حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی می شود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

دوربین گلکسی اس ۲۲ نشان دهنده تغییراتی در استراتژی سامسونگ است، این شرکت کره‌ای و محصولات خانواده گلکسی را همواره با دوربین‌های پیشرفته و با کیفیت می‌شناسیم. اخبار منتشر شده در مورد مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۲ بیانگر تغییرات مثبتی در استراتژی سامسونگ است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین گلکسی اس ۲۲ نشان دهنده تغییراتی در استراتژی سامسونگ است؟

به نقل از sammobile، انتظار می‌رود سامسونگ در اولین فصل از سال آینده میلادی نسبت به معرفی پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S22 اقدام کند، تاکنون مشخصات مختلفی طی چند هفته اخیر از این دستگاه‌ها منتشر شده است. اما این اولین بار است که اخباری درباره مشخصات دوربین گلکسی‌های بعدی سامسونگ منتشر می‌شود. بر اساس آنچه که تاکنون می‌دانیم، مدل اصلی و نسخه پلاس گلکسی اس ۲۱ پیشرفت خاصی نسبت به گلکسی اس ۲۰ نداشتند. اما ممکن است که دوربین پرچمداران بعدی این شرکت شاهد یک ارتقا چشمگیر نسبت به نسلی قبلی خود باشند.

رندر مفهومی گلکسی S22 سامسونگ با دوربین ساخته شده تحت همکاری Olymous

دوربین گلکسی اس ۲۲ و مشخصات آن

با توجه به اطلاعات فاش شده، این احتمال وجود دارد که گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس از یک دوربین سه گانه برخوردار باشند که دوربین اصلی آن دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری باشد.

دوربین گلکسی اس ۲۲

گلکسی اس ۲۱ الترا

اگر اخبار و شایعات منتشر شده درباره مشخصات دوربین نسل بعدی پرچمداران سامسونگ، رنگ حقیقت به خود گیرد و در واقعیت شاهد چنین مشخصاتی باشیم، به نظر می‌رسد که سامسونگ فقط صرفا روی مسئله بازاریابی و اعداد و ارقام تمرکز نکرده است و ممکن است گلکسی‌های بعدی این شرکت پیشرفت‌های بسیار خوبی را نیز به همراه داشته باشند، اما از سویی هنوز هیچ سند و مدرک مستندی مبنی بر صحبت اطلاعات منتشر شده وجود ندارد.

اطلاعات نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ لو رفت

تا کنون هیچ اطلاعاتی درباره مدل سنسورهای دوربین نسل بعدی پرچمداران سامسونگ منتشر نشده است، حتی این موضوع که سامسونگ قصد دارد از سنسورهای ایزوسل تولید خود در این دستگاه‌ها استفاده کند یا اینکه از سنسورهای سونی نیز استفاده خواهد کرد، مشخص نیست.

گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس، گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۱۲ مگایپکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم دیجیتال سه برابری هستند. گرچه دستگاه‌های ذکر شده دارای مشخصات دوربین بسیار خوبی بودند اما هیچ نکته جالبی در مورد آن‌ها وجود نداشت.

 

پرچمدار بعدی سامسونگ با سنسور دوربین بزرگ‌تر؟!

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد استفاده از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بزرگ‌تر برای خانواده گلکسی اس ۲۲ دارد که ممکن است سایز آن بین ۱/۱.۲۸ تا ۱/۱.۱۲ اینچ و اندازه پیکسل آن نیز بین دو حالت 1.4μm و 2.8μm باشد که چنین مشخصاتی بی شک باعث ثبت تصاویری روشن و واضح نسبت به گذشته خواهد شد. همچنین باید اشاره کرد این سنسور جدید توانایی ضبط ویدئوهای 4K با روشنایی بالاتر در شرایط نوری ضعیف را خواهد داشت و همچنین قابلیت ضبط ویدئوهای 8K از دیگر ویژگی‌های مهم آن است.

از سوی دیگر، قرار است یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین تله‌فوتو گلکسی اس ۲۲ استفاده شود که چنین مشخصاتی می‌تواند به ثبت جزئیات بیشتر در حالت زوم منجر شود. همانطور که گفته شد، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه سنسور یا رزولوشن دوربین سلفی این دستگاه‌ها موجود نیست. پیش از این اخبار و شایعات زیادی درباره استفاده سامسونگ از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی اس ۲۲ حکایت داشت که بعدها مشخص شد سامسونگ به دلیل کیفیت نامطلوب تصویر برداری دوربین زیر نمایشگر، استفاده از آن را لغو کرده است.

جنس بدنه خانواده گلکسی S22 سامسونگ پلاستیکی‌تر از همیشه خواهد بود!

 

نظر شما درباره دوربین گلکسی S22 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

بعد دو سال استفاده از یه سنسور، استفاده از سنسور جدید لازم بود

Farhad

لازم به ذکر مدل های s20 , s20 + از سنسور های S5K2LD و S5K2LA استفاده می کنند و مدل های s21 , s21+ از سنسور IMX555 و IMX563 استفاده می کنند.
سامسونگ تغییر سنسور را انجام داده اما در قالب همان سنسور های 12 مگاپیکسلی

چه عجب بالاخره میخواد از ۱۲ مگاپیکسلی بیرون بکشه.!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان