حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قدرتمندترین و سریعترین مبدل هوشمند نرم افزاری جهان

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

محصول اصلی شرکت ما قدرتمندترین و سریعترین مبدل هوشمندی است که مرز بین زبانهای برنامه نویسی و سیستم های عامل در دنیای تکنولوژی را کم رنگ کرده و بسادگی و با سرعت بسیار بالا یک برنامه کاربردی را از یک زبان برنامه نویسی در یک سیستم عامل به زبان برنامه نویسی دیگری در همان سیستم عامل و یا سیستم عامل دیگری بصورت کامل و عملیاتی تبدیل و تحویل می دهد.

هنگامی که یک تیم و یا شخص برنامه نویسی تصمیم به ایجاد یک برنامه کاربردی می گیرند مراحل زیادی ازجمله تدوین  مراحل برنامه کاربردی و بررسی و تحلیل ورودیها و خروجیهای آن و جلسات متعدد برای شناخت دقیق فرایندهای گردش اطلاعات و صرف هزینه و زمان بسیار زیاد تا حصول نتیجه ای به غیر از برنامه قبلی و شاید با راندمان پایین تر شود درحالی که مبدل هوشمند با دقت بسیار بالا و سرعت چشمگیر مانند هوش مصنوعی عمل کرده و همه این کارها را در مدت زمان کمی انجام می دهد.

توانائیهای مبدل هوشمند :

  • ایجاد ابزاری قدرتمند و با سرعت و دقت بالا جهت تغییر و تحول در دنیای فناوری برای رسیدن به اهداف مشتریان و کسب و کارهای کوچک و بزرگ
  • سهولت در انتخاب زبان برنامه نویسی در هنگام تهیه یک برنامه کاربردی .
  • آموزش زبانهای برنامه نویسی در هنگام تبدیل ساختار یک برنامه از زبان برنامه نویسی مبدا به زبان برنامه نویسی مقصد بسادگی و با مقایسه ساختار برنامه کاربردی میتوان به آموزش زبان برنامه نویسی جدید بصورت عملی و کاربرد ی پرداخت با استفاده از یک الگوی واقعی و عملی در حال استفاده
  • کمک به روند توسعه و تحول در دنیای نرم افزار بعبارتی سریعترین راه ممکن برای تغییر و تحول در سازمانها بدون هیچ گونه وقفه در روند جاری سازمان

تماشای قدرتمندترین و سریعترین مبدل هوشمند نرم افزاری جهان ویدیو در یوتیوب

سریعترین مبدل هوشمند نرم افزاری در جهان ، مانند یک پردازنده خط به خط که برنامه های کاربردی به یک زبان برنامه نویسی را پردازش
می کند و بدون تغییر در مبانی برنامه شما ، یک خروجی عملیاتی جدید را به زبان برنامه نویسی دیگر ارائه می دهد. خروجی اولیه در طی 10 تا 120 دقیقه و خروجی نهایی طی 2 تا 10 روز ارائه می شود.(فاز اول فاکس پرو Dos به ویندوز و در فازهای بعدی زبانهای برنامه نویسی C# – Python – HTML …. و غیره) مبدل هوشمند ما  مرز بین زبانهای برنامه نویسی و سیستم عامل های دنیا مانند اندروید ، لینوکس ، آی او اس و ویندوز را تغییر خواهد داد .

ویژگی های مبدل هوشمند :

  • پردازش و تحلیل خط به خط برنامه های مبدا و تمام Object های آن
  • سرعت و دقت بسیار بالا
  • بی رقیب
  • حفظ تمام موارد برنامه نویس اولیه برنامه های کاربردی در زبان برنامه نویسی جدید

ویژگی های این برنامه های تبدیل شده جدید :

هیچ تفاوتی از لحاظ ظاهری و امکانات با برنامه های قبلی ندارند و کاربران بسادگی از آنها استفاده می کنند.

امنیت سیستم جدید به دلیل اقدامات انجام شده بسیار بالاتر از سیستم داست است.

نیازی به آموزش کاربران برای کار با سیستم جدید نیست

بدون توقف در روند فعلی سیستم و کار با سیستم جدید به همراه سیستم قبلی

 

 

هنگام جایگزینی نرم افزار در سازمان ها و کارخانه ها هزینه هایی مانند آموزش پرسنل برای نرم افزار جدید – مختل کردن روند فعلی سازمانها با جایگزینی نرم افزار جدید که هزینه های قابل توجهی را متحمل می شود – هزینه و زمان زیادی برای طراحی مجدد نرم افزار. کارخانه ها و سازمان ها و … و همه اینها تنها با چند روز با هزینه بسیار مناسب و بدون هیچگونه اختلال در روند فعلی سازمان ، ماه ها و زمان و هزینه زیادی را با این مبدل هوشمند به طول می انجامد.

این همه واقعیتی است که شما هم مانند برخی مشتریان در ایران و یا مشتریان بین المللی ما در تایوان و هند و عراق (و درخواستهایی از کشورهای آرژانتین هلند امارات متحده عربی و عربستان سعودی) می توانید همین حالا فایل زیپ شاخه اصلی برنامه DOS را برای ما ارسال کنید و این معجزه جدید را ببینید. (+989152004950)-(+989022004950)

نمونه صفحه نمایش DOS و Windows را در برنامه های تبدیل شده  مقایسه کنید :

صفحه منوی اصلی برنامه در محیط DOS  تصویر اول و در محیط Windows تصویر دوم

صفحه ورود کاربران برنامه در محیط DOS  تصویر اول و در محیط Windows تصویر دوم

شرکت ما در حال مذاکره با کشورهایی مانند کانادا و آلمان و قطر برای گسترش این فناوری در تمام دنیا می باشد و از هرسه این کشورها تقاضاهای برای انتقال این فناوری وجود دارد .

راههای ارتباط با ما :

شماره +989152004950 در WhatsApp-Telegram

ایمیل : Info@Tsshco.com

وب سایت : https://www.tsshco.com

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات