حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خطای Google مرتب متوقف می شود یا Google Keep Stopping دارید؟ شما تنها نیستید!

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | Android، برترین‌های ترنجی، مشکلات

همیشه به روز بودن خوب است نه؟ خب گاهی اوقات نه! اگر شما هم خطای Google مرتب متوقف می شود یا Google Keep Stoping دارید، بابت تجربه بد متاسفم اما خبر خوب این است که شما تنها نیستید! این یک خطای عمومی است که روی اکثر موبایل های اندرویدی دیده شده است.

خطای Google مرتب متوقف می شود

طبق گزارش کاربران و دوستان ترنجی متوجه شدیم که امروز تعداد زیادی از کاربران شیائومی (در زیربرندهای ردمی و پوکو) شاهد خطای زیر هستند:

خطای Google مرتب متوقف می شود - شیائومی

خطای Google مرتب متوقف می شود – شیائومی

همانطور که می بینید، اگر گوشی شما روی زبان فارسی تنظیم شده باشد، خطای Google مرتب متوقف می شود را می بینید. البته این موضوع صرفا به گوشی های شیائومی مربوط نمی شود. به گزارش androidauthority این مشکل به صورت سراسری تجربه شده است.

یکی از اعضای تیم اندرویداوتوریتی که از LG Wing با اندروید ۱۰ استفاده می کند نیز این مشکل را تجربه کرد. مورد دیگر در باز کردن برنامه Googe روی گوشی هواوی Mate 20 Pro مشکل دارد. در همین حال، گزارش های کاربران نشان می دهد که این مسئله بیشتر تلفن های اندرویدی از جمله سونی، سامسونگ، Google Pixels و موارد دیگر را تحت تأثیر قرار داده است.

  1. ♦ شما می توانید در اینستاگرام ترنجی هم عضو شوید!
  2. ♦ همچنین کانال تلگرام ترنجی برای اطلاع سریع از اخبار هم هست.

مشکل خرابی برنامه Google در ورژن 12.23.16.23.arm64 و 12.22.8.23 است

به نظر می رسد مشکل خرابی برنامه Google ناشی از به روزرسانی اخیر شرکت است. اکثر کاربران این مشکل را در نسخه 12.23.16.23.arm64 و 12.22.8.23 برنامه Google تجربه کرده اند. برخی از کاربران همچنین خرابی برنامه را در نسخه بتا 12.24.7.29.arm64 برنامه گزارش کرده اند. با توجه به لیست Play Store برنامه گوگل، نسخه های آن در دستگاه های مختلف ممکن است متفاوت باشد بنابراین ممکن است شما با ورژن های دیگری هم دچار خطا باشید.

خطای Google Keep Stopping

خطای Google Keep Stopping

برطرف کردن مشکل خطای Google Keep Stopping گوشی اندرویدی

در پاسخ به شکایات در توییتر، حساب رسمی Made By Google ریست ساده (Soft Recet) تلفن را پیشنهاد داده است. در حالی که این رفع مشکل برای برخی کاربران مفید بوده است، دیگران گزارش می دهند که ریستارت تلفن آنها کمکی نکرده است.

برای ما، حذف نصب آخرین آپدیت برنامه Google این مشکل را برطرف کرد. با این حال، همه به همین اندازه خوش شانس نبوده اند. چند کاربر هنوز هم پس از بازگشت به نسخه قبلی، با مشکل روبرو هستند.

البته به گزارش کاربران ترنجی، جدیدترین آپدیت موجود به این مشکل پایان می دهد. شما موبایل اندرویدی دارید؟ این مشکل را تجربه کردید؟ مدل دستگاه و نسخه نرم افزار گوگل شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

گوشی من پوکوفون اف 1 هست مرتب هم به فاصله چند ثانیه این پیغام برام میاد ولی خود به خود درست شد

گوشی من پوکوفون اف 1 هست مرتب هم به فاصله چند ثانیه این پیغام برام میاد ولی خود به خود درست شد.

خیلی اوضاع خیطه!!

DOCTOR STRANGE

منم وقتی وارد برنامه میشم خود به خود از برنامه خارج میشه
و وقتی بعضی اوقات شانسی که میشه باهاش سرچ کرد نوار همه، ویدیو، تصاویر
هی میره و هی میاد بروزشم کردم ولی درست نشد

hashem65

من چند تا کار انجام دادم درست شد
اول اینکه حافظه googleplay رو حذف کنید ، همون ClearCache ، بعد آپدیت کلیه برنامه های مربوط به گوگل
خاموش روشن
روی دو تا گوشی اینطوری جواب داد

kimiaa84

گوشی من s10+ هست، حدود ۳ هفته پیش اندروید ۱۱ اپدیت کردم، دقیقا از بعد از اون ، با پیغام سریعی که پایین گوشی میاد و میره مواجه شدم، مجبور شدم از صفحه گوشی ، با screen recorder بگیرم تا ببینم چه پیغامیه. نوشته بود samsung internet keeps stopping. ارور حتی با اپدیت جدید هم رفع نشد.
من برنامه samsung internet را uninstall کردم درست شد.

kimiaa84

گوشی من s10+ هست، حدود ۳ هفته پیش به اندروید ۱۱ اپدیت کردم، دقیقا از بعد از اون ، با پیغام سریعی که پایین گوشی میاد و میره مواجه شدم، مجبور شدم از صفحه گوشی ، با screen recorder فیلم بگیرم تا ببینم چه پیغامیه.
نوشته بود samsung internet keeps stopping. ارور حتی با اپدیت جدید هم رفع نشد.
من برنامه samsung internet را uninstall کردم درست شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)