حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید ویندوز 11 مایکروسافت روی بحث صوتی متمرکز است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11، تماشا کنید

اولین تیزر مایکروسافت برای ویندوز ۱۱ را می توان به تیزر ۱۰ روز پیش مرتبط دانست. آن جا ما دیدیم که صدای استارت آپ ویندوز ۱۱ در یک تیزر ۱۱ دقیقه ای ارایه شد. در تجربه شخصی من از نسخه لو رفته Windows 11 می توانم بگویم که به وضوح صداهای ویندوز منطقی تر شده است. قبلا خیلی خشن تر بود و حالا واقعا روی اعصاب نیست. جالب اینکه امشب می بینیم تیزر جدید ویندوز 11 مایکروسافت روی بحث صوتی متمرکز است. البته مشخص نیست که این مربوط به صداهای ویندوز می شود یا به بحث بهینه شدن برای معلولیت های خاص.

تیزر جدید ویندوز 11

تیزر جدید ویندوز 11

تصویری از تیزر جدید ویندوز 11

مایکروسافت در یک تیزر کوتاه ۹ ثانیه ای خیلی ساده یک مرد با رنگ پوست تیره را نشان می دهد. او ابتدا صورتش به سمت پایین است و ناامید به نظر می رسد. سپس سرش را می چرخاند و نور آبی (احتمالا ویندوز) روی صورتش است.

سپس دوربین روی گوش او متمرکز می شود. بدون شک این تیزر مربوط می شود به بخش صوتی Windows 11 چون چه چیز دیگری می تواند مربوط به گوش و بحث صوتی شود؟ اما همانطور که گفتیم هیچ چیز مشخص نیست که مربوط به ویژگی های صوتی ویندوز می شود یا در نقطه مقابل آن، قرار است برای معلولیت های شنوایی ویژگی بهتری ارایه کند.

شما می توانید این تیزر ویدیویی کوتاه مایکروسافت برای جدیدترین نسخه ویندوز خود را ببینید:

شما چطور فکر می کنید؟ ویندوز جدید مایکروسافت قرار است چه ویژگی چدید را ارایه کند؟ این تیزر برای شما چه برداشتی داشت؟ ویندوز ۱۱ قطعا در بخش بصری پیشرفت های خیلی خوبی داشته است. البته که بخش زیادی از آن را مدیون ویندوز 10X است. با این حال تم های گرافیکی جدید با تصاویر زمینه Windows 11 که واقعا جذابند، حال و هوای بسیار خوبی را به کل تجربه کاربری می دهند. شما می توانید از مطلب زیر، مجموعه والپیپرهای ویندوز ۱۱ را با کیفیت 4K دانلود کنید.

دانلود تصویر زمینه ویندوز ۱۱ با کیفیت 4K

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)