حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Dizo Buds Z Pro و ساعت هوشمند Dizo Watch R رونمایی شدند!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی، ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی

کمپانی Dizo به اندازه کمپانی مادرش یعنی ریلمی، شناخته شده نیست. اما این کمپانی، توانسته است در کشوری مانند هند، آمار فروش خوبی را به جای بگذارد. ایربادز Dizo Buds Z Pro و ساعت هوشمند Dizo Watch R رسماً در هند معرفی شده‌اند. در ادامه، نگاهی به ویژگی‌های این دو دستگاه خواهیم داشت.

ویژگی‌های ایربادز Dizo Buds Z Pro

اولین ایربادز دیزو با نام Buds Z چند ماه قبل رونمایی شد.

 

ایربادز Dizo Buds Z ریلمی با قیمت ٢٧ دلار رسماً رونمایی شد

 

به گزارش EqualLeaks، امروز کمپانی زیر مجموعه جدید ریلمی، یعنی Dizo، امروز یک رویداد مهم را برگزار کرده و طی آن، دو محصول جدید را ارائه کرده است. محصول اول دیزو، یک ایربادز کاملاً بی سیم است. شایان ذکر است که این ایربادز، نسخه پروی همان ایربادز اول دیزو است. اما این ایربادز تازه وارد چه حرف‌هایی برای گفتن دارد؟

ایربادز Dizo Buds Z Pro، طراحی و رنگ بندی بسیار زیبایی دارد. در واقع این ایربادز، دارای دو رنگ مشکی-نارنجی و آبی برای کیس شارژ است. اما گوشی‌های خود ایربادز، در دو رنگ مشکی و آبی-سرمه‌ای در دسترس قرار می‌گیرند. طراحی این ایربادز، ساقه دار بوده و یک سری سیلیکونی در سایزهای مختلف برای آن در نظر گرفته شده است.

درایورهای Dynamic در این ایربادز جدید، اندازه ١٠ میلی متری داشته و الگوریتم Bass Boost Plus در آن استفاده شده است. همچنین قابلیت حذف نویز فعال تا سقف ٢۵ دسی بل در این ایربادز موجود است. قابلیت Transparency نیز برای Dizo Buds Z Pro در نظر گرفته است.

دو میکروفون در هر کدام از گوشی‌های این ایربادز موجود است. بنابراین، این ایربادز Dizo می‌تواند بهتر از قبل تماس برقرار کند و صدای شما را انتقال دهد. ظرفیت باتری کیس شارژ این محصول، برابر با ٣٨٠ میلی آمپر ساعت است.

بر اساس تأیید رسمی دیزو، عمر باتری ایربادز Dizo Buds Z Pro با استفاده از کیس شارژ آن، به ٢۵ ساعت می‌رسد. قابلیت شارژ سریع نیز توسط این ایربادز پشتیبانی شده و می‌توانید با اتصال ١۰ دقیقه‌ای آن به شارژر، تا ٢ ساعت دیگر نیز از این ایربادز استفاده کنید. نسخه بلوتوث این ایربادز، ۵.٢ می‌باشد. میزان تأخیر Dizo Buds Z Pro در انتقال صدا، برابر با ٨٨ میلی ثانیه است که رقم مناسبی است. هر کدام از گوشی‌های این ایربادز جدید دیزو، دارای وزن ٣.٩ گرمی هستند.

همان طور که گفتیم، ایربادز Dizo Buds Z Pro فعلاً فقط در هند عرضه شده است. تاکنون صحبتی در مورد عرضه جهانی آن مطرح نشده است. قیمت نهایی ایربادز جدید Dizo، برابر با ٢,٩٩٩ روپیه هند (معادل ۴٠ دلار آمریکا) است.

مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند Dizo Watch R

دیزو در کنار رونمایی از یک ایربادز با طراحی زیبا و امکانات قابل توجه، به سراغ ارائه ساعت هوشمندش رفت. در واقع، این دومین محصول جدیدی است که امروز از سوی Dizo رسماً معرفی شده است. این ساعت هوشمند، یک محصول اقتصادی است و جذابیت‌های زیادی دارد.

نمایشگر این ساعت هوشمند Dizo، اندازه ١.٣ اینچی دارد و از نوع AMOLED است. شکل نمایشگر آن، دایره‌ای بوده و خوشبختانه ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن نیز در آن موجود است. وضوح نمایشگر این ساعت هوشمند برابر با ٣۶٠×٣۶٠ است و بیشینه نوری آن به ۵۵٠ نیت می‌رسد.

شیشه روی نمایشگر آن نیز از نوع 2.5D است و تا حد کم خمیده است. فریم دور ساعت از جنس فلز می‌باشد. خوشبختانه تنوع واچ فیس‌ها برای Dizo Watch R زیاد است و به بیش از ١۵٠ عدد می‌رسد! بر اساس اعلام رسمی دیزو، این ساعت هوشمند دارای استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۵٠ متری است. عمر باتری Dizo Watch R با کارکرد عادی، به ١٢ روز می‌رسد.

بیش از ١١٠ حالت ورزشی در این ساعت هوشمند قابل شناسایی است. بنابراین اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، این ساعت هوشمند می‌تواند به دقت بسیاری از فعالیت‌های شما را رصد کند و تحت نظر قرار دهد.

قابلیت‌هایی از قبیل سنجش ضربان قلب ٢۴ ساعته، تشخیص سطح اکسیژن خون، پایش کیفیت خواب، توانایی کنترل موزیک و دوربین و اعلانات هوشمند، همگی در این ساعت هوشمند تازه وارد Dizo حضور دارند. قیمت نهایی ساعت هوشمند Dizo Watch R نیز برابر با ٣,٩٩٩ روپیه (معادل ۵۴ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند و ایربادز جدید کمپانی Dizo چیست؟ شما کدام یک از این دو محصول را انتخاب خواهید کرد؟ عملکرد Dizo چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️