حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیش از ۳۰۰ نفر از OnePlus One و ۲ میلیون نفر از Xiaomi Mi 6 به‌عنوان گوشی روزمره خود استفاده می‌کنند!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اسمارت‌فون، شیائومی، وان‌پلاس

OnePlus One اولین تلفن هوشمند این شرکت چینی بود که در آوریل 2014 روانه بازار شد. این دستگاه در آن زمان به بخش مهمی از تاریخچه تلفن‌های هوشمند جدا از شرکت‌های مطرح تبدیل شد. حال Pete Lau، مدیرعامل وان پلاس، اطلاعات جالبی را درباره این گوشی بیان کرده است. وی ادعا می‌کند که کماکان قریب به ۳۰۰ نفر به‌صورت روزانه در حال استفاده از OnePlus One هستند.

بیش از 300 نفر هنوز به طور فعال از OnePlus One، اولین تلفن هوشمند این شرکت استفاده می‌کنند

Pete Lau این اطلاعات را از طریق حساب کاربری Weibo خود منتشر کرد. او این موضوع را زمانی‌که کاربری در مورد گوشی OnePlus 5 خود که ادعا کرده تلفنش پس از چهار سال هنوز هم به‌نرمی کار می‌کند، بیان کرده است.

300 نفر ممکن است تعداد زیادی به نظر نرسد که اینگونه هم نیست، اما وان پلاس یک برند کاملاً ناشناخته بود. علاوه بر این، شما باید در آن زمان یک دعوت‌نامه رسمی از سوی این شرکت برای دریافت OnePlus One دریافت می‌کردید. بنابراین دست یابی به این تلفن حداقل در زمان خودش کار دشواری قلمداد می‌شد.

وان پلاس از زمان OnePlus One تعداد زیادی گوشی هوشمند عرضه کرده است. اکنون و پس از هفت سال، در سری هشتم پرچمداران این شرکت و با گوشی OnePlus 9 قرار داریم.

تلفن‌های هوشمند وان پلاس به‌دلیل عمر بالای خود به خوبی شناخته شده‌اند، حداقل تاکنون که چنین بوده است. OxygenOS نیز، دلیل اصلی این امر می‌باشد، زیرا این شرکت به‌واقع در زمینه سازگاری دستگاه‌هایش با سخت افزار ارائه شده، تلاش زیادی نموده است.

استفاده بیش از ۳۰۰ نفر از OnePlus One

استفاده بیش از ۳۰۰ نفر از OnePlus One

Xiaomi Mi 6 هنوز بیش از 2 میلیون نفر به طور فعال از آن استفاده می کنند

این تأیید پیت لاو تنها چند روز پس از صحبت مدیرعامل شرکت شیائومی، Lei Jun، در مورد Xiaomi Mi 6 بیان شده است. شیائومی می ۶ در آوریل 2017 معرفی شد و مدیرعامل شرکت می‌گوید که هنوز هم بیش از 2 میلیون نفر به‌صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند.

این اعداد را نمی توان با OnePlus One مقایسه کرد، حتی نزدیک هم نیستند. مسئله اینست که Xiaomi Mi 6 دستگاه جدیدتری است و شیائومی در زمان عرضه این گوشی نیز، شرکت باتجربه و شناخته شده‌ای به‌حساب می‌آمد.

تست گرما و بنچمارک پرچمداران ۲۰۱۵

در نهایت نظر شما راجع به استفاده بیش از ۳۰۰ نفر از OnePlus One و ۲ میلیون نفر از Xiaomi Mi 6 به‌عنوان گوشی روزمره خود چیست؟ آیا شما نیز گوشی هوشمندی دارید که در درازمدت نگه‌داشته و از آن استفاده می‌کنید؟ آیا هنوز هم روان و کارآمد است؟ برای ما ایرانی‌ها استفاده از گوشی‌های قدیمی و دکمه‌ای نوکیا و سونی اریکسون متداول‌تر می‌باشد که خاطرات زیادی را نیز زنده می‌کنند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

سری mi 2 رو هم فکر کنم گفته بود که خیلی قدیمیه و مال سال 2012 و دو سال قدیمیتر از وانپلاس هست… 180 هزار عدد ازش هنوز کار میکنن…
البته mi 4 سال 2014 منم که دادم به یکی دیگه هنوز مثل روز اول کار میکنه…

nigc

من هنوز یک وان پلاس 3t دارم عاای کار می کنه

Mahdi

۵ سال دیگه میگن ۵ میلیون پوکو اف۱ به عنوان گوشی اول استفاده میشه که یکیش منم

من خودم یه گوشی قدیمی دارم Huawei G610-U20 هشت ساله پیشمه هنوز کار میکنه سالم ولی باتریش خرابه.😂😂

آخی چه جالب… من g630-u20 داشتم… حدود یک سال و نیم تا دو سال برام کار کرد و بعد هاردش سوخت… البته روت هم کرده بودما… شاید تاثیر داشته باشه… در کل ازش راضی بودم تقریباً… خصوصاً خوشدست بود…

❤😂
خدایی خیلی گوشیای خوبی هستن اون سری قدیمی هوآوی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی