حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ZTE Axon 30 با نسل جدید دوربین زیر نمایشگر مشخص شد: ۳۱ تیر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، شایعات

با بازگشت به فصل اول ۲۰۲۱، انتظار می‌رفت که نسل جدید گوشی ZTE با نسخه بهبود یافته دوربین زیر نمایشگر معرفی و به بازار عرضه شود. با این حال، این شرکت در آن زمان از معرفی گوشی ZTE Axon 30 خود صرف نظر کرده و بیان کرد که تاریخ عرضه آن را به بعدها موکول کرده است؛ با این حال، به‌صورت تلویحی تایید کرد که این گوشی با دوربین زیر نمایشگر معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی ZTE Axon 30

به نقل از myfixguide، آخرین گزارشات ادعا می‌کنند که ZTE قصد دارد گوشی جدید خود را با نام ZTE Axon 30 به‌زودی معرفی کند. مسئول بخش تجاری این شرکت، Ni Fei، در وبلاگ خود به صورت رسمی برخی از مشخصات گوشی جدید را فاش کرد.

اخیراً نیز، Lv Qianhao (مدیر بخش مصرف‌کنندگان ZTE) بیان کرد که گوشی هوشمند ZTE Axon 30 با فناوری دوربین زیر نمایشگر معرفی می‌شود.

تاریخ معرفی ZTE Axon 30

تاریخ معرفی ZTE Axon 30

گوشی جدید ZTE Axon 30 با دوربین زیر نمایشگر، همانطور که کارمندان این شرکت به آن اشاره کرده‌اند، در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر ۱۴۰۰) رونمایی خواهد شد.

در حال حاضر ما دو نسخه در سری ZTE Axon 30 داریم که شامل Axon 30 Ultra و Axon 30 Pro می‌باشند. هر دو مدل به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شده‌اند که در حال حاضر بهترین چیپست موجود در بازار می‌باشد. علاوه بر این، در این تلفن‌های هوشمند از ترکیب حافظه UFS 3.1 LPDDR5 نیز استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که سایر مشخصات دو دستگاه مشابه یکدیگر بوده اما در بخش دوربین تفاوت جزئي‌ دارند. نسخه Pro دارای دو لنز 64 مگاپیکسلی می‌باشد، در حالی که در نسخه Ultra، شاهد استفاده از سه لنز 64 مگاپیکسلی هستیم. بنابراین در حال حاضر نمی‌توان با قاطعیت اعلام کرد که نسخه جدید از چه تعداد دوربین و با چه مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی ZTE Axon 30 با دوربین زیر نمایشگر به زودی معرفی خواهد شد

در نهایت دیدگاه شما راجع به گوشی ZTE Axon 30 و تاریخ معرفی آن چیست؟ به نظر شما، این شرکت می‌تواند این بار دوربین زیر نمایشگر باکیفیتی را در گوشی آینده خود استفاده کند یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی