حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید گلکسی S21 FE سامسونگ در ایران و خیلی بازارهای دیگر عرضه نشود

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گفته می شود سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در تاریخ ۱۲ مرداد برگزار می کند. انتظار می رود این شرکت در این کنفرانس از Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 به همراه Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch Active 4 رونمایی کند. گفته می شود که این دستگاه ها زودتر از Galaxy S21 FE ارایه می شوند. طبق گزارش جدید، جانشین محبوب Galaxy S20 FE نه تنها به تأخیر می افتد بلکه ممکن است در اکثر بازارها نیز عرضه نشود. در حقیقت عرضه گلکسی S21 FE سامسونگ در ایران و خیلی بازارهای دیگر موجود نباشد.

عرضه گلکسی S21 FE محدود خواهد بود

چند روز پیش، اخباری مبنی بر تاخیر یک ماهه GalaxyS21 FE منتشر شد. این گوشی قرار بود مردادماه در کنار گوشی های تاشو و ساعت های هوشمند جدید رونمایی شود. با این حال، به دلیل مسائل زنجیره تأمین، گفته شد که یک ماه بعد و در شهریور ارایه می شود.

رندر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ

اکنون، گزارش جدید اطلاعات بیشتری در مورد این وضعیت ارائه می دهد. یکی از شرکای رسمی سامسونگ الکترونیک تأیید می کند که Galaxy S21 FE قرار است با چیپست کوالکام Snapdragon 888 تولید شود. اما ممکن است این گوشی تا ماه مهر به تأخیر بیفتد.

این همه اطلاعات ارایه شده نیست. گفته می شود ممکن است گلکسی اس ۲۱ اف ای فقط در امریکا و اروپا منتشر شود. به عبارت دیگر، این تلفن هوشمند ممکن است حتی در خاک کره جنوبی عرضه نگردد.

دلیل اصلی تأخیر به طور غیرمنتظره کمبود تراشه های اسنپدراگون ۸۸۸ است. حتی برنامه تعیین شده در ماه اکتبر نیز تضمین شده نیست زیرا مشکل تامین و تقاضای نیمه هادی ها بسیار جدی است.

طبق گزارشات قبلی، Galaxy S21 FE از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED Infinity-O با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. در بخش سخت افزار و حافظه ها باید گفت که حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با اسنپدراگون ۸۸۸ ارایه می شود. روی قاب پشتی دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. در بخش نرم افزار از اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1.1 برخوردار خواهد بود. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 25 واتی با سیم و 15 وات شارژ بی سیم سریع و شارژ بی سیم معکوس 4.5 وات نیز موجود است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S21 FE سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza.X

نه که نتونن، پول بیشتر نمیدن که تو اولویت قرار بگیرن
موندم این همه سودی که میکشن رو گوشیاشون کجا میره دقیقا 😐

ArtinAzodi

تو جیبشون
همه اون سودو دوباره نمیارن تو کار
بخش زیادیش مبره تو جیبشون

نشسته ام و به در نگاه میکنم.
دری که آه میکشد…
تو از کدام راه میرفتی؟
💔😥

javad19056

چرا از اگزینوس ۲۱۰۰ استفاده نمیکنه به جا ۸۸۸؟ مشکل کمبود چیپست تا حدودی حل نمیشه عایا؟

ramin123

داستان اعصاب خردکنی شده!!!

ali karimi

سلام،خب اینم از این، کمبود چیپست، خب سامی تو که خودت چیپست تولید میکنی، حداقل 2100 هم استفاده کن دیگه، بعدش این سامسونگ بنانسبت همیشه این غلط کاریهارو داره، والا تو آمریکا و اروپا مگه چه خبره که تو آسیا نیستش، خب مگه قیمتش اونجاها بیشتره، خب کمبود چیپیت داری درست، همون تعداد گوشی هم تولید کردی خب بالاخره کموزیاد به همه کشورها بده، نه اینکه فقط به آمریکا و اروپا بدی، خب ماها چی،همون اول که گفتم درسته همیشه سامسونگ این مسخره بازی هارو در میاره، بین کاربرها فرق میزاره، اون از قبل و الانش که واسه آمریکا، چین و کشور خودش چیپهای استپو اسنفاده میکنه و اروپا و اسیا یا آفریقا، چیپ اگزینوس استفاده میکنه، اونم از این که داره اینکارو میکنه فقط فرق ایتدفعه اینه که اروپا ایندفعه جز خوش شانس ها هستس ماهم که همیشه جز بدشانسها هستیم و از تنکنولوژی روز دنیا عقب موندیم

M.Y

ولمون کن سامی با این گوشیت
اصلا نخواستیم
😑😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)