حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه می‌توان مدرک بین المللی برق ساختمان را بگیریم؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از سوالاتی که عمدتاً از کارآموزان شنیده می شود این است که چگونه می‌توان مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان را به صورت بین المللی بگیریم؟

برقکاری ساختمان جز پر درخواست ترین شغل های صنعتی در هر کشوری می باشد. به دلیل ساخت و ساز مداوم در کشورهای توسعه یافته و بازار کار مناسب آن اکثر کشورهایی که در این زمینه کمبود نیروی کار دارند اقدام به جذب کارگر ماهر از دیگر کشورها می نمایند.

سازمان فنی و حرفه ای با برگزاری آزمون های فنی برق ساختمان مدرک معتبر در بین 186 کشور و امکان ترجمه و استعلام را دارد . تنها لازم هست در یک آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و مجهز آموزش ببینید و درخواست خود را مبنی بر شرکت در آزمون مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان ارسال نمایید.

آموزشگاه فنی سازان ارائه کننده دوره برق ساختمان با استاد مجرب  و تجهیزات کامل به صورت عملی این امر را برای شما آسان نمده است.

همچنین دیگر مزایای دریافت این مدرک وام خود اشتغالی و دریافت جواز کسب در ایران هم می باشد .

آموزش برق ساختمان در دو سطح درجه 1 و درجه 2 برگزار شده بعد از اتمام دوره و دریافت حداقل نمره قبولی به صورت تستی یک آزمون به صورت عملی برگزار شده و بعد از اخذ نمره قبولی در هر دو آزمون می توانید مدرک خود را دریافت و برای ترجمه به دفاتر ترجمه رسمی مراجعه و قابل ارائه به 186 کشور می باشد.

مهاجرت از طریق دریافت مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان

مهاجرت از طریق دریافت مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان

مهاجرت از طریق مدارک فنی

امروزه می توان با داشتن مدرک فنی حرفه ای، در بسیاری از کشورهای جهان کار پیدا کرد. به شکلی که می‌توان گفت شرایط راحت‌تر ومطلوب‌تری با استفاده از مدرک فنی حرفه ای برای کسب  اقامت، مهیا شده است. البته شرایط مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای برای کشورهای مختلف کاملاً متفاوت است. اما می توان کشورهای کانادا استرالیا و آلمان را نام برد که با استفاده از مدرک فنی، می توانید در این کشورها به کار مشغول شوید و از درآمد بسیار مطوبی هم برخوردار باشید.

مهاجرت با مدارک فنی حرفه ای برای دارندگان مدارک فنی حرفه‌ای یا همان متخصصان فنی مانند مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان ، می توانند یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل محسوب شود. این افراد اغلب از هنرستان های فنی فارغ‌التحصیل شده‌اند. از این رو دانش کافی در این زمینه را دارند و می توانند با ارائه یک سابقه کار حداقل سه ساله، برای اخذ ویزاهای تخصصی و مهارتی اقدام کنند.

اغلب رشته های فنی مانند برق ساختمان، اتومبیل، مکانیک، جوشکاری، نجاری لوله کشی و … مشاغلی هستند که متخصصین آن رشته ها در ایران می توانند مدارک لازم مانند مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان را اخذ کنند و در کشورهای  زیادی -عمدتاً مشترک المنافع بریتانیا- پذیرش مهاجرتی بگیرد. البته لازم به ذکر است که پس از اخذ این مدرک در کشور مربوطه، عمدتاً از شما مصاحبه و آزمون های حضوری گرفته می‌شود. مثلا در رشته جوشکاری، علاوه بر مصاحبه،  حتما در یک کارگاه، آزمونهای حضوری و عملی از شما گرفته می شود.

مهاجرت از طریق دریافت مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان

مهاجرت از طریق دریافت مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان

مزایای مهاجرت با مدارک فنی حرفه ای

نکته مهم این است که حتماً برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان ، نیاز به این ندارید که یک کارفرما داشته باشید. بلکه اگر خود شما هم مشغول به فعالیت بوده اید و به اصطلاح خویش فرما بوده‌اید، نیز سابقه کار برای شما محسوب می‌شود.

میتوان گفت مدارک فنی حرفه ای برای مهاجرت در اغلب مشاغل کاربرد دارد. تکنسین های برق در زمینه مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان ، جوشکاران، آرایشگرها، نصابهای کابینت چوبی، نجاران، تراشکاران، کارکنان، ماشین آلات چوب سازی، هنرمندان، مجسمه سازان، صحافی، تولید محصولات چرمی، برقکاران، تکنسین های فنی آسانسور، مربیان مهدکودک، چاپگرها، تعمیرکاران حرفه ای، برق ساختمان، نویسندگان، منتقدان هنری و … از جمله مشاغلی هستند که می توانند در کشوری مثل استرالیا با استفاده از این مدارک، مهاجرت شان را تضمین کند.

برق ساختمان چیست؟ برقکار ساختمان کیست؟

اما برقکار ساختمان کیست؟ برقکار ساختمان به فردی گفته می‌شود که با تمام استانداردهای برق کشی ساختمان آشنایی دارد و تخصص های لازم را در طراحی و نصب سیستم های برق و روشنایی داشته و می تواند انواع سیستم ها را نصب کند. این تخصص ها عمدتا در مدرک فنی و حرفه ای برق ساختمان قید می شود.

مجتمع آموزشی فنی سازان

با استفاده از اساتید مجرب جهت آموزش های عملی توانسته است در بین مجتمع های آموزش فنی به عنوان یکی از مجتمع های شاخص و مطرح شناخته شود. یکی از ویژگی های بسیار مهم در مجتمع آموزشی فنی سازان، پشتیبانی  از کارآموزان حتی پس از اتمام دوره است تا آنها بتوانند تمام جوانب قضیه را در مورد آموزش‌هایی که دیده‌اند فرا بگیرند.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد مجتمع آموزشی فنی سازان، کارگاه هایی با تجهیزات مخصوص بازار کار است تا کارآموزان بتوانند به صورت کاملاً عملی و دقیق هر آنچه که در بازار کار و فعالیت هایشان در آینده با آن مواجه خواهند شد را به درستی یاد بگیرند.

 

آموزش برق ساختمان : https://fannisazan.com/electrical-building-course

وب سایت آموزشگاه : https://fannisazan.com

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات