۰۰ رو خریدارم ، عجب باتری داره واسه گوشی دوم خیلی خوبه با قیمت فقط ۱۷ دلار

Babak

حافظه داخلی شو زده ۳۲ مگابایت.
ولی شما اعلام کردید ۳۲ گیگابایت.
جالبه به این حافظه داخلی میگه (بیگ)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️