دیروز درباره مشکل اینترنت همراه اول و خرید بسته با کد USSD و حتی نرم افزار همراه من برای شما نوشتیم. به تازگی این اپراتور یک بازخورد رسمی دارد. امشب اطلاعیه همراه اول درباره اختلال اینترنت ناشی از به روزرسانی سامانه ها منتشر شده است.
مشکلات گزارش شده متفاوت است. دیروز عصر یعنی ۵ تیر ۱۴۰۰ در ارتباطات اینترنت همراه اول به مشکل برخوردم. پس از بررسی های مختلف تلاش کردم با یک خط دیگر همراه اول و دستگاه متفاوت به بررسی شرایط بپردازم. چون بسته اینترنت روی آن گوشی نداشتم، با یک اینترنت دیگر تلاش کردم از نرم افزار همراه من برای خط همراه اول دومم بسته اینترنت بخرم. متاسفانه این سامانه هم قطع است و با تصویر زیر رو به رو شدم:
در ادامه این مشکل تصمیم گرفتیم با پشتیبانی همراه اول یعنی ۹۹۹۰ تماس بگیریم.
از آنجا که گویا اختلال بزرگی وجود دارد، بدون اتصال به اپراتور فقط به صورت گویا عنوان شد که شبکه با اختلال رو به رو است و شکیبایی فرمایید.
با این حال مشترکان اپراتور اول نگران نباشند.
مدیرکل ارتباطات همراه اول گفت:
هزینه اینترنت کلیه مشترکانی که مصرفشان بخاطر بروزرسانی سامانهها و درگاههای ارتباطی با تعرفه آزاد محاسبه شده، با نرخ موثر بستههای اینترنت معادلسازی و مبلغ شارژ شده مازاد بهصورت بستانکاری در حسابشان اعمال میشود.
شما این اختلال اینترنت همراه اول را تجربه کردید؟