حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ لنوو ThinkPad L13 Gen 2 به همراه نسخه Yoga معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | لپ‌تاپ، لنوو

لنوو یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه لپ تاپ است. محصولات این کمپانی، اغلب دارای ارزش خرید بالایی هستند. دو محصول جدید لنوو، لپ تاپ لنوو ThinkPad L13 Gen 2 و نسخه Yoga آن هستند. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت این دو لپ تاپ تازه وارد خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ لنوو ThinkPad L13 Gen 2

لنوو پیش از این، محصولات جذابی را به بازار لپ تاپ‌ها ارائه داده بود. به طور مثال، اولین لپ تاپ با 5G، متعلق به کمپانی لنوو است. نام لپ تاپ مورد اشاره، Yoga 5G است.

 

لپتاپ لنوو YOGA 5G با اسنپدراگون 8cx رسماً معرفی شد

 

حال، می‌خواهیم به جزئیات دو لپ تاپ جدید از لنوو نگاهی داشته باشیم. به گزارش LaptopInsider، این لپ تاپ‌ها به تازگی در اروپا رونمایی شده‌اند. از مغز متفکر این لپ تاپ تازه وارد شروع می‌کنیم. پردازنده مرکزی به کار رفته، یک پردازنده مرکزی از سری Ryzen 5000 Pro است که نسبتاً قدرتمند است. سیستم عامل ویندوز ١٠ پرو نیز به صورت پیش فرض بر روی لپ تاپ لنوو ThinkPad L13 Gen 2 نصب شده است. ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 3200MHZ در این لپ تاپ موجود است. در کنار آن، ١ ترابایت حافظه از نوع PCIe SSD قرار گرفته است. گرافیک مجتمع AMD Radeon نیز در این لپ تاپ استفاده شده است. اما مدل دقیق آن مشخص نشده است.

لپ تاپ لنوو ThinkPad L13 Gen 2

نمایشگر به کار رفته در این لپ تاپ، ١٣.٣ اینچی است و پنل آن، وضوح +Full HD دارد. بیشینه نوری نیز به ٣٠٠ نیتی می‌رسد. نمایشگر لپ تاپ جدید لنوو، از نوع لمسی است. فناوری Dolby Audio Premium توسط بلندگوهای ThinkPad L13 Gen 2 پشتیبانی می‌شود. وضوح وبکم آن، HD است. خوشبختانه از حسگر تشخیص اثرانگشت در این لپ تاپ استفاده شده است. باتری ThinkPad L13 Gen 2، ظرفیت ۴۶ وات ساعت دارد. به گفته لنوو، این باتری حدود ١١ ساعت دوام در کاربری روزمره دارد. وای فای نسل ۶ در این لپ تاپ پشتیبانی شده است. درگاه‌های زیر در لپ تاپ لنوو ThinkPad L13 Gen 2 به کار رفته‌اند:

– یک درگاه HDMI 2.0

– دو درگاه Type-C 3.2

– دو درگاه Type-A 3.2

– درگاه کارت حافظه جانبی

– جک ٣.۵ میلی متری هدفون

وزن و ضخامت این لپ تاپ، به ترتیب برابر با ١.٣٨ کیلوگرم و ١٧.۶ میلی متر است. در کل، این لپ تاپ گزینه بسیار جذابی است. در مورد قیمت هم همین رابطه برقرار است. لنوو ThinkPad L13 Gen 2، برچسب قیمتی ۶۴٩ یورویی را با خود یدک می‌کشد.

مشخصات فنی و قیمت ThinkPad L13 Yoga Gen 2

خب اگر راستش را بخواهید، نمی‌دانیم که چرا لنوو برچسب قیمتی ٧۴٩ یورویی را برای این لپ تاپ در نظر گرفته است! بسیاری از مشخصات این لپ تاپ، مشابه ThinkPad L13 Gen 2 هستند. پردازنده مرکزی، حافظه رم، باتری، امکانات و بخش‌های مختلف این لپ تاپ، دقیقاً مانند ThinkPad L13 Gen 2 هستند. ظاهراً برای قابلیت‌های خم کردن نمایسگر و بیشتر شدن وزن این لپ تاپ، شاهد افزایش قیمت ١٠٠ یورویی نسبت به نسخه معمولی این لپ تاپ هستیم! در هر صورت، به نظر نمی‌رسد که کسی بخواهد برای این‌ها ١٠٠ یورو بیشتر پرداخت کند. چرا که همان نسخه معمولی ارزش خرید بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد این دو لپ تاپ چیست؟ آیا شما حاضر هستید تا ١٠٠ یورو بیشتر برای ThinkPad L13 Yoga Gen 2 پرداخت کنید؟ کدام قابلیت لپ تاپ لنوو ThinkPad L13 Gen 2 برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️