حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Mate 50 هواوی کنسل نشد: عرضه با تاخیر

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

سری Mate هواوی، یکی از جذاب‌ترین سری‌های هواوی است. این سری که نیمه دوم هر سال میلادی رونمایی می‌شود، پرچمداران مهیج و جدید هواوی را با خود همراه دارد. اما تاکنون نه تنها شاهد مشخص نشدن تاریخ رونمایی سری Mate 50 نیستیم، بلکه تاریخ رونمایی از سری P50 نیز به طور دقیق مشخص نشده است. به هر حال، پیش از این در مورد توقف تولید سری Mate برای اولین بار صحبت کرده بودیم. اما طبق شایعات جدید منتشر شده از این سری، می‌توان گفت که صرفاً سری Mate 50 هواوی دیرتر رونمایی خواهد شد.

به تعویق افتادن تاریخ رونمایی از سری Mate 50 هواوی 

در گزارشی از سوی Gizchina، سری P هواوی هر ساله توسط این برند و در نیمه اول سال میلادی رونمایی می‌شد. اما چندی پیش، چینی‌ها اعلام کردند که تاریخ رونمایی از جدیدترین نسل این خانواده، به ماه آگست یا حوالی تیر تا مرداد موکول شده است. بنابراین، سری Mate دیرتر از این سری رونمایی می‌شود و احتمال دارد که شاهد تعویق در تاریخ رونمایی از آن باشیم. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر توقف تولید گوشی‌های سری Mate برای اولین بار منتشر شده بود. اما به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نخواهد داد و سری Mate 50، آخرین نسل سری میت هواوی نخواهد بود.

بالأخره چه اتفاقی برای پرچمداران سری میت می‌افتد؟

با توجه به اظهارات یک افشاگر در ویبو، گوشی‌های سری Mate احتمالاً دیرتر رونمایی خواهند شد. اما خبری از توقف تولید و عدم رونمایی نخواهد بود. وی در ادامه ادعا کرد که حتی اگر در سال جاری میلادی گوشی‌های خانواده Mate 50 پا به عرصه وجود نگذارند، اوایل سال آینده شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود. به همین صورت، هواداران این کمپانی می‌توانند خیال خود را از وجود سری Mate 50 هواوی راحت کنند. با این وجود، به صورت یک دومینو، شاهد تأخیر در رونمایی و عرضه گوشی‌های سری P50 و Mate 50 خواهیم بود.

تأخیر در رونمایی از سری Mate 50 هواوی

تأخیر در رونمایی از سری Mate 50

بر اساس گفته‌های هواوی، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. چرا که چینی‌ها، برنامه طراحی سری Mate 50 را در دستور کار خود قرار داده‌اند. بنابراین، طرفداران سری Mate می‌توانند منتظر گوشی‌های خانواده Mate 50 باشند. با این وجود، تاریخ رونمایی از آن‌ها هنوز رسمی نشده است. در مورد سری P50، باید بگوییم که این خانواده حداقل دارای سه عضو مختلف خواهد بود. این اعضا، از P50 و P50 Pro و P50 Pro Plus تشکیل شده‌اند. پیش از این، در مورد طراحی رسمی Huawei P50 Pro در مراسم پیش نمایش این دستگاه پرچمدار صحبت کرده بودیم.

 

طراحی قاب پشتی هواوی پی ۵۰ پرو رسما ارایه شد اما نه چیزی بیشتر

 

در هر صورت، چیزی که مشخص است این است که هواوی قصد توقف تولید پرچمداران خود را ندارد. چرا که چینی‌ها نمی‌خواهند از رقابت جا بمانند. با این وجود، مشکلاتی سد راه این کمپانی چینی شده‌اند. تمام این موضوعات، سبب تأخیر در رونمایی گوشی‌های سری P50 و Mate 50 شده‌اند. به همین ترتیب، مشخص نیست که گوشی‌های خانواده Mate 50 از چه مشخصات فنی استفاده خواهند کرد. اما مشخصاً هواوی مانور زیادی بر روی HarmonyOS در این دستگاه‌ها خواهد داد.

نظر شما در مورد سری Mate 50 هواوی چیست؟ فکر می‌کنید که هواوی از آن‌ها در چه بازه زمانی رونمایی خواهد کرد؟ آیا هواوی موفق به عرضه پرچمداران خود می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه هواوی نباید تسلیم بشه😔😔

Monarch

چه گیری کردیم هر جا میریم مشکل کمبود هست :((

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️